Vai al contenuto

modifica dei post


Messaggi raccomandati

Sto model de forum go l'impression che sia filo-windowsiano e/o filo-androidiano ma antilinuxiano  :-)) .
Per mi (linux mint) con 'sta nova piattaforma, ogni post xe un lavor. Tanti mesi no son sta presente, 'desso ultimamente che scrivo de novo un poco, vedo che 'sta piattaforma la ga col mio sistema, o con mi  :-)) .
Una volta loggado se scrivo un post, no posso scriverne un altro, devo uscir dal forum e rientrar. Ma no me fa far logout (se fraco no sucedi niente, come nel caso che volessi scriver un secondo post), devo chiuder el browser proprio, riverzerlo e ri-loggarme.
Svodade cache, robe varie, provado in macchina virtuale ad usar altri browser, con altri 5 oltre a firefox che uso de base, no cambia niente.
Ah si e niente faccine [se no un par divertenti qua le metevo :-) ].

Link al commento
Condividi su altri siti

uff da quel giorno che  sul pc son entrà con chrome ogni giorno me domanda de acceder

sul cell (el primo che vardo de matina) username e pwd xe za preimpostai e basta che ghe dago "accedi"

sul pc (con Explorer) ogni volta devo baterghe nome e pwd 

Link al commento
Condividi su altri siti

Il 28/6/2017 at 14:16, fp17 dice:

uff da quel giorno che  sul pc son entrà con chrome ogni giorno me domanda de acceder

sul cell (el primo che vardo de matina) username e pwd xe za preimpostai e basta che ghe dago "accedi"

sul pc (con Explorer) ogni volta devo baterghe nome e pwd 

no credo che sia colpa del forum o de chrome perchè uso chrome anche mi e non me da sto problema. Clicco sull'icona che xe sulla barra dei strumenti e vien fora diretamente el forum senza che i me domandi password ecc.  Prova vardar sulle impostazioni de chrome, poderia esser che basta selezionar qualcossa, Mi non posso neanche agiornar chrome perchè go Vista e ogni volta i me disi che non posso agiornarlo. Ma per  quel che riguarda i siti con password entro subito. A parte quel dele poste r paypal che me chiedi email e pass ma la xe comunque in memoria e no devo scriver niente.

Link al commento
Condividi su altri siti

Go vardado un attimo el discorso della modifica dei post: alla fin fine, dalle precedenti release installade, no xe cambiado nulla dal punto de vista funzionale. Ergo, devi esser qualcosa sicuramente a livello de singolo browser che vien utilizzado...se pesco qualche altra news a riguardo ve fazo saver ;) 

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×