Vai al contenuto

Cossa far al posto dela vecia piscina Bianchi


Messaggi raccomandati

  • Risposte 142
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

No xe un problema de quanti giardini xe za. El problema xe che su quel lato dele rive no ghe dovessi esser costruzioni. Anche perchè le costruzioni che i fa ogi xe orrende.

Quindi o te lassi ploc' come xe desso o te fa un parcheggio o te fa una piazza.

E tra le 3 possibilità per mi va ben la terza.

La zona ricreativo culturale te la pol far de un altra parte.

Link al commento
Condividi su altri siti

Inutile contrabatter su ideologie diverse.

Che i fazi 3 o 4 bei progetti come dio comanda, cioè senza poi stravolgerli in fase d'opera, e poi un bel referendum :D

Se mai gaverò tempo, ve farò veder cosa secondo mi podeva starghe.

Comunque l'idea non xe costruir un palazzo, ma bensì un anfiteatro, quindi una costruzione bassa che permetta anche la vista a mare con un contorno adibito al verde pubblico.

Link al commento
Condividi su altri siti

Son d'acordo con SaRtO, agiungendo che no solo no serviria far una costruzion alta, ma la piazeta che po' saria el centro del anfiteatro la poderia vignir sbasada de 2-3 metri rispeto al livel de adesso, cussì che i gradoni per sentarse andaria verso el basso, spuntando fora de poco o quasi gnente. Intorno verde e altro andaria benissimo, cussì se salva capra e cavoli!

:rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...
no go parole.. go letto desso in bar.. no i xe sai furbi..

per mi xe solo sana, sincera (e tanta) ignoranza.. se i lo fa per la barcolana e basta, bon.. ma se i la slonga con scuse, ecc.. sai sgai no i xe..

p.s: e mi me la go ancora ligada quando i ga mandado a farse frizer i STUPENDI risultati del mega concorso internazional de architetura per le rive.. per far 4 marciapie! grrr...

Link al commento
Condividi su altri siti

uhmm per mi se se va sul sportivo (campi de basket, ecc) saria de far un mega complesso fora cità, come quel de Treviso :p là mi fazessi zona de "vita" con baretti, un picio parco, ma sopratuto ZERO auti, i postegi se li pol far ovunque: asurdo farli sul lungomar!

Cmq son dacordo al 100% per el referendum, anca se go paura dei nostri veci :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Son d'accordo sul referendum, anche se podessi rivelar qualche sorpresa... cmq no se rivarà mai ad accontentar tutti!! chiaro che saria bel far un giardin o una piazzetta o qualcosa de simile, però bisogna anche pensar che la città richiedi ogni momento più parcheggi perché xè sempre più auti... da una parte bisogna guardar el bel e dall'altra l'utile!! Difficile questa come decisione! Staremo a veder!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi son del'opinion, za espressa :), che se te vol allegerir le rive dal traffico, no te pol crearghe postegi perché attrai gente. I parcheggi va fati un poco fora.

E po' esisti el parchegio de via Locchi che no xe mai usado. Esisiti aree semi-periferiche che se podesi sfrutar per far postegi e crear colegamenti con mezi publici... ecc. ecc.

bah sempre quel xe el discorso.. son stufo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×