Vai al contenuto

cronache domenicali (22 maggio) mancanti


Messaggi raccomandati

dunque....ieri sera son anda' a magnarme una lubianska da flora (appena oltre el confin de pesek)....verso le nove e mezza se cala i tir e piu' o meno alle 10 se blocca tutto, filon de corriere e tir completamente fermi per piu' de mezz'ora

zerco de informarme....e un che ga parla' con un che tornava me disi che xe successo un incidente brutto sulla curva appena oltre el confin (quindi, visto che la fila iera in qua, za in italia)

a sto punto mi, e tutto el mondo, giremo e rientremo chi per lipiza chi per capodistria

sicome iero con mia sorela (in un'altra auto) che no ga la vignetta tornemo per lipiza (con incidente sfiora' perché poco prima de corgnal me ga traversa' la strada 3 (TRE) cinghiai, e gnanche pici (stricon monumentale che gnanche le stacade de lorenzo al mugello)

arriva' a basovizza no xe una macchina che vegni o che vadi a/da pesek

rivo casa, zerco lumi in internet e no xe niente (e gnanche ancora a tutt'ora), in compenso trovo de una fortissima esplosion in zona valmaura verso le 9 e mezza de sera con tutto un accorrer de pompieri e de volanti che batti zona giarizzole (triesteallnews)

piccolo, tele4, tgr, ne ieri sera ne oggi fa menzion alcuna

nisun ga senti' niente de sti do fatti?

Modificato da fp17
Link al commento
Condividi su altri siti

merita el ristorante, che ga cambia gestion (brigitti me par che se ciamava) subito dopo el confin sulla destra prima del benzinaio , quindi prima de flora...... se ciama porkis le costine se squaia in bocca

https://www.tripadvisor.it/Restaurant_Review-g1463475-d10050411-Reviews-Porkys-Kozina_Slovenian_Littoral_Region.html

Modificato da 666
Link al commento
Condividi su altri siti

più che altro...parlemo de Flora...

go amici che me ga confidado un (seppur leggero) peggioramento (a livello qualitativo) del local...

risulta?

confermo (ma no iero mai un estimator del posto), anche se la mia lubianska iera ottima

in particolare mia fia ga ciolto de contorno verdure grigliate (per 5 euro!!!) che fazeva schifo al ca**o

e mia moglie straccetti de vedel che iera un'insalata de radicio rosso e rucola con sora TRE fettine de carne durissima

Modificato da fp17
Link al commento
Condividi su altri siti

merita el ristorante, che ga cambia gestion (brigitti me par che se ciamava) subito dopo el confin sulla destra prima del benzinaio , quindi prima de flora...... se ciama porkis le costine se squaia in bocca

https://www.tripadvisor.it/Restaurant_Review-g1463475-d10050411-Reviews-Porkys-Kozina_Slovenian_Littoral_Region.html

si, quoto. Niente de speciale, ma più che discreto e a prezzi ottimi.

sulle notizie, niente da segnalare. Del resto l'altro giorno iera un auto ribaltada dopo un incidente co l'autobus davanti alle torri. Ambulanze e due medicalizzade sul posto, folla oceanica a guardar (ma cossa caz i ga de guardar, mi me chiedo). Sul Piccolo, non pervenuto.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×