Vai al contenuto

L'era Mehmeti


Messaggi raccomandati

Volessi vederte se te vanzassi soldi per lavori che te ga fatto e che magari per la tua picia ditta xe manna dal cielo, se dopo mesi che te spetti te riva un assegno cabrio...se no paga costantini sostanzialmente no se iscrivemo al prossimo Campionato, se no i paga el Comun no gavemo el stadio e ne riva una mega ingiunzion, se no i paga i fornitori riva un sacco de ingiunzioni e femo el tiro, se no i programma el settor giovanile tutti i fioi se accasa da altre parti, se no i paga le tasse riva l'amico Equi che ne sera baracca, se no i paga i campi el prossimo anno andaremo ad allenarse in Piazza carlo alberto...però i xe bravi eh, guai dir qualcossa contro. Dopo Aletti gavessimo dovú imparar a esser diffidenti e attenti a ogni minima titubanza, e invezze gavemo la memoria sai curta...poi magari ghe lo ga imposto el proprio medico personale de comprar la Triestina e allora no digo più niente!!

el parma no xe andado in europa league perche gherardi pagava l'irpef alla carlona...e stemo parlando de una societa' solida,con un presidente che la pila la ga eccome e dove che zoga nazionali...digo solo questo.se mehmeti saltera' daro' ragion a chi iera scettico,fin che se barcamena o gestisi la societa' verzendo e serando un po i rubinetti a giornate alterne per mi no xe ancora condannabile.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 5,3k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Volessi vederte se te vanzassi soldi per lavori che te ga fatto e che magari per la tua picia ditta xe manna dal cielo, se dopo mesi che te spetti te riva un assegno cabrio...se no paga costantini sostanzialmente no se iscrivemo al prossimo Campionato, se no i paga el Comun no gavemo el stadio e ne riva una mega ingiunzion, se no i paga i fornitori riva un sacco de ingiunzioni e femo el tiro, se no i programma el settor giovanile tutti i fioi se accasa da altre parti, se no i paga le tasse riva l'amico Equi che ne sera baracca, se no i paga i campi el prossimo anno andaremo ad allenarse in Piazza carlo alberto...però i xe bravi eh, guai dir qualcossa contro. Dopo Aletti gavessimo dovú imparar a esser diffidenti e attenti a ogni minima titubanza, e invezze gavemo la memoria sai curta...poi magari ghe lo ga imposto el proprio medico personale de comprar la Triestina e allora no digo più niente!!

e comunque se devo ciapar a cuor ogni question cosi e me sta a cuor la povera ditta che rischia de saltar,o el povero steward che no ciapa el rimborso o el ristorante che no xe sta pagado vado a incadenarme in pz unita,vado a far picchetti fora de 3/4 delle aziende triestine o sotto casa dei artigiani perche in sto momento quasi nessun paga regolare purtroppo.se invece devo usar ste storie strappalacrime per attaccar e smerdar comunque quel xe un altro discorso...

mi personalmente vado a veder la triestina calcio e non me interessa piu de tanto se la societa' paga a 30 a 60 o a 90 gg o se paga con postdatati...se la triestina calcio la domenica me fara' cagar saro' el primo a sparar su M&M ma fino a quel momento no posso far altro che spetar...

Link al commento
Condividi su altri siti

concordo col post de Valderrama.... certo che non xe ben che la Società navighi a rischio chiusura un giorno sì e l'altro anche ma non me ricordo in 60 anni che seguo la Triestina critiche sui pagamenti e sulla gestion praticamente una ogni ora... dove iera sta gente (o meio sti due utenti) nei sessanta anni passadi?... e se oggi no i ga pagado el salumer ale due cossa femo? scrivemo post deliranti una ale tre un ale quattro e via cussì?.... se faliremo torneremo in Eccellenza... forsi... perché Stratex e compagnia ga i soldi forsi per la prima categoria... e se no falimo sogneremo de vinzer el campionato e amen... gavè qualchedun più serio facoltoso e che paga tuto e subito de Meme? Tirelo fora! e subito anche!!... e ghe faremo ponti de cevapcici e iota, che tanto qua a Trieste questo xe el massimo e quei che podessi de più no ghe va al Principe dela Kamun.... e se no lo gavè piantela de frizzer....

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no me incadeno in Piazza Unitá ma scrivo do righe su un forum pubblico ed esprimo liberamente e democraticamente la mia idea diversa dalla tua, se posso...dopo che la mia critica nassi dal fatto che prima del lenador e dei zogadori in campo ghe devi esser una societâ seria, solida e puntuale no saremo daccordo, ma se prima no te paghi i puff che te ga in giro xe sai sai probabile che sti 11 zogadori che la domenica tanto te fará cagar no te gaverá mai occasion de vederli. Che poi tutti i altri paghi oltre ai tempi stabilidi o che el matto del Parma fossi stá più o meno in regola con l'Erario no xe una bona giustificazion per accetar anche alla Triestina succedi certe robe... Mi me baso sui fatti ( anzi sui non fatti) e no sulle sensazioni e sulle speranze... Dopo cicce

Link al commento
Condividi su altri siti

concordo col post de Valderrama.... certo che non xe ben che la Società navighi a rischio chiusura un giorno sì e l'altro anche ma non me ricordo in 60 anni che seguo la Triestina critiche sui pagamenti e sulla gestion praticamente una ogni ora... dove iera sta gente (o meio sti due utenti) nei sessanta anni passadi?... e se oggi no i ga pagado el salumer ale due cossa femo? scrivemo post deliranti una ale tre un ale quattro e via cussì?.... se faliremo torneremo in Eccellenza... forsi... perché Stratex e compagnia ga i soldi forsi per la prima categoria... e se no falimo sogneremo de vinzer el campionato e amen... gavè qualchedun più serio facoltoso e che paga tuto e subito de Meme? Tirelo fora! e subito anche!!... e ghe faremo ponti de cevapcici e iota, che tanto qua a Trieste questo xe el massimo e quei che podessi de più no ghe va al Principe dela Kamun.... e se no lo gavè piantela de frizzer....

60 anni fa no gavevo internet mi, evidentemente ti za all'epoca te ieri un "tipo avanti"

Link al commento
Condividi su altri siti

Poi mi non so come se abituadi voi a dialogar e discuter coi vostri amici, ma tendenzialmente mi se son in disaccordo con un mio interlocutor, critico la sua opinion per una serie de ragioni che ritengo più o meno valide ma non critico el fatto che lui la pensi diversamente da mi con frasi tipo :" dove te ieri fin l'altro giorno? " " nel 90 te ga votato DC e allora no te pol parlar desso" o argomentazioni simili...te son in disaccordo su quel che scrivo? A) a lato del schermo, sulla destra, xe una barra grigia con una freccietta rivolta verso el basso, te ghe tien fraccado el mouse finchè el mio post magicamente scompari dalla schermata B) discutemo sui fatti concreti e su cossa sti do ga fatto fin desso e su dove i ne porterá sempre ricordandose che entrambi gavemo a cuor le sorti della Triestin... Sicuramente no vegnerò mai a dirte che me da fastidio la tua idea perché, dal mio punto de vista, te ga i oci foderai de porsuto e entro 2 mesi femo el tiro, cosa che invezze avvien puntualmente nei confronti miei e de FZ

Modificato da Alè Unione
Link al commento
Condividi su altri siti

e no cocolo, ti no te discuti sui fatti (rappresentadi da 140? 180? mila euro za pagai, e NON CON L'INCASSO DEI ABBONAMENTI O DEI BIGLIETTI come i predecessori ma con soldi propri e, postdatadi o no, par che i gabi soddisfa' i legittimi percettori

i tui post xe infarcidi de SE (basta vardar i ultimi come esempio)

el tuo idolo poi disi che la pecunia de zamparini non olet....perché inveze i 140? 180? de mehmeti spuza de me**a

e ti daghe a farghe de contraltar tipo walter chiari e carlo campanini

anzi no scusa, questi iera troppo sgai....piuttosto come gianni e pinotto

continue' pur cusi'

finira' alla "e non rimase piu' nessuno", se non voi do, legittima espression de un pensiero magari non comune ma secondo voi legittimo, anche se praticamente in ogni post offende' - gratuitamente - due che al momento pecca solo de lentezza, mentre quei prima che ga crea' tutto sto casin xe visti quasi come geni della finanza

ma forsi no sara' cusi', esisti el precedente

la campagna de forazogo sulla pallacanestro rea de favorir quei che ghe ga permesso la sopravvivenza rispetto ai abbonadi "canonici"

e che una volta chiuso el discorso (col successo strepitoso dei promotori) el se ga ben guarda' dal ritornar sull'argomento

se non altro per no sentirse rinfacciar le tante ciacole a fronte de esborso zero

Link al commento
Condividi su altri siti

Sicuramente no vegnerò mai a dirte che me da fastidio la tua idea perché, dal mio punto de vista, te ga i oci foderai de porsuto e entro 2 mesi femo el tiro, cosa che invezze avvien puntualmente nei confronti miei e de FZ

probabilmente non me son spiegado ben... non me da fastidio la tua idea e in generale nessuna idea che possi esser presentada come tale, ma el fatto che la vien ripetuda in modo ossessivo ogni cinque minuti...

Link al commento
Condividi su altri siti

e comunque forazogo xe una pigna al c**o ma qualche volta el sa anche esser coccolo, ti mai

tanto che me riesci difficile no pensar che nel tuo agir no ghe sia dolo

Me ne farò una ragion eh cocolo... Comunque val anche per ti el discorso freccetta a destra del schermo per scorrer su e zo per la schermata, anche se semo come gianni e pinotto, fin lá ghe rivo....

Comunque tutti quei che go elencado mi xe fatti concreti. Dime cossa xe de non vero?

Modificato da Alè Unione
Link al commento
Condividi su altri siti

e no cocolo, ti no te discuti sui fatti (rappresentadi da 140? 180? mila euro za pagai, e NON CON L'INCASSO DEI ABBONAMENTI O DEI BIGLIETTI come i predecessori ma con soldi propri e, postdatadi o no, par che i gabi soddisfa' i legittimi percettori

i tui post xe infarcidi de SE (basta vardar i ultimi come esempio)

el tuo idolo poi disi che la pecunia de zamparini non olet....perché inveze i 140? 180? de mehmeti spuza de me**a

e ti daghe a farghe de contraltar tipo walter chiari e carlo campanini

anzi no scusa, questi iera troppo sgai....piuttosto come gianni e pinotto

continue' pur cusi'

finira' alla "e non rimase piu' nessuno", se non voi do, legittima espression de un pensiero magari non comune ma secondo voi legittimo, anche se praticamente in ogni post offende' - gratuitamente - due che al momento pecca solo de lentezza, mentre quei prima che ga crea' tutto sto casin xe visti quasi come geni della finanza

ma forsi no sara' cusi', esisti el precedente

la campagna de forazogo sulla pallacanestro rea de favorir quei che ghe ga permesso la sopravvivenza rispetto ai abbonadi "canonici"

e che una volta chiuso el discorso (col successo strepitoso dei promotori) el se ga ben guarda' dal ritornar sull'argomento

se non altro per no sentirse rinfacciar le tante ciacole a fronte de esborso zero

Comunque se te pazienti ancora un pochi de giorni riva Milanese tranquillo

Link al commento
Condividi su altri siti

ipotizzar che el faro crolli perché mehmeti ga lancia' el maserati zo per strada del friuli xe una tua facolta' e certo no da adito ne a ban ne a reprimende e se a ti te fa piazer pensarlo te son paron de farlo

quel che xe giusto un pochetin biasimevole (ma giusto un poco sa, no sai) xe che te lo rimarchi in ogniddove, quando a supporto della tua tesi xe el NULLA

mentre beatamente te ignori i 140? 180? spesi (cosa rara da ste parti), che sicuramente no fa pensar a un che no xe interessa'

(se el restava in svizzera i 140? 180? iera ancora in scarsella sua e nol vegniva insulta' quotidianamente da .....gia', da chi poi?)

Link al commento
Condividi su altri siti

e comunque forazogo xe una pigna al c**o ma qualche volta el sa anche esser coccolo, ti mai

tanto che me riesci difficile no pensar che nel tuo agir no ghe sia dolo

Me ne farò una ragion eh cocolo... Comunque val anche per ti el discorso freccetta a destra del schermo per scorrer su e zo per la schermata, anche se semo come gianni e pinotto, fin lá ghe rivo....

Comunque tutti quei che go elencado mi xe fatti concreti. Dime cossa xe de non vero?

ecco, per tornar al tuo post piu' sora, un chiaro esempio della tua padronanza de dialogo

"parlo con fz. tutti i altri, feccia, no li go intel cul"

de non vero? i assegni cabrio per esempio

visto che i zogadori, magari tardi ma i xe stadi soddisfatti

Modificato da fp17
Link al commento
Condividi su altri siti

mi comunque farìa dei distinguo perché Aleunione anche se sempre negativo non ga mai ofeso la proprietà attuale almeno no me ricordo, solo che el vedi tutto nero... parlemo del DS per esempio... se mi i matti me contatta una veccia volpe de qua intorno che ga fatto ben cossasomi al Tamai o al Cjarlin e lo firma doman son contento se el contatta sti matti fora dela nostra dimension me pongo un per de domande... a) el matto pensa de andar su rapido e no pol ciorse un oggi per mandarlo via doman ma devi ciorse un in pluriennale che imposti un progetto e lo pol portar avanti anche ad altri livelli... 2) nella realtà el contatta grossi nomi ma nol ga ancora portà niente a casa, che sia fumo nei occi pei gonzi?.... fatti sicuri xe che i soldi domandai da Milanese ghe li ga messi sul tavolo e iera fora dimension nostra... pei altri no savemo.... e me domando, quala sarà la bona 1) o 2)? Aleunione non ga dubbi sul 2) mi inveze me domando e non go certezze anche se ghe xe indizi ma solo indizi xe poco...

Modificato da morodesede
Link al commento
Condividi su altri siti

Guarda, te dovessi informarte prima de sentenziar dogmi...mi non so come te lo definissi ti un assegno che non ga copertura bancaria al giorno che vien indicado sul titolo stesso...se dopo el vien coverto "N" giorni dopo, rispetto alla naturale scadenza, xe un altro per de manighe...no xe un illazion ma un fatto....secondariamente mi go sempre parlado e discusso con tutti senza discriminazioni, se dopo però vegno costantemente ciapá de mira per le mie opinioni diverse, ghe consiglio a chi se senti infastidido de cliccar sulla freccietta a destra.... Quando go discusso con Guiz o Gimmi o Ndocojo, anche se infastididi e sicuramente con un certo senso de antipatia nei miei confronti, se ga diacusso nel limite del rispetto ( forsi con qualche taccada ma punto)... Ma se ga diacusso sulle idee diverse, non sul fatto de gaver idee diverse...se mi digo che tra poco più de un mese parti i ritiri e no gavemo nianche un organigramma xe una supposizion? Se digo che campi, fornitori vari, comun no xe stai pagadi xe una supposizion?

Link al commento
Condividi su altri siti

concordo col post de Valderrama.... certo che non xe ben che la Società navighi a rischio chiusura un giorno sì e l'altro anche ma non me ricordo in 60 anni che seguo la Triestina critiche sui pagamenti e sulla gestion praticamente una ogni ora... dove iera sta gente (o meio sti due utenti) nei sessanta anni passadi?... e se oggi no i ga pagado el salumer ale due cossa femo? scrivemo post deliranti una ale tre un ale quattro e via cussì?.... se faliremo torneremo in Eccellenza... forsi... perché Stratex e compagnia ga i soldi forsi per la prima categoria... e se no falimo sogneremo de vinzer el campionato e amen... gavè qualchedun più serio facoltoso e che paga tuto e subito de Meme? Tirelo fora! e subito anche!!... e ghe faremo ponti de cevapcici e iota, che tanto qua a Trieste questo xe el massimo e quei che podessi de più no ghe va al Principe dela Kamun.... e se no lo gavè piantela de frizzer....

60 anni fa no gavevo internet mi, evidentemente ti za all'epoca te ieri un "tipo avanti"

al'epoca esisteva i Bar però che più o meno ga la stessa funzion cola diferenza che le facce iera note....

Link al commento
Condividi su altri siti

lucio credo che tutti, chi piu' chi meno, gavemo dubbi sui novi

e credo che, chi piu' chi meno, li gavemo anche espressi

ma l'atteggiamento de cric e croc, che ignora volutamente le pur poche e pachidermiche mosse positive dei foresti ma che non perdi un secondio a rimarcarte le (spesso vere ma ancora piu' spesso SUPPOSTE pel futuro) loro mancanze xe eccessivo (o, appunto, doloso)

Link al commento
Condividi su altri siti

con tutti te parli ale', pero' gimmi co entra se incazza, a alessyum no ghe piasi, valderrama se fa domande, morodesede xe un mona de vecio bavoso, mi gnanche parlar.....ma allora? dove xe tutta sta gente che sbava de legerte?

ma ti te se ne fa tranquillamente una ragion, fiero della tua "diversita'".....

PS: se del cabrio vien tirada su la capota in tempo utile (per le banche e i percettori) perché te se fa problemi ti?

Modificato da fp17
Link al commento
Condividi su altri siti

con tutti te parli ale', pero' gimmi co entra se incazza, a alessyum no ghe piasi, valderrama se fa domande, morodesede xe un mona de vecio bavoso, mi gnanche parlar.....ma allora? dove xe tutta sta gente che sbava de legerte?

ma ti te se ne fa tranquillamente una ragion, fiero della tua "diversita'".....

PS: se del cabrio vien tirada su la capota in tempo utile (per le banche e i percettori) perché te se fa problemi ti?

Uff mi no me fazzo problemi sulla capota, digo un dato de fatto. Mi no go mai dito che nissun sbava de legerme, anzi, ma almeno mi no scrivo x farghe piazer ai altri bensì per diacuter... Comunque vedo che non te difetti de modestia in merito alla considerazion che te ga de ti stesso!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Secondo mi iera x farli zogar e metterli in vetrina, comunque nonostante la categoria, la piazza te da più visibilità che zogar a Trissino e magari venderli a metà anno...che poi no so come funziona i tesseramenti de un zogador dai dilettanti ai pro

Link al commento
Condividi su altri siti

mi comunque farìa dei distinguo perché Aleunione anche se sempre negativo non ga mai ofeso la proprietà attuale almeno no me ricordo, solo che el vedi tutto nero... parlemo del DS per esempio... se mi i matti me contatta una veccia volpe de qua intorno che ga fatto ben cossasomi al Tamai o al Cjarlin e lo firma doman son contento se el contatta sti matti fora dela nostra dimension me pongo un per de domande... a) el matto pensa de andar su rapido e no pol ciorse un oggi per mandarlo via doman ma devi ciorse un in pluriennale che imposti un progetto e lo pol portar avanti anche ad altri livelli... 2) nella realtà el contatta grossi nomi ma nol ga ancora portà niente a casa, che sia fumo nei occi pei gonzi?.... fatti sicuri xe che i soldi domandai da Milanese ghe li ga messi sul tavolo e iera fora dimension nostra... pei altri no savemo.... e me domando, quala sarà la bona 1) o 2)? Aleunione non ga dubbi sul 2) mi inveze me domando e non go certezze anche se ghe xe indizi ma solo indizi xe poco...

Grazie per la ragionata comprensione

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×