Vai al contenuto

FB 2014/15 FORMAZIONI_Finali - gara 3


Messaggi raccomandati

Pronti per la gara finale festeggiando con la tifoseria locale el scudetto gobbo

Titolari

G Dyson SS

G Cinciarini REM

C Lawal SS

C Mays BRI

A Mitchell TN

Riserve

C Anosike AVE

A Pascolo TN

G Diener REM

A Peric VEN

C Amoroso PIS

G Pullen BRI

A World metta peace CAN

G Forray TN

E che vinca il migliore....

Modificato da dondon
Link al commento
Condividi su altri siti

Te ieri anche ti del dotor dondon ? Mi lo go anticipà e prima che el verzi bocca ghe go dito mi 33 !!

Ma porca eva no rivavo collegarme al forum da più de un'ora e go apena disturbado el boss via mail che el fazi de garante per la formazion. Spedida la mail, riprovado el forum me xe raggiungibile, ''rrremengo

Quintetto
G VITALI L. cr
A PASCOLO tn
A POLONARA re
C SAMUELS mi
C LAWAL ss

panca
A MITCHELL T. tn
G DIENER D. ss
G STONE ve
G WRIGHT ps
G PULLEN br
C ANOSIKE av
A CLARK cr
A FONTECCHIO bo

Link al commento
Condividi su altri siti

chompo-dondon 194,5 – 186,5 (2 – 1)

Xe dunque i chompos nuggets ad aggiudicarse el fantatìtulo SDS edizion 2014/15 :vintoo:

E ciò avvien dopo una mini-serie finale al meglio delle tre, tirada allo spasimo e che premia i chompos in virtù del bonus fattore campo.

Dominatori della regular season che li ga visti in testa per 22 delle 23 giornate della regular season (al primo turno iera partido in testa el rio ospo team), i chompos ga accumulado un bel gruzzolo de punti de vantaggio, che xe stadi tra l'altro diminuidi visto che la classifica xe stada accorciada due volte nel corso del torneo, in base alla (azzeccatissima me permetto de dir) scelta del meccanismo modulare.

Ma il basket (e dunque il fantabasket) non xe un torneo all'italiana e quindi nelle ultime partide, play off o finali che sia, ghe pol esser spazio per sovvertir i equilibri.

E il biancogobbonero dondon ghe xe andado molto vicin. Anche gara 3 infatti xe stada un'autentica fantabattaglia :aaaaaatttillla: con el rio ospo che ga sparado el più alto punteggio della stagion, in un match che vissudo “live”, merita un paio de osservazioni.

Alla fine del primo tempo infatti pareva non esserghe storia. El parziale iera de 82 a 48,5 per i ciompi! Ma un incredibile terzo quarto, riapriva de botto el match e la serie, con i ciompi che vedeva ridurse el vantaggio accumulado nei primi due periodi, da 33,5 a soli 8 punti! :cossaaa?: Per un parziale che diseva 124,5 a 116,5. Ultimo quarto con el ciompo che insulta un paio de generazioni (passate e future!) de luca banchi, che tien comodamente a riposar Samuels per tutto l'ultimo tempo, con Mays di fronte libero quindi de aumentar el suo bottìn. Sostanzialmente però dopo la remuntada del terzo periodo, le distanze resta immutade nel quarto, laureando quindi i chompos campioni per la prima volta alla quarta partecipazion qua sul sds. Doppietta bonus per entrambi.

Onore delle armi ad un indomito dondon, altro fantazogador de “stampo crucco-tedesco”, tipo Romano, ovvero sempre presente e competitivo :ave:

E con ciò se chiudi questa fantastagion, grazie della fantacompagnia mularia ed a risentirse :'derci:

P.S. Stagion che personalmente me son divertido a zogar ed anche a “curar”, nonostante sia comunque un po' un impegno.

Per quel che me riguarda però, trovo el fantabasket un zoghetto sai divertente, a cui sono affezionado anche “storicamente” disemo cussì e quindi me xe più el piazer de farlo, rispetto all'impegno de gestirlo eventualmente.

De questo e de qualche altra considerazion, volessi però far un 4 parole insieme a voi fantapartecipanti (e/o anche non). Se gavè voia quindi ve invito a tegnir ancora de ocio la sezion qualche giorno, prossimamente gavessi pensado de aprir una discussion riguardo l'eventuale futuro del fantabasket SDS, visto che za 'sto anno se gavemo trovado in 6 con difficoltà.

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

un grazie al fradel gobbobianconero per l'impegno (che no xe de poco) ad organizzar e seguir el zoghetto , a tutti i partecipanti e alla mia squadra che ga lottado fin alla fine nonostante l'handicap iniziale delle partide finali.......

De solito chi vinzi paga de bever ma per stavolta lasemo star...

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Congratulazioni a Chompo che realizza el "repeat" con un finale de stagione super eccitante!

La serietà, la puntualità e - perché no - l'inventiva meritasi scenari de altro livello, inteso come numero de partecipanti.

Per quel che me riguarda podemo solo che ringraziar Chompo per el grande lavoro e per el tempo che ne dedica.

Ma el prossimo annno - se saremo ancora qua - sarà CA..I VOSTRI! :aaaaaatttillla:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

Eccome qua muuuloniiiii

Grazie a voi :)

@ dondon: no son cussì istriàn la bevuda se dovessi capitar l'occasion la pagheria volentieri (anche se xe Romano che par insistissi per pagar lui :grin: )

@ romano: ca..i nostri ?!?? seeeeee...te se ricordi quel coro dei tempi bei che fazeva tipo "bisiacchi cogl..ni guardate i tabelloni!" :merodolodalrider:

Se gavè piazer/voia go verto una discussion per vagliar l'opportunità de dar continuità o meno al fantazogheto. Ve invito a partecipar ---> http://www.elsitodesandro.it/invboard/index.php?showtopic=14522#entry1062384797

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×