Vai al contenuto

Fatti strani...


Messaggi raccomandati

Ciò, stamatina verso le 11.30 me tigniva de pisar.

Iero su in universita, no so se conosè qual che xe el dicamp...

indiferente, vado in bagno dei omini, e l'ultimo cesso xe vizin la finestra.

La roba particolare xe che el muro che lo didi da quel dle babe no riva fin sul sofito, ma se ferma un 30 cm prima, quindi come podè imaginar se senti co riva una baba, la se senta e la pisa.

Bon, vado dentro, sero la porta che la xe meza imberlada e la fa un poco de casin, sero el cadenaz e xe silenzio....

due secondi dopo comincio sentir de l'altra parte del muro, in sotovose "aaaaaaaah, mmmmmmmh, aaaaaaah, aaaaaaah".

E iera anche come un rumor de sfregamento....

Ciò, son sta la' scoltar un per de minuti, andava avanti eh!

Solo che me tigniva ah, niente, go pisà, son anda' fora, lava' le man e

go spetà un per de minuti fora del bagno per veder chi che vigniva fora... ma iero tardi e go dovù scampar via... pecà.

:clap::ave::ihihihhi:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 mesi dopo...

Riapro questa vecia e dimenticada discusion perché ogi me xe capitada un'altra de contar.

Jazz me xe testimone.

Università de Trieste (sempre la varda caso), edificio centrale, ala sinistra, quarto piano.

Son con Jazz, che el spetava de saver come che xe andà un esame, sentado nel in coridoio.

A un certo punto riva un mato sui 40-45 el se senta 3 posti più a sinistra de mi,

Jazz iera alla mia destra.

Sento un inequivocalble rumor vibrante de basso tono. Non podevo non associarlo ad una emissione gassosa.

:cossaaa?:

Me volto a vardar el mato e sto qua subito distogli lo sguardo e se meti zercar in furia el giornal e se meti a legerlo.

:whistle:

Dopo si e no 30 secondi alle mie narici arriva un dolce olezzo de scoresa stantìa.

:ariaviziada:

No go el tempo de dir niente che Jazz me domanda "Cio! Ma chi ga scoresà?"

E mi "Eh.. qua el nostro amico."

:ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 17 anni dopo...

A mi un giro me xe capità che iero in ufficio con delle persone, a un certo punto arriva un tiro de me**a che iera roba de lagrime sui oci, marì e moglie me guarda, mi guardo lori, tutti imbarazzatissimi.

Tutti super imbarazzai, per fortuna la moglie rompi gli indugi, siccome i gaveva con lori un can de quei tracagnoti, la disi... mi scusi ogni tanto Arturo non riesce a tenerle.

Per un momento go pensà che Arturo fossi el marì e invece iera el can 😂

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×