Vai al contenuto

L'era Mehmeti


Messaggi raccomandati

per favor non comincemo col "fin desso non ga sbagliado una mossa e el ga fatto quel che ga promesso."

Bisogna appunto evitar de arrivar al primo error, che poi diventa l'ultimo in termini de possibilita' de poderghe porre rimedio...visto che non xe piu' spazio in tempistica per successivi

Modificato da forazogo
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 5,3k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ti te son schierado contro dal primo giorno me par… mi attendo… e finora go riscontrado carenze manageriali da esser sistemade el prima possibile, ma non mancanza de bona volontà e sicuramente non problemi economici… per pagar, malgrado i soldi xe in cassa, servi la "camerale" e questa xe prassi normalissima…

adesso te son, oltre che oracolo incofutabile, anche interprete dei pensieri altrui????? Mi no me son schierado ne pro ne contro, go solo ditto che fin desso no i ga pagado un (basta chiederghe a goldrake), no me convinzi sta storia che i ga comprado in marzo ne el passato de mbock, per el resto no go motivo de preoccuparme...ripeto che no xe question de pro o contro, anche perchè in fin dei conti dovessimo esser tutti "pro" per el bene dell'unione. Inoltre qua a saver quanti soldi in cassa xe forsi solo le impiegate e mehmeti stesso, quindi dir che le casse xe più piene de quanto immaginemo me fa strano

Link al commento
Condividi su altri siti

pensiamo positivo una volta tanto dai, senza attirarse la rogna addosso.

me par che fino a oggi xè l'esatto contrario, che se ga pensado troppo in positivo senza veder tutte le magagne. penso che i ultimi 7-8 anni basti a avanzi per capir questo...

sui novi mi intanto non me esprimo, vederemo. de sicuro alcuni ga iniziado nel solito modo, contattandoli, riportando ogni minimo movimento che i fa, sentindoli, fasendose le foto con lori, robe su cui go za espresso svariate volte la mia contrarietà, e non starò a ribadirne ancora i motivi.

Non sono senz'altro io che condivido il tuo pensiero, io li ho incontrati assolutamente per caso in un ristorante a Padova e la mia frequentazione si è fermata e si fermerà lì. Io mi esprimo solo su fatti che concretamente conosco e basta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Faccio fatica a starti dietro, davvero. Cmq non è vero che non abbia tenuto la porta aperta ad altri investitori, vai a leggeri le interviste passate. Come già scritto analizzo i fatti quelli reali non quelli di fantasia, e so solo che i soldi, e tanti, sono arrivati e questo per la Società Unione Triestina è senz'altro una grossa novità rispetto ad anni passati.

@forazogo naturalmente.

Ma te ga la pswd e el nick name del c/c online?

Link al commento
Condividi su altri siti

La sicurezza sulla solidità economica di Mehmeti è dovuta a ricerche che sono state fatte sia dai tifosi (e ti assicuro che possiamo arrivare molto in fondo) che dalla precedente società ed in parte anche da City Sport… Su quel che xe in cassa in questo momento, non te rispondo ma se te fa un sforzo forse te ghe rivi… :grin:

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

@mulon, non ho mai pensato positivo in questi ultimi anni proprio come dici tu, ma questa volta voglio crederci alla luce di riscontri oggettivi, poi non essendo Dio nè una fattucchiera (anche se per qualcuno lo sono) del domani non so,, ma quello che vedo nell'oggi non mi dispiace con levdovute distanze naturalmente.

Link al commento
Condividi su altri siti

per favor non comincemo col "fin desso non ga sbagliado una mossa e el ga fatto quel che ga promesso."

Bisogna appunto evitar de arrivar al primo error, che poi diventa l'ultimo in termini de possibilita' de poderghe porre rimedio...visto che non xe piu' spazio in tempistica per successivi

mi semplicemente non go più voia de risponderte, anzi non te legerò nemmeno più, prima pensavo che la tua fossi solo una simpatia verso omini carismatici come zamparini, brugnaro, pacolli etc etc… inveze desso realizo che te son una mente malata e contorta, per mi xe come non te esistessi più…

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

pensiamo positivo una volta tanto dai, senza attirarse la rogna addosso.

me par che fino a oggi xè l'esatto contrario, che se ga pensado troppo in positivo senza veder tutte le magagne. penso che i ultimi 7-8 anni basti a avanzi per capir questo...

sui novi mi intanto non me esprimo, vederemo. de sicuro alcuni ga iniziado nel solito modo, contattandoli, riportando ogni minimo movimento che i fa, sentindoli, fasendose le foto con lori, robe su cui go za espresso svariate volte la mia contrarietà, e non starò a ribadirne ancora i motivi.

l'unica foto xe stada occasionale delle mule fora del stadio de padova, per el resto non xe stado nissun tipo de contatto con la nova società che sia un, se non qualche benvenuto su facebook, ma anche quei un paio al massimo… controlarli, me par el minimo inveze…

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

per favor non comincemo col "fin desso non ga sbagliado una mossa e el ga fatto quel che ga promesso."

Bisogna appunto evitar de arrivar al primo error, che poi diventa l'ultimo in termini de possibilita' de poderghe porre rimedio...visto che non xe piu' spazio in tempistica per successivi

mi semplicemente non go più voia de risponderte, anzi non te legerò nemmeno più, prima pensavo che la tua fossi solo una simpatia verso omini carismatici come zamparini, brugnaro, pacolli etc etc… inveze desso realizo che te son una mente malata e contorta, per mi xe come non te esistessi più…

Non esser così duro con forazogo, xe difficile starghe drio,lo ammetto, ai suoi ragionamenti, ma in fondo esprimi solo una caterva de dubbi che poi anche esser legittimi, arzigogolai e privi de riscontri, ma leggittimi

Link al commento
Condividi su altri siti

Non esser così duro con forazogo, xe difficile starghe drio,lo ammetto, ai suoi ragionamenti, ma in fondo esprimi solo una caterva de dubbi che poi anche esser legittimi, arzigogolai e privi de riscontri, ma leggittimi

Dubbi xe quei de el mulon, di ale unione e de altri, quei de forazogo xe escrementi cerebrali che saria identici se ne comprava Bill Gates…

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

ma dubbi ghe ne gavemo tutti però una roba xe dubbi reali un'altra xe le fantasie... come quella che questi ciol una Società al buio perché i passava de qua e dopo quindici giorni i se inacorzi poveri mone che ghe vol soldi per farla andar avanti e alora i se butta a zercar col'acqua alla gola chi che li iuta... se ve par che un'afarista che sembra sai più scafato de quel che se pol imaginar e de livel internazionale possi esser cussì lole... a mi non me par... el dubbio eventualmente xe su che tipo de afari i pensa de far qua e come guadagnarghe su e se questi interessi conincidi o no con quei dei tifosi e della squadra... questo non se sa...

Link al commento
Condividi su altri siti

Perché ci sono, non ti dirò come ma ci sono, poi fate voi se crederci o no. Punto per me.

rilassite dei.

certo che se te me rispondi cussì posso crederte o no, cambia nulla. sa poi cossa me cambia, in sti anni se ga letto de tutto in positivo, e poi iera solo che magagne o puttanade colossalii. iera una curiosità, come dito ad ora su questi non me esprimo, me baerò sui fatti dei prossimi mesi.

Modificato da El mulon
Link al commento
Condividi su altri siti

quanto alla Stratex se pol ipotizzar che sia dovudo al fatto che ghe servi un socio italian e se el metti qualcossa meio, e Mbrock probabilmente non xe molto convincente e non credo che gabbi messo nau... xe un'ipotesi... certo un DS indipendente e non Fioretti me piasessi de più ma comunque meio de Gradella... almeno lui farìa i afari sui metendo su una bona squadra... e po' se el se tien qualcossa el pol sempre dover andar a far un giretto in Kosovo!

Link al commento
Condividi su altri siti

dir che le prime mosse xe stade positive me par un eccesso de ottimismo visto che semplicemente le prime mosse no xe stade ancora fatte. sui soldi no dovessi esser problemi, speremo che i vegni usadi ben (prima de tutto pagando chi li speta, ovviamente). al momento, secondo mi, giudizio sospeso in attesa delle prime mosse, tignindo conto che semo appena ai primi giorni della nuova proprietà.

Link al commento
Condividi su altri siti

quanto alla Stratex se pol ipotizzar che sia dovudo al fatto che ghe servi un socio italian e se el metti qualcossa meio, e Mbrock probabilmente non xe molto convincente e non credo che gabbi messo nau... xe un'ipotesi... certo un DS indipendente e non Fioretti me piasessi de più ma comunque meio de Gradella... almeno lui farìa i afari sui metendo su una bona squadra... e po' se el se tien qualcossa el pol sempre dover andar a far un giretto in Kosovo!

Non credo sia una question de soldi, ma penso che sia el modo de lavorar de Mehmeti (e Pacolli) ovunque xe stadi ga cercado una partecipazion locale, anche se sempre in minoranza. Ma non me par tipo che se fa dettar le regole su DS e cose simili, se riterrà Fioretti all'altezza lo ciolerà se no nisba, sempre che la Stratex entri, cosa che al momento non xe che un ipotesi caldeggiata dal sindaco… Mbock? Probabilmente l'anello debole della catena…

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

dir che le prime mosse xe stade positive me par un eccesso de ottimismo visto che semplicemente le prime mosse no xe stade ancora fatte. sui soldi no dovessi esser problemi, speremo che i vegni usadi ben (prima de tutto pagando chi li speta, ovviamente). al momento, secondo mi, giudizio sospeso in attesa delle prime mosse, tignindo conto che semo appena ai primi giorni della nuova proprietà.

Condivido, e spero che ste prime mosse siano anche piuttosto celeri…

Link al commento
Condividi su altri siti

dir che le prime mosse xe stade positive me par un eccesso de ottimismo visto che semplicemente le prime mosse no xe stade ancora fatte. sui soldi no dovessi esser problemi, speremo che i vegni usadi ben (prima de tutto pagando chi li speta, ovviamente). al momento, secondo mi, giudizio sospeso in attesa delle prime mosse, tignindo conto che semo appena ai primi giorni della nuova proprietà.

Positive nel senso che mai prima d'ora, almeno con i ultimi personaggi, i soldi, che me sembra che voi considere marginali, xe arrivadi in buon numero, prima sai ciacole ma niente schei,nessun eccesso de ottimismo. Le prossime mosse semo tutti in attesa e naturalmente prima le fa e più contenti saremo, ma anche Dio ghe ga messo sette giorni (xe che non rivo a metter le faccine cussì son troppo seria)

Link al commento
Condividi su altri siti

Perché ci sono, non ti dirò come ma ci sono, poi fate voi se crederci o no. Punto per me.

rilassite dei.

certo che se te me rispondi cussì posso crederte o no, cambia nulla. sa poi cossa me cambia, in sti anni se ga letto de tutto in positivo, e poi iera solo che magagne o puttanade colossalii. iera una curiosità, come dito ad ora su questi non me esprimo, me baerò sui fatti dei prossimi mesi.

Son rilassata, rilassadissima da molto che non me succedeva, xe che odio metter mi so e me son quasi pentida ma iera un modo per rassicurare chi pensava che i soldi non ghe iera e la frittaia xe fatta, non le sparo mai a vanvera, poi naturalmente oggi xe cussì magari domani i scampa con la cassa (ma non credo:-) !)e poi tutti se baseremo sulle mosse future..........e che altro ciò, non ne resta altro de far

Link al commento
Condividi su altri siti

Tifosa, qua no xe el fato de no starghe drio ai ragionamenti de Forazogo, ma sembra che con qualche magica sfera de cristallo lui sappi za cossa che succederà de qua a poco. Allora me domando, se anche una settimana fa no i gavessi accennado ad eventuali soci de minoranza e adesso sta Stratex se fa avanti per metter qualche soldo e lori tutto sommato ghe fa comodo, no i pol valutar l'eventuale ingresso in qualche forma de sta gente senza che qualchedun vedi immediatamente loschi orizzonti o moti carbonari ? Macché ... lui ga za scritto che i sta za molando la presa e fra poco ancora de più con tutto quel che ghe va drio... Ora, "escrementi cerebrali" de Guiz forsi xe un poco pesante, ma quantomeno seghe mentali continuate mi le definiria ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×