Jump to content

OT vari ed eventuali ....

Bunk
 Share

Recommended Posts

Il ?07?/?02?/?2018 at 23:48, andyball dice:

De tuo cugin devo proprio andar, non prima dell'estate, considera' che da casa mia a Umago xe 130 km <_<

Malvasia e anche oio te disi che merita... le trape xe dure dure secondo la tradizion istriana, o anche da degustare ?

A  San Servolo son stado za un paio de volte, e devo dir ben, posto molto curado, da portar anche la donna... forse un po' caro per i canoni locali, ma buono

Al Belvedere a Carigador xe de andarghe anche solo per el posto... le cagoie te intendi le garuse de mar, quelle de tera, o xe un modo pittoresco de ciamar i frutti de mar ?

scusa go visto solo adesso e te rispondo:

- mio cugin verzi la prima settimana de giugno e sera alla prima de settembre, e solo a zena (dalle 6 - ora pei gnochi :D - in poi) e se no te prenoti (ormai anche mi) te se lo scordi

- trappe no troppo dure e con in più una vasta scelta de lichignezi: ciliegia, mirtillo, melo cotogno, caffè (che fin l'altro anno iera micidiale ma che adesso - a richiesta delle babe che ghe iera troppo forte:pianto:- lo ga ridotto a borghetti), miel, erba luisa....e chi più ne ha più ne metta

- tutti i frutti de mar

Edited by fp17

• 3 months later...
  • 7 months later...
  • 1 year later...