Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Mi son contento se i fa qualcossa de positivo a Trieste, quelcossa che la riporti ai fasti tempi A.U. :D

Solo che ste robe qua ghe credo poco. Sarà una grande magnadora come al solito e po' bon. :down:

E po' con tuti i lavori che xe de far in porto vecio, mi go qualche dubbio che i rivi finir tuto nei 3 anni e mezo che restassi dopo l'eventuale assegnazion dell'Expo a Trieste.

Quel che xe vero xe che spero portassi lavor per la gente che ghe servi, come che disi polpeta, e no che vegni qua lavorar gente de fora. Femo le robe qua, ma femoghele far a quei che xe qua! :clap:

E dopo che xe finì l'Expò cosa diventa el porto vecio?

Insoma, son contento se i fa ben, ma go paura che i farà mal :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

El discorso dell'Expo ga un denominator comune in tutti noi: gli eventuali posti de lavoro che verrà creadi se (e sottolineo SE) l'Expo arriverà a Trieste. Come ga dito Starlite, spero che questa occasion non porti a 3 robe

  • favorir la magnadora dei politici :noghesemo:
  • aumentar a dismisura gli interessi personali de chi la pila la ga za e volessi gaverne ancora de più :noghesemo::noghesemo:
  • sfavorir quei che invece ga bisogno de un impiego al contrario dei soggetti qua sora :testadamuro:

Expo per mi vol dir collettività...vedremo se anche gli addetti ai lavori riverà a capirlo

Bye :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Le citta in competizione sono

una in grecia ...Saragoza, Trieste, ......

mmmmm grecia troppo lontana e vicino alla guerra....La Spagnia dopo 11 marzo..mm.........Trieste e al centro d'europa.......

il punto e questo....

immaginate quanta gente ci sara...trieste reggera e tutta quella folla.......OO

Missilina....

che si sente come laparticella del acqua lete....vado a pigliarmi nu caffe...

Link al commento
Condividi su altri siti

Le citta in competizione sono

una in grecia ...Saragoza, Trieste, ......

mmmmm grecia troppo lontana e vicino alla guerra....La Spagnia dopo 11 marzo..mm.........Trieste e al centro d'europa.......

Me par un pochetto esagerato far queste considerazioni: allora se i valutassi solo in questo ambito, Trieste dovessi gaver le Olimpiadi... :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

per una volta che son ottimista :puntini:

disfatista.... :viemecheteremeno::p:p:p

No se tratta de disfattismo: dovemo tenir conto de tanti fattori...tra le tre, Trieste xe la città più piccola (Salonicco e Saragozza xe più grandi), Salonicco inoltre ga stanziado una marea de fondi per l'Expo...

Mi spero che i nomini Trieste, ma sai dura sarà, no stemo farse facili illusioni solo perchè el comitato che xe venudo in visita ga fatto grandi apprezzamenti sulla nostra città...

Bye

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi spero tanto che i lo fazi qua! Gavemo una bella città.... con tante risorse inutilizzade! E poi xè una grandissima occasion x la città a livello internazionale e sarà tanti tantissimi posti de lavor in più!

Mi personalmente poderia allestir un asilo x i figli dei lavoratori dell'expo! Mamma mia quanti fioi...de mazarse... :testadamuro:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...

Spero tanterrimo che vinca Trieste! :clap:

E che non venga (eventualmente) gestita male questa cosa..cioè che non snaturino la città ma ne approfittino per rimetterla un po' a posto (una cosa che mi garberebbe tantissimo sarebbe un acquario più grande e meglio tenuto e un ampliamento del museo del mare).

Ciau :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×