Vai al contenuto

Triestina (ex Pontrellina), quale futuro


Messaggi raccomandati

Una frase de Biasin xe stada “Nemmeno se devo comprar l’Australia intiera servi tante carte”...

ahahahah per prudenza. ma te lo gà sentido de persona?

el ricorso de pontrelli sè semplicemente LEGGENDARIO... manco in Sudan sta gente va avanti :merodolodalrider:

speremo no rivi altre oferte, l'unica de cui se vociferava e in teoria saria solida saria i Ruggeri ma non credo sia realmente interesai

l'oferta de corvezzo/favarato sarà stada su toco de carta igenica(se va ben) :merodolodalrider::grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 7,9k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Cmq desso i parlava solo de zogadori, quindi penso che dal punto de vista procedurale xe tranquilli, molto meno da quel tecnico, anche perché domenica xe un spareggio...

apunto speremo. chiuder sto capitolo in modo positivo e tornar a parlar SOLO de balon con una qualche prospetiva futura...no sè chieder sai!

Link al commento
Condividi su altri siti

Manuel, in che lingua te devo dir che l’offerta non iera de Corvezzo/Favarato?

te ga ragion, ma el piccolo diseva quel. bon ma non se sa de chi sia sta altra fantomatica oferta? no capiso comunque cosa segui a far ancora la TS quei 2 fenomeni se non i gà più interesi?

ok per la frase. domenica i devi vinzer in ogni caso, el tamai iera ben più forte del fontanafredda e anche con cul i gà vinto, lori sè penultimi non un squadron,servi proprio vinzer... anche lori gaverà i lori problemi

Link al commento
Condividi su altri siti

bon dèi secondo mi Vernì che leggi el forum doman in un'intervista ne spiegherà la storia della busta... forsi la doveva esser sigillada con sora timbro e firma notarile, ma come mai i matti no saveva?... e in ogni caso a cossa servi tutto sto casin se dopo pol presentarse chiunque? ah sì perché senza deposito se sera doman... quindi Milanese metti i soldi per no far serar e ris'cia che qualchedun de facoltoso ghe la sfili?... spero che Gus no inorridissi de novo se me sembra ben strane regole... ah sì spero che no inorridissi anche i altri... inveze de inorridir me podessi spiegar sta storia della busta?...

Modificato da morodesede
Link al commento
Condividi su altri siti

Dopo sta scarica di commenti mi aggiungo ai 4 inorridenti

facciamo 6 allora. Preferisco non leggere avanti.. se domani ci saranno notizie positive confido nell' sms di qualche amico....

ma no dèi!... xe meio de Bruttiful!... mai una simile epopea de colpi de scena... sarìa de farghe un film... anche no pensandoghe...

Link al commento
Condividi su altri siti

Manuel, in che lingua te devo dir che l’offerta non iera de Corvezzo/Favarato?

la iera de Pontrelli!... solo l'altro amico de Reverdito (un son mi oramai) podeva pensarse de far un'offerta de acquisto con una lettera de presentazion senza un dentro... l'unica roba che me dispiasi xe de no poderla legger!...

Link al commento
Condividi su altri siti

ahahah... de quando ghe gavè zigà a Manuel de metter le parole giuste nol imbrocca più una!!...

perchè? e in che senso?

xe, (non sé) voce del verbo essere in dialetto se scrivi cussì e senza accento... se, inizio de un periodo ipotetico (se mia nona gavessi le rodelle...) se scrivi senza accento...

Modificato da morodesede
Link al commento
Condividi su altri siti

Iera della cubia Zanmarchi/Vidal

questa po'... e noi che pensavimo che Zanmarchi fussi una persona seria e competente... adesso scopriremo che Biasin no esisti, xe solo una maschera de Carneval... el proprietario della Metricon xe un omonimo furlan che odia la Triestina! e i sms se li manda Milanese con l'altro cellulare!...

Link al commento
Condividi su altri siti

Iera della cubia Zanmarchi/Vidal

sicuro?

comunque zanmarchi iera anche un afidabile e una posibiltà l'estate scorsa con quel progeto con el monfalcon. vidal me lasa perpleso... comunque i de riprova visto che i ga ancora posibilità...

Iera affidabile finchè gaveva gente con pila drio...

Link al commento
Condividi su altri siti

ah, ben dei... me sembrava bona persona dopo xe sparì nel nulla...boh. chi iera la gente con pila drio de lui? mi no go la minima idea.

intanto semo rivai a 400 pagine! :ehsi:

Gavemo vinto 400 bilietti per la tribuna centrale vizin a Reverdito per Triestina Fontanafredda

400 xe el numero giusto per rivar a circondarlo!!...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×