Vai al contenuto

Cossa far al posto dela vecia piscina Bianchi


Messaggi raccomandati

questa xe la democrazia in Italia,a decider xe pochi, ve assicuro che anche dentro i partiti le teste che decidi no scolta la maggiornaza ma fa de testa sua... :testadamuro:

purtropo la nostra città insorgi per le monade, per ste robe prima mormora e se lamenta e poi come ogni volta la maggior parte dei veci dirà: oooooooo che bel!

e noi quattro giovani a dar testade contro al muro come sto pupoloto :testadamuro:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 142
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

bhè podessimo cominciar noi a svejar i citadini su sti problemi...anke se tuti i tentativi ke ga fato alcuni mii compagni de corso xe andai a svodo...ma almeno saria far q.cossa...o no?

podessimo racoglier firme...o nn so.

cenerentola...quel ke te disi ti secondo mi xe più ke giusto...ma te pensi ke sti qua ghe rivi? dapertuto esisti i parkegi de scambio...noi gavessimo la possibilità de gaverne 2 ai capi dele Rive (silos e mercato)...ma xe tropo "razionale e avanti" per lori...mejo cavar metri de passeggiata sulle Rive per far posto ai auti...

anni fa i ga fato un concorso internazionale per el waterfront...i podessi riesumarli e cominciar a lavorar su quei!!!

:incazzado: butar zo una me@@@a per farne una pezo!!! :incazzado::incazzado::incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

i progetti della giunta Illy xe stai messi per benin nel cestin....dimentica de poderli riveder con sta giunta. sensibilizar la gente? inutile, alla gente va ben tutto purchè i vedi fatta la roba e dopo i smeti de lamentarse. l'unica strada percorribile saria la fondazion de un comitato spontaneo dei cittadini, con uno statuto ecc....abbastanza complicado ma che se gavessi una valenza a lungo termine saria percorribile e raggiungibile nel giro de 1-2 mesi per via della burocrazia.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...
i progetti della giunta Illy xe stai messi per benin nel cestin

lo so...ma spero sempre ke i dopri la testa...

Muli,muli dei....stemo calmi, vederemo...desso no xe de parlar giunte de qua e giunte de la...tanto tutti ga i soldi e chi ghe rimetti semo noi utenti :puntini::puntini:

Comunque xe divertente far una piscina termale senza l'acqua teremale!!!! Mi vado alle terme in austria e là l'acqua xe vera acqua termale de montagna... Son d'accordo nel voler far una piazzetta,mi....saria bela....con vista sul mare in un dei posti che quando xe a posto xe un dei più suggestivi de tutta Trieste....

Ma che terme i vol far? Cossa i fa do piscine in crose con idromassaggio e acqua calda? xe la stessa roba de versar in vasca da bagno l'acqua dela pasta :D

e magari i ne dirà che sgorga dala Val Rosandra

Link al commento
Condividi su altri siti

I podessi far una bella discoteca!!!!

Così non toca andar sempre fora trieste....

Dopo le vecie delle case di fronte gavarà sempre da ridir...la tendenza in questa città xe sempre quela :incazzado:

No se pol,no e pol,no se pol,no se pol...(eccetera)

:angry::angry::angry:

Link al commento
Condividi su altri siti

I ga tirà zo la Bianchi per liberar el water front e 'desso me par assurdo pensar de costruir qualcossa de altro (piscina termale, discoteca o catedrale gotica che sia). Meio de tuto ristruturar el magazin vini in pub/birreria e usar la piazza per meter qualche tavolin e magari un picio palco per musica al'aperto per l'estate.

Per l'inverno come gavevo za dito podessi esser l'ideale per la pista de patinagio.

Per far una discoteca meio de tuto in zona industriale dove el casin no da fastidio e a quel punto xe tuti contenti.

Link al commento
Condividi su altri siti

No me par che zona industriale sia fora del modo.

Volendola far più in centro piutosto dove xe el mercato al'ingrosso visto che i lo devi spostar a Ferneti.

Mi son contraria a costruir qualunque roba al posto dela Bianchi e se no fossi per i vincoli architetonici saria del'idea de butar zo anche el magazin vini.

Link al commento
Condividi su altri siti

... dovemo per forza mazarse sule strade per andar a divertirse un poco?

dei su!

Chiedo scusa per l'off-topic ma questa non posso lasarla scorrer..

La maggior parte dei incidenti del sabato sera xè dovuti al fatto che chi se metti alla guida non xè in grado de guidar in quel momento. Se te ga sonno te resti a dormir in macchina finchè non te passa.. (e se alla mattina te ga un altro impegno non te va sicuramente a ballar fin all'esaurimento).. se te ga bevù te ciapi el treno.. e cusì via..

Non posso creder che esisti persone che dà la colpa al fatto che le discoteche xè fora città per gli incidenti.. se una persona non xè in grado de guidar non ga de guidar. Se non guida non ghe xè incidenti.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Condivido ma...

pol anche suceder che nei incidenti ghe va de mezo gente a posto che guida rispetando el codice, perchè el mona imbriago ghe vien contro per l'auto.

Meio saria se no se dovessi far 50 km de strada per tornar casa.

Penso che anche i genitori staria più tranquili.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi son d'accordo con voi, infatti se vado fora trieste in discoteca poi dormo la e de matina me riprendo e torno.. ma non tuti pol far cussi!

tornando al topic.. premetto che mi me piasi un fracco le discoteche ma

una discoteca la proprio non me la vedo, non xke son della mentalità del NO SE POL FAR, ma solo xke un luogo del genere no vedo come rovinarlo con una discoteca.. un scatolon con musica al chiuso come una discoteca, no servi che la sia posta sul lungomar piu bel che gavemo!! se fossi all'aperto ancora ancora, ma xe un peca far una passeggiata de sera x le rive e sentir tunz tunz tunz tutto el tempo no ve par???

Link al commento
Condividi su altri siti

Torno dir la mia su cossa se podesi far la:

niente :D

assolutamente niente :D

giardineto ben tignù, fronte mare aperto, bel de veder, quatro panchine,

cossa altro? (boh un cesso pubblico interado e sorvegliado ecco si quel si)

per el resto?

altre piscine? NO, gavemo tira' zo una perche' iera un obrobrio e femo altre 2? ma cossa i xe dementi?

parchegio? NO, xe problemi no indiferenti de trafico sule rive e un parchegio proprio la no faria altro che ciamar altro trafico! alo dei... 'ndemo...

discoteca? NO, per piazer... la? fela in vale dele Noghere dei :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Un edficio basso.

Un locale relativamente traquillo che vadi ben per giovini e familie.

Con terrazza e giardinetto sopra per goderse il panorama.

Ed un po de parcheggi vicino.

Per le discoteche melgio usar zona industriale. vicino valmaura in qualche capannone poco usato. O nella zona dell aquila quando la bonificheranno.

Link al commento
Condividi su altri siti

Vedemo cossa i fa,va......

Me par una monada far due piscine al posto de una piscina appena tirada zo....

Poi vista la "bellissima" facciata e el monumento all'ippopotamo dell'ultima piscina che i ga fatto, saria veramente un colpo d'occhio che Sgarbi se impiccheria :ave::ave: (per sgarbi,no per la piscina)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×