Vai al contenuto

Triestina - San Luigi | sabato 19 gennaio 2013 ore 14.30. Prima, durante e dopo


Messaggi raccomandati

Scusa Cucc, solo un veloce post e dopo torno nel mio silenzio.

Massi, lassa perder, scoltime.

Tanto ...

Caso a : se l'Unione riverà prima con 10 punti de distacco sul Monfalcon .... saremo tutti dei m**e .... perchè no gavemo credù, no gavemo fatto l'abbonamento, no gavemo da fiducia a Cosolini, criticavimo Araboni, no semo andai in stadio quando iera bora ecc. ecc. ecc.

Caso b : se l'unione non sali de categoria .... tutti saveva che no se podeva pretender, che i attuali dirigenti i ga fatto quel che i podeva, che Costantini no gaveva gnanche i soldi per far el pien de benzina e che comunque ga mancado l'affetto dei tifosi che no ga credudo, che no ga fatto l'abbonamento, che no gaviva fiducia in Cosolini, che criticava sempre Araboni, che no xe andai in stadio quando iera bora ecc. ecc. ecc. ecc.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 186
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Scusa Cucc, solo un veloce post e dopo torno nel mio silenzio.

Massi, lassa perder, scoltime.

Tanto ...

Caso a : se l'Unione riverà prima con 10 punti de distacco sul Monfalcon .... saremo tutti dei m**e .... perchè no gavemo credù, no gavemo fatto l'abbonamento, no gavemo da fiducia a Cosolini, criticavimo Araboni, no semo andai in stadio quando iera bora ecc. ecc. ecc.

Caso b : se l'unione non sali de categoria .... tutti saveva che no se podeva pretender, che i attuali dirigenti i ga fatto quel che i podeva, che Costantini no gaveva gnanche i soldi per far el pien de benzina e che comunque ga mancado l'affetto dei tifosi che no ga credudo, che no ga fatto l'abbonamento, che no gaviva fiducia in Cosolini, che criticava sempre Araboni, che no xe andai in stadio quando iera bora ecc. ecc. ecc. ecc.

Ma se l'Unione riva prima e semo contenti, no eh?

Link al commento
Condividi su altri siti

[OT] Anche mi go stima per tutti voi, però cerchemo de tornar IT :rolleyes: A parte che parlar de sempre quel dopo un poco stufa (ma xe un problema mio) ma non xe questa la discussion giusta. Qua se parla della partida de sabato. Punto. [/OT]

Va bene mi adeguo a chi modera in maniera ottima questo forum, anche se personalmente l'interesse per un derby con il San Luigi (visto il contorno deprimente), è davvero ai minimi storici. Molto più interessanti trovo invece tutte le sfaccettature che riguardano il presente e futuro della nostra Unione (ma xe un problema mio). Scusate ma non mi esalterò mai per una bel soggiorno quando el resto della casa va in tochi.... Mi auguro di andare in serie D, ma se questo non dovesse accadere vedremo, magari senza Zamparini che non ha ancora firmato nulla, quante persone seguiranno nuovamente il campionato di eccellenza e quanti di noi saranno presenti nei post delle partite per "godere" di una vittoria con il san Daniele o San Luigi e magari ringraziare anche il sindaco per tutto quello che ha fatto. Per me, il surreale sta ancora vincendo sul "reale" a Trieste.

Link al commento
Condividi su altri siti

Massi, Cucciolina non disi di non scriver gnente su questo argomento che xe ovviamente de gran attualità vista l'incertezza che regna, ma de farlo nel post apposito... fa una cosa, salta a pie pari i post sulle partide, e va direttamente a quel sulla società.... :vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

Massi, Cucciolina non disi di non scriver gnente su questo argomento che xe ovviamente de gran attualità vista l'incertezza che regna, ma de farlo nel post apposito... fa una cosa, salta a pie pari i post sulle partide, e va direttamente a quel sulla società.... :vabenon:

Difatti la ga ragion, ma mi son più (sbaglio mi) per un forum da post a post con la possibilità che da un tema se ne leghi un altro, capiso però che son mi a sbagliar.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma Forazogo anca noi in alcune partide creiamo parecchie occasioni, ma un po' ti ha risposto il Kaiser, semo in eccellenza, el livel xe quel.... Per quanto riguarda el Monfalcon el loro zogo xe sai semplice, recupera bala a centrocampo con un pressing sai aggressivo e lancia le 2 punte in velocità che xe fortissime per questa categoria, altro non fa, ma a sti livei basta....

Xe da quando semo rivai in sta categoria che tento de spiegar sto concetto, meno mal che qualchidun me aiuta........

Link al commento
Condividi su altri siti

Difatti la ga ragion, ma mi son più (sbaglio mi) per un forum da post a post con la possibilità che da un tema se ne leghi un altro, capiso però che son mi a sbagliar.

Si, anche mi me piasi el forum/chat.. ma el problema xe che dopo un per de mesi in sto modo ogni discussion anche interessante su un tema la va dimenticada, frammentada in mille tocchettini in tutte le discussioni, ad esempio, delle partide. e questo xe un pecà..

Link al commento
Condividi su altri siti

Si, anche mi me piasi el forum/chat.. ma el problema xe che dopo un per de mesi in sto modo ogni discussion anche interessante su un tema la va dimenticada, frammentada in mille tocchettini in tutte le discussioni, ad esempio, delle partide. e questo xe un pecà..

mi go tentà de virar nel posto giusto quando caval ga stuzigà forest dando el via all'OT:

http://www.elsitodesandro.it/invboard/index.php?showtopic=12899&st=3150

ma nisun me xe vegnù drio......e allora son tornà qua a far casin anche mi :merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×