Vai al contenuto

Metà mandato della giunta Cosolini


Ospite nikibeach

Messaggi raccomandati

Alt, mi no vado in auto ma col scooter! Se no piovi e se no xe tropo freddo......

Grazie Gimmi per i consigli..... penso che dopo una tortura del genere poderia tentar el suicidio con un stuzzicadente!

666 Su 100.000 automobilisti che gira tutti quei che ga fioi non ancora grandi da poderse mover da soli, ga i miei stessi problemi.....

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 449
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

666 Su 100.000 automobilisti che gira tutti quei che ga fioi non ancora grandi da poderse mover da soli, ga i miei stessi problemi.....

za che trieste xe la citta con la popolazion piu vecia d'italia sai pochi allora

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi andassi volentierissimo in centro col bus (stago a Cattinara) esisti , oltre a quei citadi sopra, anche un altro problemin....in casa semo 4, con 2 fioi abbastanza pici da non poder mandar ancora in giro soli o de esser lasadi a casa soli....un biglietto del bus costa 1,15 euro (dal primo dell'anno 1,20) che moltiplicado per 4 fa 4,60 euro....andata e ritorno (che mai piú rivo a far in un'ora..) xe 9,20 euro...per andar a cior un quaderno o un per de calze...!!! Ovvio esisti i abbonamenti ma, grazie a dio finora non ne servi ogni giorno....Qundi, quando servi, se ciapa l'auto se fa 4/5 km,un'ora de parcheggio a pagamento e passada la paura!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

aaa poveri noi, tuto bisogna dirghe.. Da Villa Ara a Scorcola xe un quarto d'ora a piedi, tutta salute. El picio ga de creser capindo subito che in citta' l'auto xe vietata, e usarla xe solo un pessima abitudine capital imperialista che va estirpada. A lui te ghe regalera' una bicicletta che xe verde e ecologica co'l compi 18 anni.

Ben bon, indiferente. Co te lo ga portado, te va in Piaza Oberdank (un terorista, ma xe un discorso assai lungo) e te ciapi la 23. La passa ogni 13 minuti. Alle 8.36 la parti, la riva in Caboto alle nove meno sette. Perfetto. Andar a giogar a tennis, tipico sport da fighetti, te se lo eviti. Te risparmi un fraco de soldi che xe giusto risparmiar per pagar le tasse al 70%. Se proprio te vol te pol far un po' de flessioni o un giretto de jogging su e zo per zona industriale che xe bel e istruttivo. Co te ga finido te ciapi la 23, te smonti in via carducci, te ciapi la 9, te smonti sulle rive, te ciol el picio dai nonni, te rimonti sulla 9 e te scendi al capolinea, che xe anche facile e comodo. Te sali su per via Carli e te son in Via Locchi. El Billa xe quasi davanti al campo e xe comodisimo. Alla fine te riscendi, te ciapi la 9, te se fermi la de piazza Unita' (che xe sempre un bel veder) e te monti sulla 17 in Piazza Tommaseo che te porta sotto casa.

Te ga risparmiado benzina, te ga podudo parlar de piu' con Francesco, te ghe ga insegnado a creser con un'idea verde ed ecologica, te ga fato un poca de ginnastica. Te vedi che le tue xe tutte scuse solo perche' el sindaco xe comunista? Fossi stado Dipiazza te fussi tutto contento e te andassi de corsa!

ahahahahahahahahahahahahahah

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi andassi volentierissimo in centro col bus (stago a Cattinara) esisti , oltre a quei citadi sopra, anche un altro problemin....in casa semo 4, con 2 fioi abbastanza pici da non poder mandar ancora in giro soli o de esser lasadi a casa soli....un biglietto del bus costa 1,15 euro (dal primo dell'anno 1,20) che moltiplicado per 4 fa 4,60 euro....andata e ritorno (che mai piú rivo a far in un'ora..) xe 9,20 euro...per andar a cior un quaderno o un per de calze...!!! Ovvio esisti i abbonamenti ma, grazie a dio finora non ne servi ogni giorno....Qundi, quando servi, se ciapa l'auto se fa 4/5 km,un'ora de parcheggio a pagamento e passada la paura!!!

esatto

ma basta anche esser in due (tipo mi e mia moglie) e aver de far in centro un per de orette, che coi biglietti te spendi el doppio de do ore de parcheggio a pagamento

i prezzi dell'autobus xe folli

Link al commento
Condividi su altri siti

esatto

ma basta anche esser in due (tipo mi e mia moglie) e aver de far in centro un per de orette, che coi biglietti te spendi el doppio de do ore de parcheggio a pagamento

i prezzi dell'autobus xe folli

i dovessi far biglietti a scalare, perche' se assurdo secondo mi far biglietti de un'ora perche nel 90% dei casi non vien sfrutadi , l' asstra che rappresenta le aziende de trasporto pubblico in italia , gaveva proposto de istituir biglietti elettronici che te li passi sotto un lettor quando te sali e de novo quando te scendi dal bus cussi te spendi solo el tempo effettivo de utilizzo e non te paghi uguale sia che te fassi trieste muggia o goldoni torri europa.....ovviamente se fini in niente...... ma qua semo ot

Link al commento
Condividi su altri siti

A mio modesto parere, questo xe un dei motivi che non incentiva assolutamente l'uso dei mezzi pubblici e, de conseguenza l'uso indiscriminato de auto e scooter....a Milano, per dir, la politica dei prezzi e delle agevolazioni, xe completamente diversa, (oltre che il traffico, naturalmente) e la stragrandissima maggioranza delle persone viaggia sempre coi mezzi pubblici...

Link al commento
Condividi su altri siti

sul fatto de usar i mezzi pubblici concordo con ti.... ghe xe un problema........ che spero ce con la tua saggezza e quella de Star riverè a risolverme...... Mi abito zona Fabio Severo Villa Ara...... bon.... mio fio va a scola in Salita de Scorcola e ovviamente devo accompagnarlo.... .bene.... portado lui a scola devo andar a lavorar in vi Caboto, la de Facau...... a pranzo, molto spesso vado a giogar a tennis a Servola o in palestra ad Aquilinia per poi tornar in via Caboto...... finì de lavorar vado a cior el picio dei nonni in via Cadorna per portarlo ad allenamento in Via Locchi..... durante l'allenamento vado a far spesa al Billa....finì el tutto torno a casa..... con borsa del tennis, computer portatile, borsa de scola del picio, borsa de calcio del picio e due borsette de spesa...... ME fe per cortesia un schemetto dei autobus che dovesi cior e magari notando anche i tempi de percorrenza? Grazie.......

Come diseva 666, le persone che ga de far tutte ste robe in un giorno xe legittimade a usar l'auto. Ma quante sarà, onestamente? La gente se rampiga sui speci portando esempi limite per giustificar el loro comportamento de ogni giorno.

Anche ti, no penso che te vadi OGNI giorno a giogar a tennis e no penso che tuo fio vadi OGNI giorno a zogar a balon. Quindi in buona parte delle giornate se riduci le tappe che te ga de far e el numero de borse che te ga de rucarte, quindi quei giorni te podesi usar i bus. Certo, questo sicuramente voleria dir alzarse un poco prima, ma se tutti fazesi lo stesso el traffico se ridurria e i tuoi autobus saria molto più veloci.

Pensa solo a quanto stress te se risparmieria a no dover guidar nel traffico, no dover zercar parcheggio, no doverghe sonar alla gente indormenzada ecc ecc....Secondo mi la qualità della vita val ben de più de quella mezzoretta che te perderia in più al giorno. Per no parlar de benzina, gomme, freni, frizion, oio, tagliandi, ecc ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah, Stefano.. Mi capisso el tuo dicorso, ghe xe sicuro un fondo de verita'.. ma se veramente domani mattina ventimila persone lasassi a casa l'auto per cior l'autobus, penso che seria un poco meno traffico, ma qualche morto alle fermate per risse gigantesche che se formassi.. :-) za cussi' a certe ore de punta i bus xe stracolmi.

Modificato da gimmi
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi non metto pie su un bus da anni, me da fastidio el veciume ma soprattutto l'arroganza e la cafonaggine de certi conducenti. Una volta ghe gavevo chiesto al traiber se gentilmente podeva verzerme la porta de davanti perché quella de mezzo iera ostruida dai soliti veci con difficoltà motorie che i creava el classico blocco. Bon el mato, con un mus de mona più unico che raro me gaveva risposto "Guarda, visto che te me lo ga chiesto non te la apro apposta". Mi no ghe go visto più e ghe go urlado: "Ma va in stramonazza de tu mare!" aggiungendo qyalche altro epiteto che non riporto, cussì spintonando, me son fatto largo tra i veci (magari qualchedun xe finido anche per tera, non me ricordo...) e son filado fora dall'unico pertugio verto. Da quel giorno non voio più versar un solo cent all'ACT...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach

Dando per scontato che una parte importante di chi usa la macchina lo fa a sproposito è anche vero che prima di chiudere il centro cittadino bisogna creare le strutture, per intenderci a Udine (non cito capitali europee solo perché la il trasporto pubblico non è paragonabile a quello dei piccoli centri) ci sono 5 parcheggi (sei con quello in costruzione) ad alta rotazione di cui il più lontano dal centro è alla stessa distanza che c'è tra il tribunale a piazza goldoni e il cui costo varia da 1,20 euro all'ora da quelli attaccati al centro a 1 euro al giorno per quello "più lontano". A Trieste quali sono i parcheggi contenitori? Silos, Tribunale e arriverà quello della Questura e ci metto anche quello del Maggiore anche se avrebbe un target diverso, per il resto mi sembra che il numero di posti e il prezzo sia decisamente diverso. Qua se si vuole pedonalizzare bisogna dare i servizi, parlare di Opicina è semplicemente ridicolo perché ci vogliono 30 minuti in autobus se tutto va bene. Via Locchi mi sembra che sia decisamente lontano per essere usato in modo funzionale e dunque di cosa stiamo parlando? Quando si fanno le cose bisogna usare la testa qua mi sembra che si improvvisi al grido di chi ha la macchina deve subire e pagare quando non ci sono i servizi e gli stessi parcheggi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi non metto pie su un bus da anni, me da fastidio el veciume ma soprattutto l'arroganza e la cafonaggine de certi conducenti. Una volta ghe gavevo chiesto al traiber se gentilmente podeva verzerme la porta de davanti perché quella de mezzo iera ostruida dai soliti veci con difficoltà motorie che i creava el classico blocco. Bon el mato, con un mus de mona più unico che raro me gaveva risposto "Guarda, visto che te me lo ga chiesto non te la apro apposta". Mi no ghe go visto più e ghe go urlado: "Ma va in stramonazza de tu mare!" aggiungendo qyalche altro epiteto che non riporto, cussì spintonando, me son fatto largo tra i veci (magari qualchedun xe finido anche per tera, non me ricordo...) e son filado fora dall'unico pertugio verto. Da quel giorno non voio più versar un solo cent all'ACT...

di autisti semo piu de 500 se avvio che come in tutti i posti un tot de persone xe str***i........ma se fa tutti come ti i doveria chiuder bar, negozi ,ecc.ecc.

Link al commento
Condividi su altri siti

Dimenticavo un dettaglio non secondario il grosso degli uffici di Udine è fuori dal centro, esatto opposto che a Trieste....

dime niente......qua per esempio ga porta la motorisazion da via s.marco a via mazzini....

Link al commento
Condividi su altri siti

di autisti semo piu de 500 se avvio che come in tutti i posti un tot de persone xe str***i........ma se fa tutti come ti i doveria chiuder bar, negozi ,ecc.ecc.

Questo sicuro, però questa gente maleducata e che non sa far con gli utenti porta solo pubblicità negativa per la nostra città... ti che soluzioni te proponessi visto che te son del settor? Stessa roba per i impiegatipubblici, devi esser tutto personale che devi saver far con la gente

Modificato da atleticoiero
Link al commento
Condividi su altri siti

l'educazion se dovessi imparar da pici, dopo xe dura, e a veder i giovani de oggi la vedo dura...... mi go colleghi che xe le persone piu simpatiche che conosso , ma come i sali sul bus meio starghe lontan

el brutto a far col pubblico xe che l'utenza se la ciapa con ti ,anche nel 99% dei casi non te centri niente, te son in ritardo colpa autista anche xe la citta xe bloccada come questa settimana , o quando xe incidenti, auti in seconda fila ecc.ecc. .... per nadal che el servizio cominciava alle 7, veci che doveva andar chissa dove i se lamenta che spetava el bus da un'ora....vaghe ti a spiegar che se piu de 20 anni che per nadal ed il primo dell'anno el servizio xe ridotto rispetto ai altri giorni festivi.... stessa roba succedi ai vari sportei uffici, ... la gente se la ciapa con l'ultima roda del carro e alla lunga qualchedun scapotta

Link al commento
Condividi su altri siti

Come diseva 666, le persone che ga de far tutte ste robe in un giorno xe legittimade a usar l'auto. Ma quante sarà, onestamente? La gente se rampiga sui speci portando esempi limite per giustificar el loro comportamento de ogni giorno.

Anche ti, no penso che te vadi OGNI giorno a giogar a tennis e no penso che tuo fio vadi OGNI giorno a zogar a balon. Quindi in buona parte delle giornate se riduci le tappe che te ga de far e el numero de borse che te ga de rucarte, quindi quei giorni te podesi usar i bus. Certo, questo sicuramente voleria dir alzarse un poco prima, ma se tutti fazesi lo stesso el traffico se ridurria e i tuoi autobus saria molto più veloci.

Pensa solo a quanto stress te se risparmieria a no dover guidar nel traffico, no dover zercar parcheggio, no doverghe sonar alla gente indormenzada ecc ecc....Secondo mi la qualità della vita val ben de più de quella mezzoretta che te perderia in più al giorno. Per no parlar de benzina, gomme, freni, frizion, oio, tagliandi, ecc

Scolta.... mi no me rampigo su nisun specio, ma semplicemente te go descritto una mia giornata standard...... ma vara ti che devo sentirme lezioni de comportamento civile da ti..... dopodichè allenamento mio fio lo ga 3 volte a settimana, + una volta a settimana catechismo a San Luigi ergo semo za a 4 su 5 giornade lavorative.... e visto che te son scienziato te me spieghi come col bus da salita de Scorcola a Via Caboto rivo in 15 minuti visto che mio fio inizia scola alle 8.15 e mi inizio a lavorar alle 8.30????? Dopodichè te rispondo all'altra domanda..... No vado a giogar a tennis ogni giorno perchè nei giorni che non lo fazo vado in palestra ad Aqulinia......

Link al commento
Condividi su altri siti

e visto che te son scienziato te me spieghi come col bus da salita de Scorcola a Via Caboto rivo in 15 minuti visto che mio fio inizia scola alle 8.15 e mi inizio a lavorar alle 8.30?????

Bastasi alzarse un quarto d'ora prima, molarlo dentro scola (quindi al sicuro) alle 8 e in mezz'ora col bus te rivi dove te vol, dai su...no semo miga a Milano!

Mi me seca esser ripetitivo, ma continuo a no capir perchè certi problemi sembrasi averli solo gli italiani. Forsi che nei paesi del nord europa nisun zoga nè a tennis nè a calcio, nisun va in palestra - o forsi no i ga el bisogno de sceglierne una dall'altra parte della città -, xe tutti atei che no fa catechismo - o forsi i ga ciese più vizine a casa, visto che da noi ne gavemo solo una ogni 100 metri - , e a sto punto penso che anche no i lavori e no i fazi la spesa.....

No parlo solo dei paesini remoti dove xe tutto più facile, ma anche città che xe 3 volte Trieste no ga tutto sto scagaz de auti che gira avanti e indrio.

Me dispiasi Kaiser, ma alla fine xe proprio una question de cultura e de comportamento civile. E questo dipendi esclusivamente da noi, no xe colpa della politica (cusì magari tornemo anche in tema con la discussion). I politici xe lo specchio della società, come podemo pretender che i meti le robe a posto se xe la mentalità della gente a non esserlo?

P.S. Beninteso, no la go con ti ma con gli italiani in generale.

Link al commento
Condividi su altri siti

Forsi nei paesi del Nord ga un sistema de infrastrutture molto più valido ed efficiente, vedi metropolitane (soprattutto), tram, posteggi…

Sicuramente. Però ogni volta che se zerca de migliorar le nostre infrastrutture xe sempre qualchedun che meti i bastoni tra le riode. Vedi la TAV, per dirne una, o per restar in ambito cittadino le lamentele della gente per el rumor degli scavi del parcheggio sotto San Giusto. Immagina ti se i fazesi la metro leggera quanta gente romperia le balle per el rumor o perchè ghe rovinasi la vista. Deso mi scommetto, per esempio, che el buso che xe a Barcola, dove i ga trovado quele 4 piere in crose de epoca romana, resterà là una vita perchè i beni culturali zercherà de spillarghe fino all'ultimo centesimo per permetterghe de proseguir i lavori.

Poco de far, semo un paese de egoisti ed individualisti, dove l'interesse personale o de categoria vegnerà sempre prima de quel collettivo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Forsi nei paesi del Nord ga un sistema de infrastrutture molto più valido ed efficiente, vedi metropolitane (soprattutto), tram, posteggi…

Sicuramente. Però ogni volta che se zerca de migliorar le nostre infrastrutture xe sempre qualchedun che meti i bastoni tra le riode. Vedi la TAV, per dirne una, o per restar in ambito cittadino le lamentele della gente per el rumor degli scavi del parcheggio sotto San Giusto. Immagina ti se i fazesi la metro leggera quanta gente romperia le balle per el rumor o perchè ghe rovinasi la vista. Deso mi scommetto, per esempio, che el buso che xe a Barcola, dove i ga trovado quele 4 piere in crose de epoca romana, resterà là una vita perchè i beni culturali zercherà de spillarghe fino all'ultimo centesimo per permetterghe de proseguir i lavori.

Poco de far, semo un paese de egoisti ed individualisti, dove l'interesse personale o de categoria vegnerà sempre prima de quel collettivo.

D'accordo su questo, ma finchè i servizi pubblici non sono all'altezza, non dappertutto certe linee sono servite abbastanza bene, è difficile invogliare un cittadino a cambiare ataviche abitudini. Una metro legera risolvessi tutti questi problemi in gran parte, ma so che xe utopia…

Link al commento
Condividi su altri siti

Forsi nei paesi del Nord ga un sistema de infrastrutture molto più valido ed efficiente, vedi metropolitane (soprattutto), tram, posteggi…

No Guiz xe problema de cultura in primis, le infrastrutture e le metropolitane te le fa dove che le xe economicamente le sta in pie. Qua gavemo la cultura de no doprar i mezzi pubblici. (lo dimostra el fatto che un bon 60-70 per cento de noi ga avu el motorin o l'auto co gaveva l'età per guidar, parlo almeno della mia generazion nati anni 75-80...)

El problema grosso de trieste allo stato attuale xe i parcheggi. Te svodi el centro da mezzi privati e te fa corsie preferenziali per i autobus. El grosso del casin xe dovuto a macchine che zerca parcheggio. Aumenteria subito la velocità media de percorrenza del servizio pubblico migliorando el servizio.

El discorso costo del biglietto del bus troppo alto in confronto al costo dei parcheggi in superficie (che doveria esser ad alta rotazion e che quindi doveria sempre garantir un numero minimo de posti liberi) fatto da alcuni utenti non xe sbaia xe solo ribaltà: giustissimo el discorso che no convien andar in bus ma inveze de sbasar el biglietto del bus per incentivarne l'uso, che comunque copri una minima parte del costo de gestion del servizio, perchè no alzemo quel dei parcheggi per farli diventar meno appetibili? Cussì saria sempre una percentuale de posti liberi per chi ga veramente bisogno de usar la macchina.

Altro discorso saria de far per i parcheggi contenitori dove el prezzo doveria esser molto basso (vardo a udine dove quei nella cintura e coperti costa 60 cent/ ora e quei a rotazion in superficie i vien 1€). Questi però doveria esser posti in una zona che me permetti de arrivar in centro a piedi in un breve tempo (10 minuti a piedi) oppur coi mezzi pubblici.

Attulmente xe tutti discorsi molto validi ma in una città che non te offri l'opportunità de concorrenza del servizio pubblico contro el trasporto privato xe dura cambiar.

Resta el fatto che bloccar el centro come i ga fatto per nadal xe una vera e propria follia anche se i fondamenti xe condivisibili ma se prima non te fa le fondamenta (parcheggi) non te pol pretender che la casa resti in pie.

Modificato da Riodario
Link al commento
Condividi su altri siti

A trieste xe un nucleo de persone che de base xe allergiche ai mezzi pubblici e che no li ciapa e no li ciapassi probabilmente neanche se la situazion generale, ovvero tempi de percorrenza, costi, qualità servizio etc, fossi migliore anche de molto.

Come de parecchie altre robe a mì no ciava più francamente, ma ricordo tante discussioni passate, con le scuse più assurde e/o le pretese più incredibili da parte anche de amici pur de no montar su un bus. Go anche rotto un'amicizia una 15ina de anni fa, a seguito de una discussion con una persona che invece che far 3 minuti a pie da casa al capolinea bus e poi 6-7 da capolinea bus al posto de lavor, preferiva ciapar l'auto meterghe el doppio del tempo (inquinar, generar traffico, ergo romper la minkia) e andar parcheggiar in cima a s.giusto per farsela poi a pie in zo e dopo in su! per andar in zona s.antonio. In linea de massima mi preferisso mover l'auto, ma xe situazioni e situazioni ed alcune in cui el bus rappresenta una scelta migliore, basta volerlo veder...De base son d'accordo col pensiero de stefano.

El biglietto del bus alle condizioni attuali no pol comunque costar come o più del park, perchè se no bonanotte...per poder risolver questo ghe volessi una programmazion, un disegno concertado ampio, che contempli magari le osservazioni de riodario e/o altre ancora.

Anche l'osservazion de guiz no la trovo affatto secondaria. La metro leggera xe utopia certo, ma perchè? Mi credo perchè oramai semo taradi e abituadi al peggio...al fatto che comunque in un modo o nell'altro no se combina un klinz o quasi etc. De altre parti se ciapa e se fa! Uno dei scopi della politica dovessi in teoria esser quel de occuparse de scelte per la collettività, de saver guardar avanti ed a volte la cosidetta educazion civica aumenta e migliora anche di fronte al fatto compiuto, cioè de scelte ben fatte....

Link al commento
Condividi su altri siti

comunque anche dove xe parcheggi a pagamento i vigili permetti alle auto de star in doppia fila, fermate bus zona carico scarigo vedi zona ospedal maggiore e catinara . s giacomo torri d europa il giulia ..... per mi se non cambia anche el park sotto s giusto restera un flop per i parcheggi a rotazion

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×