Vai al contenuto

OT vari ed eventuali ....


Bunk

Messaggi raccomandati

10 minuti fa, Riodario dice:

Omo vespa no me interessa la polemica in se del gol de Turone (che fin sta mattina no savevo nemmeno esistessi).

Me incuriosiva el discorso del metro e quaranta accertado dalla moviola moderna, che sebbene scritto nei testi sacri della fede bianconera, se ga rilevado in un attimo una cagada pazzesca.

Tutto qua. 

No in realta' no xe in nessun sacro testo della fede bianconera...el video lo gavevo visto mi e purtroppo  lo go preso superficialmente e me ga tratto in inganno anche appunto l'ammission de Sassi  che iera fuorigioco ma che lori no lo ga dito e i ga  futiza' le immagini.

Tutto qua.

Link al commento
Condividi su altri siti

28 minuti fa, Bunk dice:

indiscutibilmente
[in-di-scu-ti-bil-mén-te]
avv.
In modo indiscutibile; senza alcun dubbio

 

oggettivo

[og-get-tì-vo] agg.
  • 1 Reale, effettivo: fatto o.; concreto, che si fonda su dati e cose sperimentabili: diagnosi, analisi o.; obiettivo, imparziale, che si attiene ai fatti senza intervento del soggetto: giudizio o.; descrizione o.

  • 2 gramm. Che ha funzione di compl. oggetto || frase o proposizione o. (anche s.f., un'oggettiva), completiva che svolge la funzione di compl. oggetto (p.e. ho saputo che ci sarà anche Paolo; speriamo di poter venire) | genitivo o., quello che, se si rende verbale il costrutto, funge da compl. ogg.: p.e. l'accumulo delle scorie (accumulare le scorie)

  •  avv. oggettivamente 1. Nella realtà, concretamente, in base ai dati di fatto: è un prodotto oggettivamente migliore 2. Imparzialmente: esaminare oggettivamente la situazione 3. Con valore frasale, come commento del parlante al proprio atto linguistico, col sign. di “in verità”, “per essere obiettivi”: oggettivamente, non poteva farcela

guarda el fotogramma che ga posta' Riodario ciol un righel appoggilo sul schemro del pc e se te capissi un minimo de cosa xe la prospettiva te sa dove appoggiarlo e come ( considera oltretutto che pruzzo e prandelli xe per aria in salto)e te  vedra' che no xe dubbi...in gioco Turone no pol esser.

Modificato da L'omo vespa
Link al commento
Condividi su altri siti

Da come te gavevi scritto pareva fossi una cosa certa e dimostrada dalle più moderne tecniche della moviola sto metro e quaranta per quel me sembrava fossi un dei dogmi della dottrina bionco nera.

Te vedi alle volte basta citar le fonti per evitar polemiche. Basta dir secondo mi iera un metro e quaranta. Da qua nassi i qui pro quo e le polemiche fastidiose. De mi della Juve che vinzi con merito o rubando no me pol fregar de meno. Ma xe el fatto de far passar per vero una cagada che me infastidisi alquanto. Soprattutto in un momento in cui la democrazia del web ghe permetti a tutti de impinirne la testa de stronzade. (scuseme el francesismo)

Insomma perder un attimo de tempo per verificar per non farghe perderlo ai altri. Se dopo un xe in malafede invece bisognasi cavarghe el diritto de tastiera. 

 

Modificato da Riodario
Link al commento
Condividi su altri siti

6 minuti fa, Riodario dice:

Da come te gavevi scritto pareva fossi una cosa certa e dimostrada dalle più moderne tecniche della moviola sto metro e quaranta per quel me sembrava fossi un dei dogmi della dottrina bionco nera.

Te vedi alle volte basta citar le fonti per evitar polemiche. Basta dir secondo mi iera un metro e quaranta. Da qua nassi i qui pro quo e le polemiche fastidiose. De mi della Juve che vinzi con merito o rubando no me pol fregar de meno. Ma xe el fatto de far passar per vero una cagada che me infastidisi alquanto. Soprattutto in un momento in cui la democrazia del web ghe permetti a tutti de impinirne la testa de stronzade. (scuseme el francesismo)

 

Pero' pian e ben...go ciapa' un abbaglio. UN. E me dispiasi perche' l'intento no iera de sicuro de inzinghenar qualchidun e go risc'ia' de farlo.E chiedo scusa.

Ma no xe che li ciapo ogni giorno abbagli eh ....ok? E no xe neanche che stago qua a scriver monade tanto che me par che de solito per certi temi nel merito dele questioni no son sta contesta' se non con battute e battutine ma niente de piu' concreto.

Modificato da L'omo vespa
Link al commento
Condividi su altri siti

35 minuti fa, L'omo vespa dice:

No in realta' no xe in nessun sacro testo della fede bianconera...el video lo gavevo visto mi e purtroppo  lo go preso superficialmente e me ga tratto in inganno anche appunto l'ammission de Sassi  che iera fuorigioco ma che lori no lo ga dito e i ga  futiza' le immagini.

Tutto qua.

Varda, ti che te son bon psicologo, te dovesi anche saver che molti veci insempiai, che magari prima iera famosi e poi non più, i se inventa qualche puttanada, magari credendoghe in bona fede o tirando fora dalla memoria ricordi sbiadidi e prevalentemente sbaiai. Lo ga fatto anche Cossiga poci prima de morir che ga tirà fora storie, a suo dir documentade, che nisun storico ga avallà con prove o documenti. 

Ora che livel de affidabilità pol gaver l'ottantatreenne Carlo Sassi che disi "secondo me è stata manipolata"? (Cioè "no go prove, ma me la ricordo cussì")

Al di là che a ocio par (comunque) lievemente in fuorigioco, ma certezze no lo gaveremo mai. Come per el gol de Hurst. 

Nisun complotto, ma un poca de demenza senile. 

Modificato da ndocojo
Link al commento
Condividi su altri siti

49 minuti fa, L'omo vespa dice:

guarda el fotogramma che ga posta' Riodario ciol un righel appoggilo sul schemro del pc e se te capissi un minimo de cosa xe la prospettiva te sa dove appoggiarlo e come ( considera oltretutto che pruzzo e prandelli xe per aria in salto)e te  vedra' che no xe dubbi...in gioco Turone no pol esser.

Forte del fatto che ho un po' di tempo da dedicare al cazzeggio (ed essendo intimamente convinto di non essere affetto da self fulfilling prophecies) ho cercato un righello e l'ho messo sullo schermo. Forte di un 7 fisso in pagella di disegno tecnico alle superiori, penso di averlo appoggiato giusto in prospettiva e addirittura Turone mi viene posizionato dietro alla palla (poi da quanto avevo letto in qualche altro post mi sembra di avere capito che Riodario di prospettiva ne sappia più di me e quindi chissà se ci mette due "x" su quel frame per posizionarlo proprio giusto giusto giusto).

Poi mi sono soffermato sul pensiero che in una decina di post siamo passati da "software attuali" al paradosso dello studio della prospettiva su un frame di un video con un righello, forse taroccato (il video, non il righello) da Carlo Sassi, nel mezzo di un raptus di demenza senile (diagnosticata da Ndocojo che immagino non lavori in Distretto a San Giovanni). Roba da far accapponare la pelle a chiunque si occupi di disegni tecnici e prospettive (il righello sullo schermo, non Ndocojo al lavoro a San Giovanni).

Ringraziando il santo patrono dei forumisti sds che siamo nella discussione "OT vari ed eventuali" e quindi non ci sono moderatori che possano farci alcunchè.... mi sfugge il significato e l'utilità di tutto questo... per quanto sia un filino divertente, eh....

 

Link al commento
Condividi su altri siti

1 ora fa, L'omo vespa dice:

guarda te ga anche ragion probabilmente el video che go messo mi xe sta futiza' dai tifosi

ecco, istess alcune ricostruzioni su calciopoli trovade su siti come "juventibus" "ju29ro" "bianconeronelsangue" "iojuventino.net"...

se ciama self denying evidences :D

Link al commento
Condividi su altri siti

2 ore fa, L'omo vespa dice:

Pero' pian e ben...go ciapa' un abbaglio. UN. E me dispiasi perche' l'intento no iera de sicuro de inzinghenar qualchidun e go risc'ia' de farlo.E chiedo scusa.

Ma no xe che li ciapo ogni giorno abbagli eh ....ok? E no xe neanche che stago qua a scriver monade tanto che me par che de solito per certi temi nel merito dele questioni no son sta contesta' se non con battute e battutine ma niente de piu' concreto.

Semplicemente perchè so benissimo per passate esperienze che se andemo nel merito, portando e citando fonti certe ed affidabili, se perdemo in un meandro dal quale non se ghe ne esci. Che le tue affermazioni sulle lobbie giudaico massoniche interiste e su calciopoli, anzi, farsopoli come te piasi ciamarla, sia farneticazioni assolute non go alcun dubbio. Ma proprio zerissimo. 

L'esempio dell'altro giorno sui bilanci 2007 xe illuminante. Te ga affermado che xe stade cambiade le regole sennò Roma ed Inter no gavessi podudo iscriverse al campionato. E xe semplicemnete una falsità. Come tutte le altre. Con le regole 2006, gavessi dovudo adeguarse sei squadre, e non solo roma ed inter. L'unica proprietà che gavessi avudo FORSE problemi ad iscriverse iera el Parma. Nel 2008 in vista del fair play ga cominciado una girandola de casini de bilancio, rifinanziamento de debiti, vendite de diritti ecc.ecc. che comuqnue gavessi bellamente saltado quella barriera.  

In questa come in tutte le altre cose te se ga costruido una tua verità, te se ga autoconvinto in maniera tale da sentirte depositario del verbo ed in maniera invero assai fastidiosa te le propini come pillole de saggezza ai poveri mone instupididi dalla propaganda dei media piegadi alle logiche nerazzurre. Che già solo sta ultima affermazion, guradando alla proprietà dei media stessi, xe talmente ridicola che a sentirla fazessi anche rider, se non fossi per la protervia, l'arroganza e l'antipatia con le quali te arrrivi a spiegarle. te me ricordi Baldas quando spiegava le moviole projuve al processo de Biscardi. Pena.

Link al commento
Condividi su altri siti

6 ore fa, gimmi dice:

Semplicemente perchè so benissimo per passate esperienze che se andemo nel merito, portando e citando fonti certe ed affidabili, se perdemo in un meandro dal quale non se ghe ne esci. Che le tue affermazioni sulle lobbie giudaico massoniche interiste e su calciopoli, anzi, farsopoli come te piasi ciamarla, sia farneticazioni assolute non go alcun dubbio. Ma proprio zerissimo. 

L'esempio dell'altro giorno sui bilanci 2007 xe illuminante. Te ga affermado che xe stade cambiade le regole sennò Roma ed Inter no gavessi podudo iscriverse al campionato. E xe semplicemnete una falsità. Come tutte le altre. Con le regole 2006, gavessi dovudo adeguarse sei squadre, e non solo roma ed inter. L'unica proprietà che gavessi avudo FORSE problemi ad iscriverse iera el Parma. Nel 2008 in vista del fair play ga cominciado una girandola de casini de bilancio, rifinanziamento de debiti, vendite de diritti ecc.ecc. che comuqnue gavessi bellamente saltado quella barriera.  

In questa come in tutte le altre cose te se ga costruido una tua verità, te se ga autoconvinto in maniera tale da sentirte depositario del verbo ed in maniera invero assai fastidiosa te le propini come pillole de saggezza ai poveri mone instupididi dalla propaganda dei media piegadi alle logiche nerazzurre. Che già solo sta ultima affermazion, guradando alla proprietà dei media stessi, xe talmente ridicola che a sentirla fazessi anche rider, se non fossi per la protervia, l'arroganza e l'antipatia con le quali te arrrivi a spiegarle. te me ricordi Baldas quando spiegava le moviole projuve al processo de Biscardi. Pena.

Come risposto l altro giorno: Cossa i gaverá cambiá mai le regole a far se no ghe serviva a nissun ...ti stesso te ga dito che l Inter gavessi dovù metter in cassa 30ml per poderse iscriver...quindi no i requisiti no li gaveva.. el fatto che ghe fossi altre cinque sei sqaudre in quelle condizioni rinforza solo quel che digo.....Per tutto el resto ,no xe una bufala che sia una,parla la sentenza definitiva: Arbitri tutti assolti tranne Desantis per Lecce Parma.E sentenza oltretutto ostinatamente colpevolista perche' anche le conmdanne ai designatori e a Moggi e Giraudo per reati de tentativo come te le guardi no se capissi cossa i gavessi fatto....Ma no iera solo l Inter drio tutto questo xe sta anche la politica anche Unicredit gaveva i suoi interessi, banca che ga assai intrallazza nel calcio...la roba xe sta fatta per L'Inter non dall'Inter sociata'che no gaveria avu' i mezzi....

In merito alla proprietá dei media xe un discorso abbastanza chiaro,come te go dito Montezemolo e altri che tutorava el poco più che 30enne Elkann de la Juve no ghe fregava un corno  e de Moggi ancora meno...e le sanzioni de un tribunal anche sportivo che sia me par assai curioso che sia pubblicade esattamente da un giornal a processo in corso...ma el ricorso al tar che gavessi blocca' el campionato iera pronto Montezemolo lo ga fatto ritirar...e no sicuro per far del ben alla Juventus

 

Adesso chiaramente alla luce della mia gaffe col video xe ssai piu' facile aver el coraggio de alzar la cresta questo lo capisso ma no te va lontan lo stesso...calciopoli no sta in pie e una ventina de persone innocenti ga avù la vita rovinada per niente.

Gira ancora bufale tipo Paparesta chiuso negli spogliatoi smentide da sentenze e da evidenze incontestabili, telefonade de Moggi ai arbitri e no xe una intercettazion che sia una ( e ocio che le schede svizzere iera intercettabili no xe vero quel che se disi che no se podeva infatti le xe stade sotto controllo un periodo ma no le fazeva alcun traffico cussi' i ga smesso de intercettarle e no i ga ripreso neanche quando secondo lori da tabulati iera i contatti ...perche????)...schede svizzere che per esempio una gaveria un contatto prima della tal partida  con l'utenza de Moggi agganciando una cella de Coverciano attribuida pero' a un arbitro che in quel momento iera a Palermo a una conferenza in presenza de decine e decine de testimoni....chi mai la stava adoperando quella scheda che ga continua' ad esser attribuida a quell arbitro?...etcetc..

I orari dei contatti delle schede no batti mai...

Una che centra con la partita Juventus Cagliari   addirittura la xe si in Sardegna el giorno della partida ...e per lori su quella scheda Moggi telefona 40 volte 40! el stesso giorno( iera una cupola no bastava una volta per metterse d'accordo?)...ma i contatti se aggancia sulla cella de Sarroch...Mentre l'arbitro xe in tutt' altra zona cioe' allo stadio....ora...Sarroch...xe la Saras la', no ...per dir..no voio pensar ma con tuto el cine vegnu' fora con la Telecom.......El mato del negozio de telefonia  in Svizzera che al processo controinterroga' dalla difesa ammetti che anche Branca se riforniva da lui ?E dopo aggiungi "ma questo  cosa centra?"come se ghe andassi in tel cul qualcossa a lui? 

Per chi e per cossa iera le schede de Branca?

Modificato da L'omo vespa
Link al commento
Condividi su altri siti

2 ore fa, Euskal Herria dice:

ecco, istess alcune ricostruzioni su calciopoli trovade su siti come "juventibus" "ju29ro" "bianconeronelsangue" "iojuventino.net"...

se ciama self denying evidences :D

te conossi piu siti bianconeri ti che mi...che te sia un pelin ossessioná ?de tutti questi sulle robe de calciopoli l unico affidabile e oseria dir incontestabile xe ju29ro. Juventubus xe un bel sito ma se occupa de altro..

Link al commento
Condividi su altri siti

28 minuti fa, Euskal Herria dice:

ossessionato per la verità :p

ossessionato per perpetuar una version propagandistica della quella realta' diria mi...ma mi capisso eh...se te son interista e te crolla calcopoli..te crolla tutta una serie de altri miti e certezze ...e dal punto de vista tifoso xe de sotterrarse dalla vergogna... mi se fossi interista pregheria ogni giorno perche' la sociata' Inter rendi indrio( no alla Juventus, no xe bisogno de quel per saver de averlo vinto sul campo regolarmente )ma alla federazion quel toco de carton tricolore sporco che tegni' in bacheca... proprio per l'immagine e l'onorabilita' dell inter...

Modificato da L'omo vespa
Link al commento
Condividi su altri siti

7 minuti fa, L'omo vespa dice:

ossessionato per perpetuar una version propagandistica della quella realta' diria mi...ma mi capisso eh...se te son interista e te crolla calcopoli..te crolla tutta una serie de altri miti e certezze ...e dal punto de vista tifoso xe de sotterrarse dalla vergogna... mi se fossi interista pregheria ogni giorno perche' la sociata' Inter rendi indrio( no alla Juventus, no xe bisogno de quel per saver de averlo vinto sul campo regolarmente )ma alla federazion quel toco de carton tricolore sporco che tegni' in bacheca... proprio per l'immagine e l'onorabilita' dell inter...

tranquillo, go solo una squadra :D

e porta una alabarda sul petto

  • Mi piace 1
Link al commento
Condividi su altri siti

40 minuti fa, L'omo vespa dice:

ossessionato per perpetuar una version propagandistica della quella realta' diria mi...ma mi capisso eh...se te son interista e te crolla calcopoli..te crolla tutta una serie de altri miti e certezze ...e dal punto de vista tifoso xe de sotterrarse dalla vergogna... mi se fossi interista pregheria ogni giorno perche' la sociata' Inter rendi indrio( no alla Juventus, no xe bisogno de quel per saver de averlo vinto sul campo regolarmente )ma alla federazion quel toco de carton tricolore sporco che tegni' in bacheca... proprio per l'immagine e l'onorabilita' dell inter...

Xe lo scudetto a cui tengo de più, perchè lo considero  parziale risarcimento per anni de calcio gestidi da una cupola mafiosa lurida e putrescente. Ma xe punti de vista, se fussi Juventin me vergognassi de esser ladro riconosudo e gavessi abbandonà quei colori, come ga fatto alcuni amici juventini che conosso. Magari ghe dago el tuo numero, cussì te ghe spieghi che mone che i xe...

  • Triste 1
Link al commento
Condividi su altri siti

3 ore fa, ndocojo dice:

Un de 83 anni che disi "secondo mi, forse, me par" su un avvenimento de 30 anni prima per chiunque non xe affidabile. Sia demenza senile o mania de protagonsimo,  poco cambia. 

Se xe per questo, uno che va per 82 ris'cia de andar al governo B--)

Anzian va ben, ma questa xe una monada colossale, Marco... anche perche' te parli de chi la moviola la ga inventada, forse un cicinin de considerazione la merita

E credime, de quarantenni rincoionidi te sa quanti ghe ne vedo in giro...

Link al commento
Condividi su altri siti

e comunque, per la cronaca, Moggi (chiamato alla Juve mentre era inputato per aver chiamato le puttane per gli arbitri delle partite UEFA del Torino) ha avuto come linea difensiva "così fan tutti". Già solo questo xe risibile. E basta sentire alcune intercettazioni, ancora adesso on line credo, per renderse conto de che cosa te stia disendo. Ma non fa niente, se el tuo castel de carte te riva a far viver più contento, me fa piazer, magari te son anche un mulo simpatico per el resto.. go anche amici comunisti, con lori no parlo de politica e andemo d'accordissimo..

Link al commento
Condividi su altri siti

14 minuti fa, gimmi dice:

Xe lo scudetto a cui tengo de più, perchè lo considero  parziale risarcimento per anni de calcio gestidi da una cupola mafiosa lurida e putrescente. Ma xe punti de vista, se fussi Juventin me vergognassi de esser ladro riconosudo e gavessi abbandonà quei colori, come ga fatto alcuni amici juventini che conosso. Magari ghe dago el tuo numero, cussì te ghe spieghi che mone che i xe...

Guarda anche capindo che no te volessi  disfartene per tutto quel che significassi...ma intanto i anni passati de ruberie xe un invenzion..ga vinto tutti in quei anni..la Roma el Milan la Lazio addirittura...l' Inter no...quando vinzeva la Roma o la Lazio la cupola de Moggi iera in ferie?

Mi de juventini ghe ne conosso una marea non uno de questi  ga molla' la Juve dopo quei fatti.

E pero' famme dir che pensar che un titolo vinto a tavolin essendo rivai terzi e in quei campionati gavendo atteggiamenti in societa 'se non pezo( che no voio infierir ne citando i fatti e tantomeno fazendo i nomi o linkar imbarazzantissimi audio de telefonate fra dirigenti dell inter dei onesti  e arbitri) ,che la relazion Palazzi ( ad orologeria a prescirizion scaduda)parla ciarissimo, ma almeno dello stesso tenor de Moggi, dopo el caso passaporti la question Nucini...... sia quel a cui te tien de piu' xe de una tristezza ...

Mi resto convinto e  te lo digo in bonafede che quel carton ghe porta ssai sfiga all' ambiente  Inter... no che mi credo alla sfiga...ma all inconscio e alle remore de coscienza ..si.E dopotutto indossar el titolo vinto da altri lecitamente sul campo xe un offesa ai numi tutelari dello sport che no se pol che scontar...

Ma te se immagini che gran figada e che signori se all epoca i gavessi ditto...el carton? no grazie no gavemo bisogno...no iera nelle corde de un come Moratti pero'...

Modificato da L'omo vespa
Link al commento
Condividi su altri siti

8 minuti fa, gimmi dice:

Xe lo scudetto a cui tengo de più, perchè lo considero  parziale risarcimento per anni de calcio gestidi da una cupola mafiosa lurida e putrescente. Ma xe punti de vista, se fussi Juventin me vergognassi de esser ladro riconosudo e gavessi abbandonà quei colori, come ga fatto alcuni amici juventini che conosso. Magari ghe dago el tuo numero, cussì te ghe spieghi che mone che i xe...

Gimmi, te sa che se semo simpatici e te rispetto

E proprio perche' te son una persona intelligente, te sa che quei che ga abbandona' quei colori, no iera tifosi, ma simpatizzanti

Perche' solo per far un altro esempio, no go mai conossudo un de sinistra che ga smesso de tifar Milan per via del Berlusca...

Link al commento
Condividi su altri siti

5 minuti fa, gimmi dice:

e comunque, per la cronaca, Moggi (chiamato alla Juve mentre era inputato per aver chiamato le puttane per gli arbitri delle partite UEFA del Torino) ha avuto come linea difensiva "così fan tutti". Già solo questo xe risibile. E basta sentire alcune intercettazioni, ancora adesso on line credo, per renderse conto de che cosa te stia disendo. Ma non fa niente, se el tuo castel de carte te riva a far viver più contento, me fa piazer, magari te son anche un mulo simpatico per el resto.. go anche amici comunisti, con lori no parlo de politica e andemo d'accordissimo..

Bravissimo... te ga nominado el Moggi dei tempi del Toro

Chissa' perche' mai nessun lo nomina quando vinzeva lo scudetto a Napoli, con Maradona, personcina anche lui limpida come poche, in un ambiente che mai e poi mai se podessi pensar inquinato da fattori esterni...

 

Modificato da andyball
  • Mi piace 1
Link al commento
Condividi su altri siti

9 minuti fa, andyball dice:

Se xe per questo, uno che va per 82 ris'cia de andar al governo B--)

Anzian va ben, ma questa xe una monada colossale, Marco... anche perche' te parli de chi la moviola la ga inventada, forse un cicinin de considerazione la merita

E credime, de quarantenni rincoionidi te sa quanti ghe ne vedo in giro...

Eh, vabbe. Allora stemo discutendo de niente. Perché da una parte se porta prove giuridiche e sentenze processuali, dall'altra le dichiarazioni de un 83enne che no ga trovà nessun altro riscontro e nessuna conferma. 

O tutto o niente. 

Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, andyball dice:

Bravissimo... te ga nominado el Moggi dei tempi del Toro

Chissa' perche' mai nessun lo nomina quando vinzeva lo scudetto a Napoli, con Maradona, personcina anche lui limpida come poche, in un ambiente che mai e poi mai se podessi pensar inquinato da fattori esterni...

 

Gaveva dito Agnelli a proposito de Moggi che " lo stalliere del re devi consser tutti i ladri de cavai"

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×