Vai al contenuto

Brexit


Cosa sceglierà l'UK al referendum sul Brexit?  

8 utenti hanno votato

  1. 1. Cosa sceglierà l'UK al referendum sul Brexit?

    • Remain
      4
    • Leave
      4


Messaggi raccomandati

2 minuti fa, nikibeach dice:

Resta poi il piccolissimo problema del petrolio, del gas, del ferro, giusto per citare alcune materie prime secondarie rispetto a pomodori ed arance. Ricordo anche che negli anni '90 non ci si poteva permettere una vacanza all'estero e che sono passati 26 anni da allora e l'economia mondiale è leggerissimamente mutata senza tenere conto dei paesi emergenti. Giusto per usare un dato che tutti conoscono la Sertubi è stata comprata dagli indiani che hanno deciso di non produrre in Italia visti i costi elevati di energia, materie prime e lavoro, e lo stesso identico prodotto lo fanno in India a 1/5 della spesa trasporto incluso.

Mi nei anni 90 son sempre andà in vacanza fora dall'Italia,  desso no posso più andar all'estero 

Link al commento
Condividi su altri siti

4 minuti fa, Pitagora dice:

L’Italia ga dado circa 110 miliardi di euro nel periodo 2007-2013  e la ga ricevudo 72...

Intanto ghe voleria un governo che vieti qualsiasi importazion dall'estero de materie prime che le gavemo anche noi! Perchè gavemo de butar via tonnellate de pomodori, olive, aranci, ecc. per comprar schifezze varie dalla Cina, Tunisia, Grecia, ecc? Quanti agricoltori xe in rovina per sta situazion? Oltre che la roba che riva dall'estero la xe tratada con pesticidi e concimi chimici vari.

Prato e altre città xe in man ai cinesi? VIA! VIA VIA! Fabrichete de 50 mq con dentro 30 cinesi dai 5 anni in poi che lavora giorno e notte? Chiuderli da un giorno all'altro! Chiunque vendi una borsa o un capo de abigliamento contraffatto devi finir in galera immediatamente perchè el sta rovinando el commercio italiano!

Container de generi alimentari che riva dalla cina o alti paesi? Direttamente in inceneritor! Non digo de ricorer all'autarchia al 100% ma quasi.. Xe inutile decantar el prodotto italiano se poi de italiano el ga sai poco. Mozzarelle che vien dalla Germania? Persin el grano per far la pasta!!! Ma dove se ga mai visto una roba del genere? Noi gavemo tutte le carte in regola per viver con i nostri prodotti e nissun ne pol obligar a comprar fora!

Senza parlar del caporalato dove vien concesso de sfrutar i negri per 2 euro all'ora soto el sol!

Che bel tornar in Italia! E mandar la Merkel a diriger le coop, che la troveria pan per la sua dentiera!

Gavemo un'idea de "materia prima" piuttosto diversa. No buttemo via niente perché i ne obbliga, semplicemente compremo quel che costa meno in un libero mercato. Quel che te disi ti se ciama protezionismo, se pol anche far ma varda che dopo i altri podessi le stesse robe con ti...... le contraffazioni xe illegali quindi entremo in un altro discorso ancora più complicato. Per quel che riguarda pesticidi, concimi ecc. ecc. xe meio che lasemo perder che la nostra produzion agricola arriva da zone dove, nel sottosuolo, gavemo interrà bombe atomiche...... A Prato bastassi far rispettar le nostre leggi, evidentemente, a livello politico, ghe xe qualche remora...... Le contraffazioni maggiori nel campo dell'abbigliamento arriva da Napoli..... rimani el fatto che bastassi far rispettar la legge sia ai nostri che ai altri.... sulle ultime righe diria che te se riferisi sempre ad illegalità e se l'illegalità xe persistente nel nostro paese xe colpa del nostro paese che o ga leggi inefficaci o una struttura che no riesci a far rispettar le leggi.

Link al commento
Condividi su altri siti

ecco, teme ga fato vignir in mente un'altra roba...  El turismo! Gavemo un'Italia che poderia sfondar nel turismo! Ma.... nelle zone balneari adesso i alberghi pullula de clandestini, nelle principali città italiane i musei apri quando che vol lori, locali notturni che per colpa de una canna i vien chiusi per anni.

Qua i te frega come  i pol, dai Taxi, ai ristoranti, parcheggi per le macchine. 

Xe poco cossa dir, non xe solo colpa del governo, ma anche de una certa parte degli italiani che preferissi guadagnar imbroiando piutosto che offrindo i migliori sevizi.

La Spagna nel momento de crisi la se ga tirado su le manighe e la ga sfrutado el turismo, fazendolo diventar la sua miglior risorsa. 

Qua se non se fa un governo che imponi una politica sana dal Nod al Sud, continueremo esser un popolo de bon cuor ma che te la caza apena che el pol.

Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso, Blowing Bubbles dice:

Lucas, entri nel personale di ognuno. Nel 90 ho fatto un mutuo col tasso al 16,5 % adesso trovi dei fissi anche al 3...... chi doveva finanziarsi durante la lira affrontava sempre un bagno di sangue.

Ok Blowing, ma semo sinceri, mi a parte el tasso de cambio stabile e el costo de denaro no vedo vantaggi. Poi magari xè interessante legger cossa pensava Modigliani ex nobel economia sul l'inflazione 

Link al commento
Condividi su altri siti

20 minuti fa, nikibeach dice:

Scusami perché la memoria mi difetta a quanto era il cambio dollaro/lira e Marco/lira? 

Prima dell'Euro 1.000 dollari iera circa 2 milioni de lire e 16 anni fa con due milioni te fazevi tanto....  Adesso 1000 dollari xe poco de più de 800 euro ma xe stadi momenti che 1000 dollari iera poco più de 600 euro!  De questo son sicuro perchè me ricordo che nel 2000 iera vignuda mia zia a TS che la sta in California e la ne gaveva dado 1000 dollari a mi e 1000 a mia sorela.  

Del marco no me ricordo.

Modificato da Pitagora
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi te posso dir che co son andà con l'euro a new york go fatto el figo, prima semplicemente no podevo proprio nemmeno immaginar de andarghe. Dopo te posso anche dir che tua zia xe stada  comunque  sai cocola. Infine, ovviamente, stemo fasendo un discorso veramente difficile perché basado su presupposti molto mobili e indefiniti. Fossimo dei fini strateghi economici fossimo tutti e due miliardari e, almeno per quel che me riguarda, non lo son affatto. Speremo ben dai.

Link al commento
Condividi su altri siti

15 minuti fa, lucasgoite dice:

Ok Blowing, ma semo sinceri, mi a parte el tasso de cambio stabile e el costo de denaro no vedo vantaggi. Poi magari xè interessante legger cossa pensava Modigliani ex nobel economia sul l'inflazione 

Purtroppo anche i analisti economici de fama mondiale non va tutti d'accordo e un disi una roba e un disi un'altra. Posso solo dirte vederemo e speremo ben.

Link al commento
Condividi su altri siti

Prima dell'Euro andavo a far la spesa e con 50.000 Lire fazevo la spesa per 2 setimane.  A volte vedevo el carel davandi de mi stracolmo e vigniva fora un conto tipo 80/90 mila lire!

Disemo che le 50 mila lire de quela volta xe i 25 euro de adesso... Sta matina go giolto el caffè, l'oio, un pacheto de biscoti e un do pessi e go speso 26 euro.   Con 50.000 Lire (25 euro)  te andavi via con do borse adesso con 50 euro (100.000 Lire) no impignisso neanche una borsa. 

El cambio non xe stado de sicuro favorevole, ma all'epoca el governo berlusconi non ga tignudo de ocio quel che stava sucedendo! In pochissimo tempo i prezzi xe radopiadi e le paghe  e pensionixe restade quele.   Quel che costava mille lire, per qualche mese iera i 2 prezzi in euro e lire, ma in poco tempo quel che costava 1000 lire costava 1 euro. Praticamente el doppio.

Link al commento
Condividi su altri siti

si insomma....se stava meio prima......certo, fin al 2007 no iera la crisi

nell'82 go fatto un mutuo al tasso de favor che solo la banca s'ciava de opicina te concedeva (24% fisso !!! per 20 milioni de lire da restituir in 5 anni: ghe go restituì 36!!!)

Link al commento
Condividi su altri siti

12 minuti fa, Blowing Bubbles dice:

Mi te posso dir che co son andà con l'euro a new york go fatto el figo, prima semplicemente no podevo proprio nemmeno immaginar de andarghe. Dopo te posso anche dir che tua zia xe stada  comunque  sai cocola. Infine, ovviamente, stemo fasendo un discorso veramente difficile perché basado su presupposti molto mobili e indefiniti. Fossimo dei fini strateghi economici fossimo tutti e due miliardari e, almeno per quel che me riguarda, non lo son affatto. Speremo ben dai.

Infatti..... la me contava che la iera vignuda in Italia anche nei anni 60 e la gaveva cambiano mille dollari e i ghe gaveva dado un pacco de Lire de tuti i colori e non la finiva mai de spenderli!  Nel 1965 un mio zio iera andado lui a trovar ela  e per el fatto che el gaveva fatto sto viaggio in America lo vardavimo tutti come se el fossi un vero sior! Tra viaggio e permanenza de un mese el gaveva speso una baca de soldi.   Adesso dighe a un american che vegni in Europa...  o el xe lui el ricon o el se lamenta che qua xe tuto caro!

Link al commento
Condividi su altri siti

9 minuti fa, fp17 dice:

si insomma....se stava meio prima......certo, fin al 2007 no iera la crisi

nell'82 go fatto un mutuo al tasso de favor che solo la banca s'ciava de opicina te concedeva (24% fisso !!! per 20 milioni de lire da restituir in 5 anni: ghe go restituì 36!!!)

Hahahah bela quela banca s'ciava!  Se xe quela che me ricordo mi.. Gavevo comprado un registrator de cassa Olivetti che costava me par 1.400.000 lire. Gavevo fato un finanziamento con sta banca s'ciava de Opicina. Gavevo pagado le prime due rate e poi per 5 mesi non gavevo più pagado, fin quando un giorno me son deciso e iero andado diretamente in quala banca per pagar i aretrati. Rivo là e la banca non xe più! Me informo e nissun sa niente! Mi non go pagado più niente e nissun me ga mai domandado più niente. 

Link al commento
Condividi su altri siti

forsi la tua iera la kreditna, poi fallida

no mi gavevo la hranilnica i posjlniza o qualcossa cusi' ecc. ecc. ecc. ghe gaveva la sede all'incrocio de via nazionale (o strada per vienna? mumble) con la strada per banne

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe curioso, davvero curioso, tanto can can per l'uscita della Gran Bretagna dalla UE...perchè quando mai i iera entradi ?!?
Quindici anni de €uro e lori con la sterlina... Come tipico loro i se ga sempre tenudo in disparte, pontificando e volendo metter bocca in tutti i scenari, da una loro però posizion de comodo (giusta o sbagliada che fossi).

Complimenti vivissimi al messaggero veneto, davvero grandi  :rotfl:

Ancora una volta, l'ennesima da qualche anno a questa parte, in cubo ai sondaggisti, ai pseudo-analisti, ai portatori dei verbi delle certezze. E questo me procura una certa goduria.

Pe'l resto chi vivrà vedrà.
Certo fa piuttosto rider el paventar già scenari da tregenda, catastrofismi, disastri economici etc per l'italia, citando i crolli odierni delle borse. Che non fa altro che el loro "mestier" (sempre più sudicio e sporco...), ma che in questa dinamica ga e gaverà ruolo del tutto marginale. Semmai xe la moneta e altri indicatori che saria da interpretar. Ma tanto oggi, nell'epoca del pressapochismo, dove tutti vol/pretendi de esser protagonisti e de saver e quindi parlar de qualsiasi roba, chiunque pol andar in tv e delirar qualsiasi cazzada, così come sui social network. Wiwa la globalizzazion...:rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Pecà che l'UE no xe solo euro. 

Xe anche Erasmus, xe Schengen (poder LIBERAMENTE andar da Lisbona a Helsinki, non solo per turismo ma anche per LAVORO), xe un mercato unico con regole comuni per cui un'azienda italiana pol vender prodotti e servizi senza problemi nei altri 27 paesi... eccetera eccetera eccetera....

Pensè a cavar via tute ste robe... e dopo vedemo che pacchia.

Ah no... xe de esser autarchici e guardar solo el proprio ortisel, scuseme.

E poi xe ridicolo che i politici me vegni dir che sta Europa no funziona, quando xe lori stessi che la fa.

"Ce lo chiede l'Europa!" che ca**o vol dir? Chi xe l'Europa? Xe lori stessi l'Europa. E perché i xe la? Perché i xe stadi votadi da noi.

Ma la colpa xe sempre dei altri.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite nikibeach
1 ora fa, Starlite dice:

Pecà che l'UE no xe solo euro. 

Xe anche Erasmus, xe Schengen (poder LIBERAMENTE andar da Lisbona a Helsinki, non solo per turismo ma anche per LAVORO), xe un mercato unico con regole comuni per cui un'azienda italiana pol vender prodotti e servizi senza problemi nei altri 27 paesi... eccetera eccetera eccetera....

Pensè a cavar via tute ste robe... e dopo vedemo che pacchia.

Ah no... xe de esser autarchici e guardar solo el proprio ortisel, scuseme.

E poi xe ridicolo che i politici me vegni dir che sta Europa no funziona, quando xe lori stessi che la fa.

"Ce lo chiede l'Europa!" che ca**o vol dir? Chi xe l'Europa? Xe lori stessi l'Europa. E perché i xe la? Perché i xe stadi votadi da noi.

Ma la colpa xe sempre dei altri.

Qua ti quoto alla grande e aggiungo che per 20 anni in Europa abbiamo mandato i vari Borghezio la Zanicchi quasi fosse una comoda pensione mentre gli altri paesi mandavano politici con le palle vedi la Germania e questo spiega perché i vari regolamenti sono svantaggiosi per noi....

Link al commento
Condividi su altri siti

4 ore fa, Starlite dice:

Pecà che l'UE no xe solo euro. 

Xe anche Erasmus, xe Schengen (poder LIBERAMENTE andar da Lisbona a Helsinki, non solo per turismo ma anche per LAVORO), xe un mercato unico con regole comuni per cui un'azienda italiana pol vender prodotti e servizi senza problemi nei altri 27 paesi... eccetera eccetera eccetera....

Pensè a cavar via tute ste robe... e dopo vedemo che pacchia.

Ah no... xe de esser autarchici e guardar solo el proprio ortisel, scuseme.

E poi xe ridicolo che i politici me vegni dir che sta Europa no funziona, quando xe lori stessi che la fa.

"Ce lo chiede l'Europa!" che ca**o vol dir? Chi xe l'Europa? Xe lori stessi l'Europa. E perché i xe la? Perché i xe stadi votadi da noi.

Ma la colpa xe sempre dei altri.

 

Un'altra roba che me fa rider dei "antiEuropa" xe che i ghe da colpe all'Europa che l'Europa no ga. La Germania ga i stessi paletti che gavemo noi con la differenza che lori xe un pochetto più onesti e noi semo una maniga de ladroni. Dal primo politico all'ultimo lavorator che se fa timbrar el cartellin dall'amico per andar far jogging durante le ore de lavor....... e se le robe xe raddoppiade con l'Euro xe colpa de chi ga fatto finta de calcolar l'euro a 1000 lire anziché 2000. Se una pizza  costava 10000 lire e el giorno dopo l' euro i la ga messa a 10 euro xe colpa dell'Europa o del PIZZAIOLO ????????????????????????????? Per chi se lamenta de quanti soldi ghe costa la spesa ghe rammento che la stessa spesa, disemo a Bari o Salerno, costa la metà de quel che la costa qua. Anche sta roba xe colpa dell' Europa ?

Link al commento
Condividi su altri siti

Progetto Erasmus: cioé una torma de figli de papà che va a "studiar" a sbaffo nei altri paesi fazendose una bella vacanzetta (nella migliore delle ipotesi) o lavorando come sguatteri nei locali più "cool". Tutta gente che ostenta la solita spocchia dei moralmente superiori filo-UE con i soliti slogan da idioti tipo : "Obama è buono perché nero" (oppur lo stesso con la Clinton "perché donna" e se parla de gente che ga centinaia de migliaia de morti sulla coscienza!), "Mario Monti salvatore della patria", "Mario Draghi papa laico", eccetera eccetera. 

Link al commento
Condividi su altri siti

1 ora fa, Blowing Bubbles dice:

 

Un'altra roba che me fa rider dei "antiEuropa" xe che i ghe da colpe all'Europa che l'Europa no ga. La Germania ga i stessi paletti che gavemo noi con la differenza che lori xe un pochetto più onesti e noi semo una maniga de ladroni. Dal primo politico all'ultimo lavorator che se fa timbrar el cartellin dall'amico per andar far jogging durante le ore de lavor....... e se le robe xe raddoppiade con l'Euro xe colpa de chi ga fatto finta de calcolar l'euro a 1000 lire anziché 2000. Se una pizza  costava 10000 lire e el giorno dopo l' euro i la ga messa a 10 euro xe colpa dell'Europa o del PIZZAIOLO ????????????????????????????? Per chi se lamenta de quanti soldi ghe costa la spesa ghe rammento che la stessa spesa, disemo a Bari o Salerno, costa la metà de quel che la costa qua. Anche sta roba xe colpa dell' Europa ?

No posso creder de legger una frase del genere! La Germania ga letteralmente rapinado i suoi cittadini risanando le sue aziende con soldi pubblici, imponendoghe l'austerità ai altri e regalando in cambio mini-Job da 800 € co xe grasso che cola! Facile però quando le regole dell'attuale Europa xe scritte a tavolino da lori stessi!

Modificato da atleticoiero
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×