Vai al contenuto

Elezioni 2016 candidati e sondaggio


Ospite nikibeach

Elezioni 2016 per il Comune di Trieste, chi voti?  

14 utenti hanno votato

  1. 1. Elezioni 2016 per il Comune di Trieste, chi voti?

    • Cosolini
      1
    • Dipiazza
      6
    • Sabia (M5S)
      0
    • Patuanelli (M5S)
      2
    • Marchesich
      0
    • Savino
      0
    • Roberti
      1
    • Non vado a votare
      2
    • Nessuno di questi
      2
  2. 2. Voteresti qualcuno di diverso da Cosolini espressione del PD

    • Russo
      0
    • Gialuz
      2
    • Altro
      12
  3. 3. Pensi che il centrodestra troverà una intesta, e su che nome?

    • Dipiazza
      9
    • Savino
      0
    • Roberti
      0
    • Altro
      5


Messaggi raccomandati

p.s. mi al primo turno go fatto scheda bianca

E dopo tutto sto bel discorso te me disi che te ga votà scheda bianca? Cusì le robe cambierà de sicuro...

E qua difendo Mulon (no sulla scheda bianca, a meno che no sia un modo de dir... meio scriver sempre qualcossa, no se sa mai). Se non esisti un'alternativa che un ritien credibile, no vedo perché scheda bianca/nulla etc no vadi ben

Link al commento
Condividi su altri siti

Su 11 candidati no te trovi nianche un a cui "provar" a darghe la fiducia? Gente che no ga governado prima e che proponi almeno qualcosa de fattibile. Quanta gente dovesi candidarse per sindaco, mille de lori?

Personalmente se go de andar alle urne per pastrociar una scheda piuttosto stago a casa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Su 11 candidati no te trovi nianche un a cui "provar" a darghe la fiducia? Gente che no ga governado prima e che proponi almeno qualcosa de fattibile. Quanta gente dovesi candidarse per sindaco, mille de lori?

Personalmente se go de andar alle urne per pastrociar una scheda piuttosto stago a casa.

No, bastassi 1, no cori mille.

Ma, ahime, a TS questo movimento/partito no xe... amen.

Inveze mi esercito el mio diritto/dover e annullo no go voia de confonderme con la massa de qualunquisti o menefreghisti. Anche perché alle circoscrizionali go votado e espresso preferenze.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mulon, no go gnanca mi FB (no che sia un vanto de purismo) e no ripropongo ad minchiam quel che go letto/studiado.

Te ga ragion sul fatto che no se pol discuter cussì de sti temi, e quindi no risponderò sui punti (accolgo un invito del bon fp17 de mesi fa che diseva giustamente che questo xe un forum)- Go citado uscita dall'UE e MES, No te go citado né rettiliani, né sciechimiche né altre putanade, ma uno studioso che xe professor universitario, che nisun a oggi ga ancora smentido a livel accademico su quel che disi. bagnai no xe auriti né grillo.

Ecco, l'unico invito che posso farte xe quel de leggerlo, senza preconcetti, perché xe a mio avviso la summa tra competenze economiche e divulgazion scientifica. sopratttutto sulle FAQ dei euristi (debito pubblico, tasse e inflazion). Mi, dopo anni de bombardamento mediatico eurounionista go voludo zercar delle risposte che sto trovando. Ma no xe ne guru gniueig, né santoni, né grillini, né altro, ma studi accademici.

Te ga ragion, xe temi troppo complessi de discuter qua, sull'unica roba con cui concordo :)

Permetime solo una chiosa: te dixi che no te vol entrar in certi argomenti perché xe tutto fuffa, però te vol dir la tua a contrario. Te ga ragion, no ga senso sto pinpong

ps: lo zloty xe la moneda polacca :)

no no, ma leggo eh, me piasi informarme, basta che appunto non rivi deliri de complottisimi o similari che proprio me rifiuto (dopo averne lette de cotte e crude), gavevo pure letto qualche articolo de bagnai nel passato, o anche de borghi, anche se el secondo lo trovo totalmente insopportabile, figurarse dopo che xe ga candidado con la lega su cui stendo un velo pietoso (non tanto per la lega ma per el suo candidarse), e infatti buona parte delle mie idee nel merito riva da letture sia pro che contro l'euro, per quanto poi spesso la verità sta nel mezzo, anche se per mi pica più da una parte e ti dall'altra.

cmq ripeto, apprezzo el discuter con ti, tanto più dopo sta ultima risposta, senza disinformazione, deliri assurdi, e te lo gavevo za dito tempo fa quando penso che parlavimo dell'unione.

Link al commento
Condividi su altri siti

Su 11 candidati no te trovi nianche un a cui "provar" a darghe la fiducia? Gente che no ga governado prima e che proponi almeno qualcosa de fattibile. Quanta gente dovesi candidarse per sindaco, mille de lori?

Personalmente se go de andar alle urne per pastrociar una scheda piuttosto stago a casa.

manco rispondo a sto post, totalmente privo de senso, anche perchè te ga za risposto contea...

anche mi go messo 2 nomi alle cricoscrizionali e stop, niente per el sindaco/consiglieri

Modificato da El mulon
Link al commento
Condividi su altri siti

Tra l'altro 11 che diventa 6:

1)Furlanic e Sossi xe due espressioni de un'area che non me rispecchia,

2) Marchesich, Potenza e Sponza (anche se ga tentado un riciclo autonomistico, l'ultimo) per diversi e uguali motivi;

3) M5S, che per disperazion go pensado de votar, ma su molti temi xe ambiguissimi e impreparadi (es gestion dell'immigrazion); idem Fogar (no te pol candidarte sindaco solo su un tema)

4) Roby 1

5) Roby 2

6)Rosolen, che a livel e personale e politico gavessi votado senonché dopo esser stada trombada (politicamente parlando) da Dipiazza-Camber la ga fatto (ela meno, più alcuni suoi esponenti) la battaglia purista anti Roby1

Carini lo elimino perché xe una macchietta.

Link al commento
Condividi su altri siti

manco rispondo a sto post, totalmente privo de senso, anche perchè te ga za risposto contea..

Privo de senso? L'astensionismo no xe mai la soluzion, a maggior ragion al primo turno, dove xe tante alternative. Chi no vota no dovesi nianche lamentarse de quel che succedi...

Link al commento
Condividi su altri siti

manco rispondo a sto post, totalmente privo de senso, anche perchè te ga za risposto contea..

Privo de senso? L'astensionismo no xe mai la soluzion, a maggior ragion al primo turno, dove xe tante alternative. Chi no vota no dovesi nianche lamentarse de quel che succedi...

Ah certo, perché per ti partecipar alla politica vol dir solo meter una crose su un foio una volta ogni 5 anni?

Modificato da Contea di Trieste
Link al commento
Condividi su altri siti

manco rispondo a sto post, totalmente privo de senso, anche perchè te ga za risposto contea..

Privo de senso? L'astensionismo no xe mai la soluzion, a maggior ragion al primo turno, dove xe tante alternative. Chi no vota no dovesi nianche lamentarse de quel che succedi...

Ripeto: se no xe, a mio avviso eh, UNA alternativa che me rispecchia e credibile, cossa devo far? Raccoglier le firme, spender 25000 euro e candidarme?

Link al commento
Condividi su altri siti

Ragazzi, fe come volè, cosa devo dirve.

Xe inutile che zoghemo con le parole: "esercito el diritto/dovere, vado ma annullo" o altri leziosismi. La realtà xe che meter scheda bianca/nulla/rovinada EQUIVALI a star a casa a zogar co la playstation.

Detto questo, in sto paese me sa che altro no resta che emigrar. E con questo concludo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Scusi me Stefano, ma credo che te se stia sbagliando non de poco.

Pensa ad elezioni con risultati tipo questi e con el 48% de non votanti. Poi pensa alla stessa con un 15% de schede bianche o annullade e el 33% de non votanti. Non te par che el giudizio popolare vadi interpretado in modo assai diverso?

Modificato da gimmi
Link al commento
Condividi su altri siti

Scusi me Stefano, ma credo che te se stia sbagliando non de poco.

Pensa ad elezioni con risultati tipo questi e con el 48% de non votanti. Poi pensa alla stessa con un 15% de schede bianche o annullade e el 33% de non votanti. Non te par che el giudizio popolare vadi interpretado in modo assai diverso?

ai politici de interpretar non ghe frega niente , a lori basta solo ciapar la carega....almeno nel 90% de lori

chi perdera' la menera' dei pochi votanti o schede binche come scusante, ma chi vinzera'........

Link al commento
Condividi su altri siti

ieri su tele4 go visto el confronto Dipiazza - Cosolini per convinze i astensionisti. Dipiazza voto 5/6, cosolini voto 2. Vedevo i messaggi che appariva e quasi quasi volevo mandar uno e scriver: Cosolini, ma te se fa una doccetta ogni tanto o no?

Capisso che veder quele trasmissioni vien voia de non votar, ma non andar a votar se va a favorir chi che inveze doveria sparir.

Modificato da Pitagora
Link al commento
Condividi su altri siti

Ragazzi, fe come volè, cosa devo dirve.

Xe inutile che zoghemo con le parole: "esercito el diritto/dovere, vado ma annullo" o altri leziosismi. La realtà xe che meter scheda bianca/nulla/rovinada EQUIVALI a star a casa a zogar co la playstation.

Detto questo, in sto paese me sa che altro no resta che emigrar. E con questo concludo.

Amen

Link al commento
Condividi su altri siti

Ragazzi, fe come volè, cosa devo dirve.

Xe inutile che zoghemo con le parole: "esercito el diritto/dovere, vado ma annullo" o altri leziosismi. La realtà xe che meter scheda bianca/nulla/rovinada EQUIVALI a star a casa a zogar co la playstation.

Detto questo, in sto paese me sa che altro no resta che emigrar. E con questo concludo.

beata ignoranza.

Link al commento
Condividi su altri siti

Pitagora xe vero che no te son niente de parte? Perchè xe vero che guardando pochi minuti del dibattito Dipiazza - Cosolini me se andada l'acqua nei ginoci. Ma scoltando le castronade de tutti e due.Te sentivi qualche odor fora dalla television? Onestamente i messaggi privati che passava me ga fatto capir che questa città ga ancora voia de patir e tornar indrio. :s'ciopado::s'ciopado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Pitagora xe vero che no te son niente de parte? Perchè xe vero che guardando pochi minuti del dibattito Dipiazza - Cosolini me se andada l'acqua nei ginoci. Ma scoltando le castronade de tutti e due.Te sentivi qualche odor fora dalla television? Onestamente i messaggi privati che passava me ga fatto capir che questa città ga ancora voia de patir e tornar indrio. :s'ciopado::s'ciopado:

infatti, go guardado qualche minuto e go girado canal. Go visto do de lori un pezo dell'altro che non i iera niente de più e niente de meno de due che se acusava a vicenda come oramai xe diventado l'unico dialogo fra i politici quando non i se senti sicuri. Dipiazza inveciado che non dava l'anda de aver le idee ciare, qual'altro che pareva che el gaveva apena magnado un panin de porzina e poi el se gaveva netado le man sule braghe e la boca sula camisa. Xe logico che fra i due preferisso Dipiazza, non perchè el me piasi cussì tanto, ma perchè Cosolini el par una specie de Aletti.

Link al commento
Condividi su altri siti

... Dipiazza - Cosolini me se andada l'acqua nei ginoci. ...:

infatti, go guardado ... qual'altro che pareva che el gaveva apena magnado un panin de porzina e poi el se gaveva netado le man sule braghe e la boca sula camisa. ...
Mi sto ancora rotolando dalle risate! Grazie, da quando non c'è più la Cittadella su il Piccolo ne avevo bisogno!

Inviato dal mio Passport utilizzando Tapatalk

Modificato da GMarco
Link al commento
Condividi su altri siti

.......

infatti, go guardado qualche minuto e go girado canal. Go visto do de lori un pezo dell'altro che non i iera niente de più e niente de meno de due che se acusava a vicenda come oramai xe diventado l'unico dialogo fra i politici quando non i se senti sicuri. Dipiazza inveciado che non dava l'anda de aver le idee ciare, qual'altro che pareva che el gaveva apena magnado un panin de porzina e poi el se gaveva netado le man sule braghe e la boca sula camisa. Xe logico che fra i due preferisso Dipiazza, non perchè el me piasi cussì tanto, ma perchè Cosolini el par una specie de Aletti.

dunque tu voti per quel che non da l'anda de aver le idee ciare perchè l'altro somiglia a Aletti

vedo

Link al commento
Condividi su altri siti

una batuda e un poca de ironia non xe che riassumi l'esatta opinion che go dei due contendenti e dei rispettivi partiti. Mi sono per la Lega e non voleria mai e poi mai un sindaco del pd, quindi.....

Dipiazza in quei pochi minuti che lo go visto el xe cambiado rispetto a 5 anni fa. Per mi i faria più bela figura se i parlassi una trasmission ala volta e non a confronto, perchè quando i comincia a darse continue tacade i diventa antipatici, el dialogo degenera, i perdi tempo e la trasmission diventa noiosa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×