Vai al contenuto

Triestina (ex Pontrellina), quale futuro


Messaggi raccomandati

  • Risposte 7,9k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Non iera lori... iera un altro... e cmq nella busta iera solo una presentazion, ne soldi, ne fatturati, nulla...

Speremo invece che l'altra gabi davero tutto...doman no xè nianche la partida in trasferta che un pol dir non rivo andar de persona perchè son fora città, quindi ripeto a scanso de equivoci vari che non volesi MI andasi de persona in tribunal PER TEMPO con tutto e anche de più con roba che magari no servi e finimo sta storia, cusì no se cori ris'ci inutili

basta organizarse cavolo! adeso tempo sè!

Link al commento
Condividi su altri siti

Speremo invece che l'altra gabi davero tutto...doman no xè nianche la partida in trasferta che un pol dir non rivo andar de persona perchè son fora città, quindi ripeto a scanso de equivoci vari che non volesi MI andasi de persona in tribunal PER TEMPO con tutto e anche de più con roba che magari no servi e finimo sta storia, cusì no se cori ris'ci inutili

basta organizarse cavolo! adeso tempo sè!

no te ga capi', ormai la busta de milanese xe za sigillada e consegnada (oggi alle 12.05 ;) )

domani milanese e i sui pol anche andar al bagno a barcola :grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Speremo invece che l'altra gabi davero tutto...doman no xè nianche la partida in trasferta che un pol dir non rivo andar de persona perchè son fora città, quindi ripeto a scanso de equivoci vari che non volesi MI andasi de persona in tribunal PER TEMPO con tutto e anche de più con roba che magari no servi e finimo sta storia, cusì no se cori ris'ci inutili

basta organizarse cavolo! adeso tempo sè!

no te ga capi', ormai la busta de milanese xe za sigillada e consegnada (oggi alle 12.05 ;) )

domani milanese e i sui pol anche andar al bagno a barcola :grin:

Vero. Però domani poderà presentar la loro offerta altri cani e porci, e i trapoleri che oggi ga consegnado la busta senza soldi ga un giorno de tempo per trovarli e metterli in quella busta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Speremo invece che l'altra gabi davero tutto...doman no xè nianche la partida in trasferta che un pol dir non rivo andar de persona perchè son fora città, quindi ripeto a scanso de equivoci vari che non volesi MI andasi de persona in tribunal PER TEMPO con tutto e anche de più con roba che magari no servi e finimo sta storia, cusì no se cori ris'ci inutili

basta organizarse cavolo! adeso tempo sè!

no te ga capi', ormai la busta de milanese xe za sigillada e consegnada (oggi alle 12.05 ;) )

domani milanese e i sui pol anche andar al bagno a barcola :grin:

si gavevo capì bastanza da quel che se diseva. ma no volesi che doman manchi qualcosa d'altro e non vadi ben, non so una qualche firma anche la più stupida,un qualche foio ecc... per una volta che sè gente che par seria e gà idee-soldi-ecc mi eviteria un qualsiasi problema che pol venir fora,e andasi de persona,semplice precauzion. questo visto che semo esausti da anni de sta situazion e non ne podemo più

tanto al limite te sprechi do ore e un poco de benzina... el tribunal credo che anche se in ritardo dopo i la gà comunque vardada per farse un idea...

Modificato da Manuel90
Link al commento
Condividi su altri siti

http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cronaca/2016/02/10/news/crac-unione-due-offerte-ma-incomplete-termine-prorogato-di-24-ore-1.12934746?ref=hfpitsec-2

1, se ho capito bene, se domani non ci sono offerte c'è l'immediata interruzione dell'esercizio provvisorio.

2. entro domani alle 12 vanno presentate le offerte o le integrazioni delle stesse. Il plico di Milanese non è stato aperto.

Link al commento
Condividi su altri siti

http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cronaca/2016/02/10/news/crac-unione-due-offerte-ma-incomplete-termine-prorogato-di-24-ore-1.12934746?ref=hfpitsec-2

1, se ho capito bene, se domani non ci sono offerte c'è l'immediata interruzione dell'esercizio provvisorio.

2. entro domani alle 12 vanno presentate le offerte o le integrazioni delle stesse. Il plico di Milanese non è stato aperto.

Si, ma un offerta già c’è, quella di Milanese

Link al commento
Condividi su altri siti

Speremo invece che l'altra gabi davero tutto...doman no xè nianche la partida in trasferta che un pol dir non rivo andar de persona perchè son fora città, quindi ripeto a scanso de equivoci vari che non volesi MI andasi de persona in tribunal PER TEMPO con tutto e anche de più con roba che magari no servi e finimo sta storia, cusì no se cori ris'ci inutili

basta organizarse cavolo! adeso tempo sè!

no te ga capi', ormai la busta de milanese xe za sigillada e consegnada (oggi alle 12.05 ;) )

domani milanese e i sui pol anche andar al bagno a barcola :grin:

Esatto, anche se me sa che passerà la giornada a parlar con 10 mila procuratori dopo lo show de oggi...

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

si gavevo capì bastanza da quel che se diseva. ma no volesi che doman manchi qualcosa d'altro e non vadi ben, non so una qualche firma anche la più stupida,un qualche foio ecc... per una volta che sè gente che par seria e gà idee-soldi-ecc mi eviteria un qualsiasi problema che pol venir fora,e andasi de persona,semplice precauzion. questo visto che semo esausti da anni de sta situazion e non ne podemo più

tanto al limite te sprechi do ore e un poco de benzina... el tribunal credo che anche se in ritardo dopo i la gà comunque vardada per farse un idea...

No, no, el tribunal non la ga proprio verta... xe la procedura...

Link al commento
Condividi su altri siti

bon ah non ne resta che veder e sperar vadi tuto ben. però sto rinvio permeti a TUTTI gli avoltoi ala favarato/corvezzo e compagnia(BRUTTA) di fare offerte fino a domani alle 12 e si poteva evitare. speremo ben e che questo non sucedi.

comunque el giudice decidi entro venerdì giusto? perchè sè palese che se l'intenzion sè de salvarse la squadra va assolutamente raforzada quanto prima posibile

Link al commento
Condividi su altri siti

si gavevo capì bastanza da quel che se diseva. ma no volesi che doman manchi qualcosa d'altro e non vadi ben, non so una qualche firma anche la più stupida,un qualche foio ecc... per una volta che sè gente che par seria e gà idee-soldi-ecc mi eviteria un qualsiasi problema che pol venir fora,e andasi de persona,semplice precauzion. questo visto che semo esausti da anni de sta situazion e non ne podemo più

tanto al limite te sprechi do ore e un poco de benzina... el tribunal credo che anche se in ritardo dopo i la gà comunque vardada per farse un idea...

no funziona cusi'

ormai la busta xe, e solo quel vardera' el giudice QUANDO LA VERZERA'

andar de persona no servi, perché ormai conta solo le carte in busta e no xe margine per correzioni (orali o scritte).....a meno che domani no succedi come oggi e cioe' che una volta verta la busta i se acorzi de altre mancanze e quindi o i riproroga o i sera baracca

Link al commento
Condividi su altri siti

bon ah non ne resta che veder e sperar vadi tuto ben. però sto rinvio permeti a TUTTI gli avoltoi ala favarato/corvezzo e compagnia(BRUTTA) di fare offerte fino a domani alle 12 e si poteva evitare. speremo ben e che questo non sucedi.

comunque el giudice decidi entro venerdì giusto? perchè sè palese che se l'intenzion sè de salvarse la squadra va assolutamente raforzada quanto prima posibile

Decidi domani

Link al commento
Condividi su altri siti

Speremo invece che l'altra gabi davero tutto...doman no xè nianche la partida in trasferta che un pol dir non rivo andar de persona perchè son fora città, quindi ripeto a scanso de equivoci vari che non volesi MI andasi de persona in tribunal PER TEMPO con tutto e anche de più con roba che magari no servi e finimo sta storia, cusì no se cori ris'ci inutili

basta organizarse cavolo! adeso tempo sè!

no te ga capi', ormai la busta de milanese xe za sigillada e consegnada (oggi alle 12.05 ;) )

domani milanese e i sui pol anche andar al bagno a barcola :grin:

Vaghe ti a spiegar in Ustralia che semo in inverno desso

Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq desso i parlava solo de zogadori, quindi penso che dal punto de vista procedurale xe tranquilli, molto meno da quel tecnico, anche perché domenica xe un spareggio...

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

ma se le buste no vien verte, come mai i saveva che nel'altra no iera niente ma solo una busta regolare fatta ben, ben serada e svoda?...

La prima xe stada verta perché la iera in orario, la seconda no perché iera in ritardo

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×