Vai al contenuto

Razzismo, spettro o realtà?


Messaggi raccomandati

  • 2 settimane dopo...

il gesto di per sè nn riveste alcun profilo criticabile, dovere civico tenere pulito l'ambiente. Quello che è IDIOTA prospettare il tutto sui social vantandosi di essere a tolleranza zero mahhhh chissà perchè il vicesindaco nn fa un giretto per i parcheggi a pagamento a mettere in riga certi personaggi che di sicuro nn vivono da barboni...forse troppo impegnativo??? a me personalmente nn danno fastidio i clochard, quello che mi urta è fare i forti con i deboli ed essere deboli coi forti amen

Link al commento
Condividi su altri siti

10 minuti fa, atleticoiero ha scritto:

Che po' el barbon xe un rumen con precedenti penali e con za el foglio de via: se lo gavessi becado Polidori in flagrante lo gavessi ridotto come le sue straze...

dubito su tanta "rigorosità"....

Link al commento
Condividi su altri siti

“Son passado in via Carducci, go visto un gropo de  straze butade per  terra …”el resto lo savè. Cusì, el picio  idiota leghista scriveva credendo de diventar un eroe, de metterse in mostra per el suo führetto dell'ultima ora, magari con l’idea de far carriera in questo paese ormai umiliado.“Son passado in via Carducci, go visto un gropo de straze butade per terra … go spetado el ritorno del proprietario, lo go aiutado a ingrumarle e lo go  accompagnado al sicuro, in un posto caldo. Ghe go dado  ristoro e salvezza.” Saria bastado questo piccolo e doveroso gesto per far diventar un sconosudo vicesindaco nazista, non un eroe, ma una persona. Una persona umana.Lo so, troppo difficile da spiegar a chi no ga nissuna intenzion de capir, perfin inutile oramai. I ga insegnado  a una bona parte del popolo che se te resti quel che te son , un essere umano , te diventi un buonista del ca**o o a volte pezo, un contaminado “dal morbo comunista”..Per qualsiasi obiezion, per ogni invito alla riflession xe pronta una risposta che lasa spiazzadi e vinti. Xe impossibile, lo save anche voi , combatter un cretin con le sue stesse armi. Soprattutto quando se xe  disarmai. L’unico vacin possibile per debellar el razzismo xe la cultura, ma oramai no se pol nianche più parlare de vaccini, e bisogna anche cominciar a far dei distinguo su cosa xe la cultura, visti i libri de testo che gira per le scole, o i siti “d’informazione” che forma le menti dei giovani e demolisi quelle dei più veci. Ma xe storia vecia, anche questa za scritta e ridetta fin allo sfinimento. “Sono passado in via Carducci, go visto un gropo  de straze butade per  terra … e me se ga  stretto el cuor pensando che xe dei  esseri umani costretti dalla povertà, dal disagio psichico, da una vita che xe stada un calvario, dai sbagli de gioventù che se paga per una vita intera, randagi in un mondo che vivi oramai sdraiado  sul nulla, pronto a difender con l’arma del cretinismo quelle picie certezze che  ga paura de perder. Orgoglioso de saver che mi, in via Carducci, no gaveria mai visto strase butade per terra, ma tochi  de una vita che ga diritto de viver, de migliorar, de tornar alla vita.

Felice anno novo a tutti i esseri umani,  e che per i altri sia nefasto tanto da portarli a viver per terra, in via Carducci.

Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, Contea di Trieste ha scritto:

Al di là de questo, Guiz, te devi esser un genio della politica per postar un commento come quel che ga messo Polidori.

Ingenuo... perchè messo come lo ga messo lui sona malissimo...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi me infastidissi sto cianciar sul decoro urbano quando xe un'infinità de sacche de povertà e de lerciume che se sta slargando sempre più in periferia, mentre el centro devi restar bel lindo a uso e consumo de avventori de bar e turisti. So benissimo che xe un fenomeno diffuso in ogni città più o meno turistica, ma sta gentrizzazion lenta e inesorabile che sta vivendo Trieste no me convinzi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq ribadisco anche qua quel che go scritto sulla mia pagina personale di Facebook stamattina: 

Il clochard vien di notte,
con le scarpe tutte rotte.
Un tetto non lo vuole,
perchè nella testa qualcos' li duole.
Ora però ci avete proprio rotto il ca**o,
con 'sta storia da strapazzo.

Buona Befana a tutti !

Link al commento
Condividi su altri siti

a mi me gira veder giacigli davanti ex godina come sotto casa mia

giacigli oltretutto de un con tre precedenti penali e el foglio de via

tutto il resto è noia, tranne i benpensanti: quei xe feccia

mona do volte polidori: prima a vantarse e dopo nel zercar de refarla

 

Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, Riodario ha scritto:

Comunque a mi la roba che me fa girar le balle xe che tutta Trieste se ga accorto del senzatetto solo ieri. Fin l'altro giorno non se lo filava nisun. 

perché ormai la sua posizion in via carducci iera "istituzionalizzada", una sorta de usucapione

e xe questo se me permette', che no va ben

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×