Vai al contenuto

Sport che fe o gavè fatto


Messaggi raccomandati

Beh..non volesi entrar in un discorso complicado.. ma non pensè che i sport singoli non crea giogo de squadra.. ben o mal se se allena in mezzo a tanta altra gente con la quale te condividi le stesse robe che condividi i compagni de una squadra. Semplicemente nel momento della competizion te son solo con ti stesso.. te son el paron de decider come andarà la competizion..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 93
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ma si ovviamente......la mia iera una opinion prettamente personale e che non vol screditar i sport singoli. Mi intendevo solo dir che secondo in mi allenarse e far gruppo insieme e arrivar al risultato perchè tutti ga lavorado ben xe una cosa gratificante.

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando non iera internet e se usava i CB per chiacchierar ogni tanto se organizzava partudelle de calcio anche come modo per conoser la gente de persona e darghe un volto. Se podessi pensar de far qualcosa del genere più avanti quando la gente tornerà dalle ferie e non farà troppo caldo...digo calcio tanto per dir, pol eser benissimo pallavolo, pingpong o bocce...

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando non iera internet e se usava i CB per chiacchierar ogni tanto se organizzava partudelle de calcio anche come modo per conoser la gente de persona e darghe un volto. Se podessi pensar de far qualcosa del genere più avanti quando la gente tornerà dalle ferie e non farà troppo caldo...digo calcio tanto per dir, pol eser benissimo pallavolo, pingpong o bocce...

L'età e el fisico ormai xe più da bocce che altro :pianto: , forsi ghe la fazzo ancora col ping pong, ma no steme domandarme altre robe, che corer e saltar proprio xe fora portata... però vegnissi volentieri a far el tifo (per tutti, chiaro...) :crylol:

Link al commento
Condividi su altri siti

La palestra xè una delle attività più complete in assoluto...se metti in movimento praticamente tutti i muscoli del corpo.

Ancora meio xe el nuoto!!! e soprattutto la palestra spesso "gonfia" e richiedi molta più costanza; el nuoto permetti de costruir una muscolatura sana, tonica e non "pompada". Go provado tutti e due e devo dir che no xe confronto per mi.

Assolutamente d'accordo che il nuoto xe lo sport piu completo, e sano...roba che i pediatri lo consigliano ai muletti per rinforzare ossa e muscoli..però te assicuro che se te fa i movimenti giusti con le macchine, e no te prendi zozzerie(mi per zozzerie intendo pure amminoacidi!!) il fisico che esce fora nn xe affato pompado ma xe la normale muscolatura del corpo umano solamente piu definida..

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 settimane dopo...

Salve a tutti, son nova e go deciso de iniziar a scriver su sto forum a partir da questo post, che me interessa tantissimo....

mi da circa due mesi go inizià a allenarme in bici da corsa, fazo ancora poca roba, 35-50 km ad andatura blanda, circa tre-quattro volte a settimana, ma poi dipendi dai periodi.

Me piasessi tanto saver se qualchidun de voi gira ognitanto in bici, magari per trovarse e farse una sgambada insieme...da sola xè noioso a volte.

Spero de trovar qualche appassionado delle due ruote come mi (xè una passion enorme per mi).

Ciao a tutti e spero de trovarme ben in sto forum...

Link al commento
Condividi su altri siti

Salve a tutti, son nova e go deciso de iniziar a scriver su sto forum a partir da questo post, che me interessa tantissimo....

mi da circa due mesi go inizià a allenarme in bici da corsa, fazo ancora poca roba, 35-50 km ad andatura blanda, circa tre-quattro volte a settimana, ma poi dipendi dai periodi.

Me piasessi tanto saver se qualchidun de voi gira ognitanto in bici, magari per trovarse e farse una sgambada insieme...da sola xè noioso a volte.

Spero de trovar qualche appassionado delle due ruote come mi (xè una passion enorme per mi).

Ciao a tutti e spero de trovarme ben in sto forum...

Ciao benvenuta, bici da strada e/o mtb?

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao benvenuta, bici da strada e/o mtb?

Go anche la mtb, ma preferisso de gran lunga la bici da strada, xè con quella che me alleno. Anche ti te pedali?

Cmq grazie del benvenuto :bye:

Innanzitutto benvenuta Frencie :bye:

Te dirò che con la crisi del balon zogà più nei uffici che sul campo, seguo el ciclismo,de cui son sta sempre un grande appasionà. Vado anca mi ogni tanto a far una scampagnata.

Quindi posso dir de condivider sta tua passion per la bici da strada :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ehi che bel! No me par vero de gaver trovà un altro appassionado de ciclismo in questo mondo de calciofili....incredibile! Son sai sai contenta.

Se e quando te ga voia de farse una sgambada insieme, contattime pur! Me faria piazer pedalar in compagnia.

E...complimenti per l'avatar :vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao benvenuta, bici da strada e/o mtb?

Go anche la mtb, ma preferisso de gran lunga la bici da strada, xè con quella che me alleno. Anche ti te pedali?

Cmq grazie del benvenuto :bye:

Disemo che da qualche anno go mollà tutto per qualche problemin ala schena, prima andavo in montagna all-round, tra cui anche mtb. Pecà che desso la xe triste in cantina co le riode sgonfie... :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma, mi go giogado a balon tanti anni; prima co la Roianese e poi col Breg, aaahhh che bei ricordi, altri tempi, iero un pocheto più veloce e più in forma de 'desso. A scola go giogado a hockey, "giochi della gioventù", secoli fa (madonna che veciò son diventà). Oggi giogo un do volte la setimana a volley per hobby, per moverme un pocheto; balon, solo in stadio, come spettator, purtroppo lontan dala mia cara Unione (ma la vedo sula parabolica :D ), ma a limite anca le partide del Rapid Vienna non xe mal.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go fatto nuoto,basket,atletica,pattinaggio artistico,canotaggio,palestra, una roba aerobica con la musica techno de sottofondo.

in inverno me piasi andar a sciar.

attualmente purtroppo non stago fazendo niente

Madonna Kiri e chi te son, Superman? :p

Mi go giogado tanti anni a basket ma poi, per un problema al ginocchio, go smesso!

Adesso fazo cyclette a casa, val come sport? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

:superman: ahahah superkiri !!!

beh no.. che super.......

adesso son da rottamar :D

i varii sport li go cambiadi perchè ad un certo punto non provavo + interesse.

l'unico che me dispiasi gaver molà xe pattinaggio artistico che me piaseva una cifra.

gavevo anche mi problemi al ginocio e i allenamenti i se fazeva sempre più intensi..

cussì go mollà

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go zogado 8 anni basket...poi son passado alla pallavolo...dopo go smesso x infortunio e dopo anni go ricomincia a giogar x divertimento in oratorio.

sport agonistico fine da un bel po'....pecà.

2 anni fa gavevo inizia a far WingTsun ma causa lavor go dovudo molar...pena che poso ricomincio sicuro!!! :foracolcul:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×