Vai al contenuto

Peperoncini coltivati in casa


Cazzaballe

Messaggi raccomandati

Ciao a tutti :) 

Volevo condivider con voi la mia picia e neonata esperienza con la coltivazion casalinga dei peperoncini :) Qualcun de voi ga ai provà? Mi me son informà qua e la e son rivado a piantar 31 secmini de varie specie (le più piccanti al mondo: Carolina Reaper, Trinidad Butch Taylor, Naga Morich, Red Bhutlah, Trinidad Scorpion Chocolate).

Seminati sabato 4 marzo..... Germogliati già dopo 5 giorni e dopo 12 giorni molti hanno messo foglie e stanno crescendo bene... Qua la cronistoria :) 

Giorno 1: La semina. 4 ore in acqua tiepida e poi sotto terra

17155596_1374130149293098_16206904618093

17021581_1374385672600879_54358747919516

Giorno 6: i primi germogli :) 

17190912_1380379695334810_12901385944565

Giorno 12: Piantine ben avviate :D

17342641_1386989924673787_23757938956033

Link al commento
Condividi su altri siti

Bone emorroidi....

Mi go provado nagamorich e habanero chocolate. Quest'ultimo piccante ma te arrivavi a sentir el gusto el primo no te rivavi nemmeno a metterlo in bocca.

Adesso coltivo solo jalapeno da far ripieni col formaggio e i tondi medio piccanti da metter sott'olio  ripieni de tonno.

Link al commento
Condividi su altri siti

10 ore fa, Riodario dice:

Bone emorroidi....

Mi go provado nagamorich e habanero chocolate. Quest'ultimo piccante ma te arrivavi a sentir el gusto el primo no te rivavi nemmeno a metterlo in bocca.

Adesso coltivo solo jalapeno da far ripieni col formaggio e i tondi medio piccanti da metter sott'olio  ripieni de tonno.

Hehe so della potenza disumana e son pronto a tutto :D Spero de rivar a far qualche salsetta e un po' de oio, quindi che i sia diluiti come devi, anche de regalar ai amici amanti della piccantezza :) 

2 ore fa, gimmi dice:

ahahah, che figo. Dove te ga comprado i semini, Diego? 

Non go mai piantado peperoncini né a casa né su a Padriciano. ma chissà, quest'anno qualche piantina podessi anche metterla..

Ocio che el tempo de semina ottimale sta un po' scadendo, per aver risultati boni entro fine estate :) 

Li go trovai su amazon da un cliente (semistrani.com, ga anche el sito), pagai qualcosa come 12€ per 60 semi. Neanche mi gavevo mai provà ma sto anno go trovà sti semi a caso e me son lanciado :D Go costruido una Lightbox con mezzi de fortuna e adesso vedemo come va :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque oramai se li trova in tutte le agrarie un poco più fornide, tipo la zadruga a san dorligo. Nota negativa el costo (un due euri e mezzo a busta) e la scarsità de semenze (una ventina de semi). 

Per i tempi de semina xe molto relativo, fin che no fa veramente caldo le piantine no va ne avanti ne indrio (in pieno campo), de contro l'anno scorso i ultimi habanero li go ingrumadi a novembre...

Seminadi con la luna giusta i tondi a febbraio adesso go de seminar adesso i jalapeno col prossimo vecio de luna. Con un mese de differenza alla fine le piante partirà assieme. 

Gimmi femo su un baratto de zuchete e peveroni piccanti ???...

Link al commento
Condividi su altri siti

34 minuti fa, Stefano79 dice:

@Cazzaballe
Ma quindi te li coltivi al chiuso con quela stagnola intorno, oppur te ga fatto su a Prosecco?

 

Li coltivo al chiuso in appartamento dentro una Lightbox costruida per l'occasion con una scatola de plastica de circa 90 litri, ga due lampadine fluorescenza de 1900 lumen l'una e rivo tenir una temperatura costante de 26-28 gradi durante el giorno. De notte spengo e no xe mai scesi sotto i 20. Con ste condizioni ga germogliado ben prima del previsto :) Se continua a creser ben tutte e 25 le "già nate" forse un poche le porto a piantar in orto su a prosecco dai miei, vedrò.

 

2 ore fa, Riodario dice:

Seminadi con la luna giusta i tondi a febbraio adesso go de seminar adesso i jalapeno col prossimo vecio de luna. Con un mese de differenza alla fine le piante partirà assieme. 

La storia della Luna tanti disi che xe pare mentali e tanti invece che servi sai. Mi li go messi con luna crescente intorno al primo quarto e xe andai (finora) molto ben... Te ga qualche convinzion in più de darme? :) va beh che xe una roba che comunque in ogni caso val la pena gestir la meio, ma xe pura curiosità.

Link al commento
Condividi su altri siti

2 ore fa, Riodario dice:

Comunque oramai se li trova in tutte le agrarie un poco più fornide, tipo la zadruga a san dorligo. Nota negativa el costo (un due euri e mezzo a busta) e la scarsità de semenze (una ventina de semi). 

Per i tempi de semina xe molto relativo, fin che no fa veramente caldo le piantine no va ne avanti ne indrio (in pieno campo), de contro l'anno scorso i ultimi habanero li go ingrumadi a novembre...

Seminadi con la luna giusta i tondi a febbraio adesso go de seminar adesso i jalapeno col prossimo vecio de luna. Con un mese de differenza alla fine le piante partirà assieme. 

Gimmi femo su un baratto de zuchete e peveroni piccanti ???...

Ok, femo cussì. Co xe pronte, con le zucchette preparo una pasta su mia ricetta.  E compro abbondanti civa e costine. Te vien su de mi, femo un poca de fraja e poi mi te dago un per de chili de zucchette fresche e ti te me da qualche peperoncino per le aglio e olio estive. Invito anche un per de brutti ceffi del forum, tipo morodesede che fa in casa un hivar strepitoso, e unimo l'utile al dilettevole.

Link al commento
Condividi su altri siti

19 minuti fa, Cazzaballe dice:

La storia della Luna tanti disi che xe pare mentali e tanti invece che servi sai. Mi li go messi con luna crescente intorno al primo quarto e xe andai (finora) molto ben... Te ga qualche convinzion in più de darme? :) va beh che xe una roba che comunque in ogni caso val la pena gestir la meio, ma xe pura curiosità.

Sarà pare però ogni volta che pianto le zivole co la luna sbaiada le me va in fior....

Link al commento
Condividi su altri siti

15 minuti fa, gimmi dice:

Ok, femo cussì. Co xe pronte, con le zucchette preparo una pasta su mia ricetta.  E compro abbondanti civa e costine. Te vien su de mi, femo un poca de fraja e poi mi te dago un per de chili de zucchette fresche e ti te me da qualche peperoncino per le aglio e olio estive. Invito anche un per de brutti ceffi del forum, tipo morodesede che fa in casa un hivar strepitoso, e unimo l'utile al dilettevole.

Con un habanero, vista la piccantezza, te fa aio e oio per un mese....

Link al commento
Condividi su altri siti

La roba più piccante che go mai magnà in assoluto xe stada una salsetta (se no sbaglio calabrese) in una pizzeria a Udine. El stesso ristorator ne ga dito "state attenti". Go messo UNA molecola de quell'intruglio su un toco de mollica e go magnà. Per i primi 8-10 secondi zero, go pensà de esser sta ciolto pel fiocco, ma dopo.....una roba allucinante. Son diventà rosso più della salsa stessa, me son tracannà la birra de mezzo a collo e ancora no bastava a darme sollievo alla lingua. Pazzesco.

Inveze in tempi più recenti go assaggià un tocheto de uno de quei peveroni (credo dei Caraibi) consideradi tra i più letali al mondo. Sì ok, brusava un poco, ma niente in confronto a quela misteriosa salsetta de cui, ahimè, no ricordo el nome.

Link al commento
Condividi su altri siti

no me par una coltivazion che gabi bisogno de soverchia cura: mia fia (tutt'altro che pollice verde) gaveva ciolto i semi la de gildo, quel che rosti verso lazzaretto, e la ga infestà casa mia, casa sua e casa de su cognada, tanto che dopo do anni la ga dovù butar zo pel cesso causa inutilizzo (iera troppe piante e troppi peperoncini, tutti perfetti)

no so dirce però de che tipologia i iera, però i iera sai forti

Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, Stefano79 dice:

La roba più piccante che go mai magnà in assoluto xe stada una salsetta (se no sbaglio calabrese) in una pizzeria a Udine. El stesso ristorator ne ga dito "state attenti". Go messo UNA molecola de quell'intruglio su un toco de mollica e go magnà. Per i primi 8-10 secondi zero, go pensà de esser sta ciolto pel fiocco, ma dopo.....una roba allucinante. Son diventà rosso più della salsa stessa, me son tracannà la birra de mezzo a collo e ancora no bastava a darme sollievo alla lingua. Pazzesco.

Inveze in tempi più recenti go assaggià un tocheto de uno de quei peveroni (credo dei Caraibi) consideradi tra i più letali al mondo. Sì ok, brusava un poco, ma niente in confronto a quela misteriosa salsetta de cui, ahimè, no ricordo el nome.

la nduja o la "bomba calabra"? Piccante sì ma xe robe peggiori. Una salsetta messicana a base dei miei habanero che me ga preparà el fradel della mia compagna (che ga vissù a Tuxon) me ga devastado....

Link al commento
Condividi su altri siti

28 minuti fa, Stefano79 dice:

La roba più piccante che go mai magnà in assoluto xe stada una salsetta (se no sbaglio calabrese) in una pizzeria a Udine. El stesso ristorator ne ga dito "state attenti". Go messo UNA molecola de quell'intruglio su un toco de mollica e go magnà. Per i primi 8-10 secondi zero, go pensà de esser sta ciolto pel fiocco, ma dopo.....una roba allucinante. Son diventà rosso più della salsa stessa, me son tracannà la birra de mezzo a collo e ancora no bastava a darme sollievo alla lingua. Pazzesco.

Inveze in tempi più recenti go assaggià un tocheto de uno de quei peveroni (credo dei Caraibi) consideradi tra i più letali al mondo. Sì ok, brusava un poco, ma niente in confronto a quela misteriosa salsetta de cui, ahimè, no ricordo el nome.

Mi go ciolto una salsa che se ciama Ultra Death, rivava in una pratica confezion a forma de bara e un portachiavi con un teschio. Rivava a 1000000 de scoville, mettevo MEZZA goccia per un toast e iera panico de morir :D Ma passava presto. Iera anche un'altra saaaai bona ciamada Mad Dog, una costanza de distruzione della lingua non indifferente. Un morso con un atomo de quela roba te brusava la bocca per mezz'ora. 

 

Figon.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×