Vai al contenuto

La monada più grossa che gavè fatto


tommy781

Messaggi raccomandati

Se se pol pentir solo per i sentimenti non espressi.

Eh, su questo se podesi discuter.....magari in un'altra discussion :rolleyes:

Concordo :)

Di solito non sono uno che agisce a caso... se faccio una cosa è perché al momento mi sembrava la roba giusta. Quindi di solito non mi pento di quello che faccio.

Al massimo diventerà qualcosa su cui riderci su dopo che è passato un po di tempo.

Come questo allegro topic.

Ma mi è capitato varie volte di essermi pentito di quello che non ho fatto o non ho detto.

E il rimorso rode per parecchio :)

Un topic dal titolo "la più grossa occasione che avete perso" sarebbe molto più amaro :)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 81
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Si, caro. Vero. Ma go finido de romperve le bale, perché la mia schiena torna a funzionar un poco ala volta, e torno a uscir de casa, anca se a doxi picie!

Sè contenti che no scriverò più milioni de messaggi ogni giorno?

Però no go ancora visto se la discussion xe stada verta...

Link al commento
Condividi su altri siti

[cut]

perché la mia schiena torna a funzionar un poco ala volta

[cut]

Sono proprio contento che la tua schiena stia guarendo :D :D :D :D :D :D

AloHa

Vico

Grazie! :piacere:

Ma no xe che te son contento perché cusì scriverò de meno sul forum?!? O|

Juliet e Kiri: gavè dei rimpianti?

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma grazie! Son commosso! :arrossisco:

Comunque per mi ogni rimpianto xe una monada.

Se te fazevi un'altra roba, probabilmente deso te gavevi un rimpianto perfin maggiore!

Vivi ogni attimo come se fosse l'ultimo...

E comunque, come cantava Freddy coi Queen: The Show Must Go On!

(ochei, anca i Pink contava uguale, ma la loro me piaxi de meno :p)

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quanto me riguarda, no ricordo de gaver mai fatto una monada grossa....non son el tipo de persona che se spingi oltre el limite, tutto qua.

Piuttosto una monada piccola che go fatto xe stada quela dell'altra domenica che son uscido de sera con calzature tipiche de Sampei, senza vardar el tempo che iera. Per chi ghe iera quella sera, penso che se ricordi le bestemmie che go tirado vedendo venir zò stagnachi de acqua con mi che gavevo i pie in ammollo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quanto me riguarda, no ricordo de gaver mai fatto una monada grossa....non son el tipo de persona che se spingi oltre el limite, tutto qua.

Piuttosto una monada piccola che go fatto xe stada quela dell'altra domenica che son uscido de sera con calzature tipiche de Sampei, senza vardar el tempo che iera. Per chi ghe iera quella sera, penso che se ricordi le bestemmie che go tirado vedendo venir zò stagnachi de acqua con mi che gavevo i pie in ammollo :D

Una cosa l'hai fatta. Aprire questo forum permettendo a personaggi assurdi come noi di ammorbare la grande rete :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Una cosa l'hai fatta. Aprire questo forum permettendo a personaggi assurdi come noi di ammorbare la grande rete :p

E questa me par proprio una grande cagada! (con tutto el rispetto!)

Cioé, permeterne a noi de scriver liberamente! :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Aggiungo una cosa...

Non rimpiangho o le cose che ho fatto perchè pensavo giuste in quel momento... ma si son rivelati errori.

Alcune cose mi capita di rimpiangerle invece...

Sono quelle che ho fatto pur sapendo che erano sbagliate. Le volte che non ho seguito il mio cuore quado avrei dovuto farlo.

Quelle si che le rimpiango.

Non aver aiutato per paura o per l'alto costo, una persona cara quando ne aveva bisogno.

Link al commento
Condividi su altri siti

inveze la mia + grande monada ke go fatto la go appena fatta:

go porta mi amorosa in moto(nova de pakka)in doppio con el foglio rosa in citta...no tutti sa ke no se pol portar in doppiofino ai 18 anni(mi go 16)naturalmente ela iera senza casco..quindi ricapitolando..la go portada in doppio senza casco col foglio rosa in citta ...me ga ferma 1 pattuglia(in quel momento go tira zo cristi e madonne)ghe go cerca de spiegar al tubo ke dovevo portarla solo 1 picio toko..ma lui me ga straccia el foglio rosa(me son trattignudo de darghe lignade)....inoltre 522 euro e93 centesimi de multa...

me tokka rifarme tutte le carte per la patente...certo ke el pulliotto podeva anke esser un poko piu comprensivo...... :down::down::down::down::down::down:

Link al commento
Condividi su altri siti

cossa vol dir un picio tocco?

e poi, che comprension te zerchi?

senza casco, senza patente...te xe ancora andada ben...perche me par che i t epodessi anca inibir (in certi casi) de cior la patente per un periodo de tmepo più o meno lungo.

Link al commento
Condividi su altri siti

cio un piccio toko...fin casa sua....dovevo far solo via valdirivo e rivar fin ponterosso!...cmq abel nel senso ke nn me lo ga sbrega el foglio rosa ...iera solo 1 modo de dir.......cmq gave ragion......un poko me la son zerkada

:piacere::piacere::piacere::piacere:

Link al commento
Condividi su altri siti

Juliet e Kiri: gavè dei rimpianti?

sì e tanti. xkè la facoltà nn la val niente e xkè a sta ora forsi gavevo un lavor decente e continuato e magari iero fora dai fraski inveze de viver ancora a casa con i mii ala mia età...

se tornassi indrio nn credo proprio ke lo rifaria...ma xe anke vero ke ze facile parlar dopo gaver provado l'esperienza...che a tuti cmq sconsiglio caldamente.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×