Vai al contenuto

U.S. TRIESTINA CALCIO 1918-VENEZIA


Messaggi raccomandati

Personalmente non la vedo sai ben (tochemose i marrons)!!!!!

Quanti anni fa gavemo fato el spareggio a Venezia contro el Messina!!!! No xe' che ai triestini i ghe voleva troppo ben!!!!

Nel senso che col Venezia e i Veneziani / Mestrini no xe' ghe ne gabbi portado troppo ben!!!

Modificato da Puntina
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 165
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

ottobre 89 dopo squalifica del campo per intemperanze dei nostri tifosi Reggio Emilia viste solo da quel grandissimo co@@@@ di Cardona. Lo conoscevo perché è di Reggio Calabria. Un montato presuntuoso e raccomandato che è pure diventato questore a Milano credo....

Link al commento
Condividi su altri siti

Presente alla partita in questione(reggiana-triestina),campo dell'unione squalificato perche' a reggio emilia l'arbitro a fine partida ga messo a referto che un tifoso della triestina posizionado in tribuna,gaveva lanciado oggetti,presente anche a mestre x ts-messina,risultato finale 0-0!

Link al commento
Condividi su altri siti

no, credo che Puntina si confonda con un Triestina-Messina giocato a Mestre, come campo neutro, perchè il Grezar era squalificato, forse stagione 90-91

ahahah, a Mestre prima della partida un per de nostri tifosi ne ga ciapado (a mi e el mio amico che andavimo in tribuna) per giogadori dell'Unione e ne ga incitado a vinzer.. ghe go risposto "ce la metteremo tutta, tranquilli ragazzi.." ahahah... che giovane che dovevo esser...

Link al commento
Condividi su altri siti

Presente alla partita in questione(reggiana-triestina),campo dell'unione squalificato perche' a reggio emilia l'arbitro a fine partida ga messo a referto che un tifoso della triestina posizionado in tribuna,gaveva lanciado oggetti,presente anche a mestre x ts-messina,risultato finale 0-0!

presente anche a Reggio, in tribuna con Marco Z. reggiano de origine e tifosissimo unione. e con suo zio, presidente dell'ordine degli avvocati de Reggio. Mi go tirado una cartina de caramelle verso el campo, ma non me son mai sentido responsabile della squalifica. :fiuclap::fiuclap:

Modificato da gimmi
Link al commento
Condividi su altri siti

ah ecco perché no me ricordavo de sti episodi: gavevo la picia de un anno e mezzo e stavo imbastindo la seconda :)

Tutto torna, una "botta" ogni 18 mesi circa :merodolodalrider:

quella volta! no certo adesso :)

Modificato da fp17
Link al commento
Condividi su altri siti

Certo che de un arbitro de Livorno (tra l’altro la stessa dell’andata dove gavemo perso 6-1) e de un guardalinee de Lucca, gavessi fatto volentieri a meno... De postivo xe che la ga una certa esperienza e non la dovessi gaver le manie de protagonismo de certi giovanissimi fischietti che a volte se vedi al Rocco.

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

Certo che de un arbitro de Livorno (tra l’altro la stessa dell’andata dove gavemo perso 6-1) e de un guardalinee de Lucca, gavessi fatto volentieri a meno... De postivo xe che la ga una certa esperienza e non la dovessi gaver le manie de protagonismo de certi giovanissimi fischietti che a volte se vedi al Rocco.

Anche el Roman dell'altra volta me faseva paura. Invece, per un pel, che nol riva anche a farne vinzer.

Link al commento
Condividi su altri siti

no, credo che Puntina si confonda con un Triestina-Messina giocato a Mestre, come campo neutro, perchè il Grezar era squalificato, forse stagione 90-91

Si credo che sia proprio cussi'!!!! Ma go ricordi che semo andai a Mestre col treno e prima de rivar i mestrini o veneziani ne tirava i sassi sui vetri!!! Pol esser che el portier del Messina iera Ciappi??????

Tutti cantava Ciappi Ciappi tua moglie sta scop.............................!!!!!!!! :merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

Go controllado!!!! No pol esser. Primo perche' iero giovanissimo e secondo perche' Ciappi no ga mai giogado col Messina!!!

Se qualchedun me ricorda anni indrio!!! Una partida o un spareggio a Mestre!!!! el portier iera sicuro Ciappi e iera molto prima del 90. Me ricordo che iera caldo!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao puntina,prova a cercar su google la carriera sportiva de sto famoso portier ciappi,te vedi dove che el ga militado e forse da la te rivera' a capir se te se confondi con un'altra partida o meno,perche' mi a mes3 son sempre andado,dal campionato 82/83 in poi,e de spareggi no me ricordo a parte la finale play-off che a mes3 gavemo vinto 2 a 0 con gol de parisi e borriello!

Link al commento
Condividi su altri siti

Bravi Grazie de averme fatto ricordar!!!!

Difatti el portier no iera Ciappi. Lui xe' sta bandiera nel Campobasso e la formazion questa me la ricordavo un toco solo e iera:

Ciappi Scorrano Trevisan Parpiglia Progna................................................................................la difesa........ e i altri no me ricordo!!!!

Che poi de Progna stopper i lo voleva me par al Milan ma non so che fine gabbi fatto!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×