Vai al contenuto

I LOCAI DE TRIESTE


Messaggi raccomandati

Lancio sta discussion per risolver un annoso problema qua a TS... cossa far de sera? In che locai andar? Dove se magna ben e se scolta bona musica? Propongo che ognidun daghi el proprio contributo alla collettività segnalando i propri locai preferiti... magari con qualche consiglio su qualche pietanza o petes tipico...

(si, lo so, penso sempre a magnar!)

Allora:

PUB:

- Footlights (piazza Venezia): camerieri cocoli, se paga relativamente poco. Consiglio el panin Venere (pomodoro mozzarella e prosciutto crudo). I ga Coca e no Pepsi (per i sofistici come mi). Bonissime le crepes alla Nutella!!!

- Goblin (sotto l'Università): in realtà xe una ludoteca e tutti imagino la conosse. L'ambiente xe un poco spartano e el casin rimbomba una cifra, i zoghi xe quasi tutti sfasciadi, le partide de Sky xe senza audio... però i ga i calcetti, i panini costa pochissimo e le patatine xe fatte in casa!!!!

GELATERIE:

-Zampolli (via Ghega): no servi commenti. El gusto biscotto xe eccezionale. Poi xe verdo ogni giorno fin la una de notte... però 1,10 euri a pallina xe un poco esagerato!

- Quaquaraqua (viale d'Annunzio): la migliore in assoluto. Gelateria e graniteria siciliana, con la panna montata FATTA A MAN e la cioccolata fusa (o la nutella fusa) invece del sciroppo zuccherosissimo Fabbri... in più Gianni e i altri xe cocolissimi, e i ga anche Sky. Pecca che i xe in una zona sfigada...

-Arnoldo (Opicina): bonissima la coppa Ciocco con el cioccolato caldo che se indurisi... troppa roba

Link al commento
Condividi su altri siti

E so, per i locai a Trieste xè sempre sta un problema. Mi no go posti fissi, me piasi alternar. Vado ogni tanto al Tender, in genere de venerdì perchè xè musica dal vivo, oppur i soliti baracchini de Sistiana, ma deso con la storia che i sera la strada xè grave anche là. Al Goblin vado anche ogni tanto, xè coccolo, pien de gioghi, ga el calcetto e no costa niente. Un posto simile, anche se no go visto zoghi da tavolo, xè la tana dell'orso a Servola, tacà alla ferriera. E poi se gira...la serata ormai bisogna inventarsela :D

Link al commento
Condividi su altri siti

PUB:

piopao - gretta vicin capolinea 26, se pol zogar come al goblin, ma ga panini secondo mi migliori ed anche i gioghi sai sai tegnudi meio.. cheeseburger come panin e cio i nomi dele bire no me ricordo.. male male..

i camerieri xe cocoli, la parona vecia ranzida..

tormento - el piu bon posto x magnar crep e panini de trieste.. ga anche un spazio all aperto sempre ulmo.. due robe negative i prezi (i panini xe sui 5.00 + 10% servizio) e che no xe el num de tel sula guida x prenotar. el xe in via revoltella andando in su prima dela stuparich.

GELATERIE:

vitti - pasagio santandrea, no servi commenti credo

pinguino - la dell acquario (x i forestieri) carigo de gente ma in bona posizion x passeggiate

DOPO SERATA:

sistiana mare d'estate - con le barachete ed el pepe nero

bowling - sistiana ma desso chiuso

karma - discoteca subito dopo el confin de rabuiese, economica ma coccola

academia biliardi - via s.francesco alta

Link al commento
Condividi su altri siti

DOPO SERATA:

sistiana mare d'estate - con le barachete ed el pepe nero

bowling - sistiana ma desso chiuso

forsi me son sbaiado...no so se el xe serà..i sta fasendo lavori....quindi no ghe xe la parte esterna..ma credo che dentro el sia ancora verto :rolleyes:

perdonime trert...

Link al commento
Condividi su altri siti

con oggi l'hiphop xe sotto sequestro...un altro che se ne va :D

quel de barcola crollà :lol:

sistiana invivibile finchè non i verzi de novo il bagno per i posteggi :wacko:

rimani i soliti bar, pub e localetti de fighetti in bariera,mi no go una gran vita notturna ma effetivamente la situazion xe grave...vederemo oggi dove andarò a parar :testadamuro:

Link al commento
Condividi su altri siti

Bunker (Aurisina); ghe go fato la sazia de quel local...ma devo dir ke xe bel; e in più de estate ga un giardin sula corte sai cocolo. come magnar consiglieria i piati ke xe bei sazi (ma anke i panini se difendi).

ex Baracca (vizin costalunga): el posto xe un poco spartan ma te ga sky e panini sazi (tra cui uno ke nn me ricordo el nome ma ke xe enorme).

per le gelateria devo dir ke la quaquaraqua xe sai bona; consiglio el ciccolato imbottito (soprattutto come antidepressivo :D )

ma anke quela ke xe là dela fieta (viale Ippodromo) i fa boni gelati

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×