Vai al contenuto

Se ti trovassi di fronte a Dio, che gli diresti?


tommy781

Messaggi raccomandati

  • Risposte 113
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Mi ghe chiederia "Perche?"

xe una domanda semplice.. ma ghe vol tutta una vita per risponderghe.

Gavevo leto tempo fa che questo xe sta un tema dado ala facoltà de filosofia de una qualche università che no me ricordo. L'unico che ga superà l'esame gaveva risposto: "Perchè no?!"

Link al commento
Condividi su altri siti

Dificile, dificile....perche` xe tanto dificile risponder?

La storia la xe tropo lunga per contarvela, percio` dovero` tirar fora l'essenza.

Disemo che dele persone me ga fato odiar la religion, Dio, Gesu`,la cesa, i riti...e no me son piu` ripresa da quando tuto questo xe iniziado.

Me son fata tuti i mii pensieri e son rivada ala conclusion che Dio xe la proiezion de noi stessi, ma sicome l'essere umano xe tanto debole e ga bisogno de conferme e rassicurazioni e solo (in tanti casi) no 'riva a farghela, alora el ga bisogno de pozarse su qualchedun altro, e dato che contemporaneamente se pol contar solo su se stessi (nel'arco de una vita intiera, no per episodi sporadici dove anche l'aiuto de altri pol servir), el ga trova' el truco per sentirse sempre capido, amado e consolado de qualchedun che no sparira` mai dato che xe un parto de fantasia.

Gnanche a farlo aposta ieri sera tardi vardavo television cambiando canai e me son fermada su RAI...no so quala, che i parlava proprio de questo, anche se al'inizio no pareva perche` i parlava de filosofia e come che questa intendeva l'esistenza de Dio e le varie scole de pensier a seconda dei filosofi antichi......ala fine i ga dito che Dio xe fantasia, un'invenzion de l'essere umano.

No voio dir, con questo, che mi o altri gabi la verita` in scarsela, posso solo dir che CREDO in questa mia vision dele robe.

Ma tornando ala domanda, se me trovassi davanti un tipo e questo el me disessi de esser Dio (e mi saria sicura de esser morta), no ghe credessi. D'altra parte chiunque poderia dirlo, come fazo a saver se xe vero o no? Comunque, anche non credendoghe, penseria de domandarghe qualche informazion utile sul novo posto in cui me trovassi e se ghe fossi la possibilita`de farse veder dei vivi, de poder parlarghe, de poder tornar indrio....robe de 'sto genere.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 anni dopo...

Ritiro fora sta discusion interesante, perché proprio ieri go incontrà Dio in largo Roian e ghe go oferto qualcossa de ber in bar Maggio.

Praticamente semo andai in bar e se semo sentai al tavolin vizin la finestra che da su via Tor S.Piero.

Mi lo go vardà e ghe go chiesto cossa el bevi..ghe go dito: "Te vol na bira o un calice?"

Lui me ga risposto: "Son astemio..va ben un bicer de late"

Mi go ciolto una bela taza de cafelate caldo (ga inizià a far frescheto ultimamente e ghe vol). Poi gavemo incomincià el nostro dialogo..lo vedevo ssai pensieroso e triste.

R.: Perché te son cussì fosco?

D.: Fosco mi?

R.: No, mia nona in cariola..se te digo che te vedo fosco..se te vol uso altri termini. Rabuiado, perpleso, someso..dime ti!

D.: Xè che ogi pasegiavo per piaza unità e vardavo el mar, disendo fra de mi "che bel che xè el mar de Trieste..el giorno che lo go fato iero in piena, modestamente parlando. E del resto, chi me bati in ste robe? Son un dio quando me meto!"..

Pò go pensà a quante volte la mia parola la vien travisada e basta poco a scadenar un casin e scancelar tuto.

R.: Orpo ciò, sa che te ga ragion! E te lo digo mi che son speso e volentieri un rompibale patentado, anca se col cuor.

D.: Meti la ciesa per esempio..premeto subito che no voio far de tuta un'erba un fasso, sicuramente i preti boni ghe ne xè ancora. Ma quanti de lori a nome mio o de mio fio Jesus (no quel dei pantaloni "chi mi ama mi segua" n.d.D.) i se meti el capel in testa e inizia a comandar, a dezider persin de la vita dei altri, clasificando la gente in "moralmente coreta" e "imoral", seguendo dei dogmi puramente inventai de lori durante i secoli? Epur mi al'alba dei tempi go parlà ciaramente me par..a l'omo ghe dago el libero arbitrio. Po' sarò mi caso mai quando verà el suo momento, a decider secondo coscienza de quel che ga fato de ben e de mal, varando el giusto metro de giudizio.

R.: Su molti temi etici e non, mi spesso e volentieri, sepur credente, me go trovà in pieno disacordo con questa ciesa che come te disi ti, la spara sentenze per conto suo, senza perseguir più de tanto el scopo inizial che dovessi eser quel de portar la tua parola, el tuo insegnamento, insegnando valori, non zercando de inculcar dogmi con la pretesa de una ragion divina e una verità sacra che ga in tasca solo lori.

D.: Mi tante volte vardo de lasù, quel che xè el centro de l'atività cristiana terestre..el Vatican. Bon, vedo tanti de lori che i xè paroni de altisime cariche, posti de rilievo in banche, i gira in auto de lusso ecc..ai tempi miei, mio fio 'ndava per i deserti, vestido solo de un saio ratopado e un per de zavate, aiutando e confortando chi sofriva, senza pretese de insegnar qualcossa che no fussi l'amor per tuto ciò che ne circonda.

R.: Ogi sula tera i fa ssai diferenze a seconda de questo o de quel argomento..

D.: Mi no go mai diviso l'umanità in destra o sinistra, bianchi o neri o bicolori, gay o etero, Beatlesiani o Pink Flodyani ecc..go sempre e solo diviso el ben dal mal. El bon dal cativo. basta! per el resto son persone tute..fioi mii e nient'altro e mi ghe voio ben per questo, senza distinzioni. Ma qua zò no i lo ga ancora capì manco molti de coloro che i porta la divisa clerical! sic

Zerti preti i disi a chi ghe contesta qualche dogma, che lori i parlà cussì perché i xè indegni de Dio..indegni de mi? Ma quando mai? Tute le persone bone xè degne de mi!!! Dal momento in cui li creo e li fazo nasser fin al momento dela loro dipartida. Perché certi zurli i ga de sparar monade ala povera gente in nome mio? Ara che xè robe da mati, ciò!! A volte me par de tornar ai tempi dell'inquisizion dove anca un povero gato nero iera considerà el maligno de copar..tanta ignoranza me spaventa!!!!

R.: Mi go finì el cafelate. Vado a pagar..

D.: Lassa star, fazo mi, basta che poi no ricominciè con la storia che mi no son furlan, chi no paga ogi paga doman!!!

R.: Bon grazie, se vedemo vecio!!!

D.: Adio Renè, no so se becaremo ancora, magari in Paradiso co verà la tua ora.

R.: Scusa se me toco le bale, no pensar mal! Spero inveze de ribecarte presto qui in zità.

D.: Vado vanti, go de corer in apalto a cior un po' de cola per l'arcangelo Gabriele che ghe se ga stacà un'ala mentre el iera in un bareto suso a bever cafè con Bonolis e Laurenti. Me ga fato piazer far do ciacole co un uman, se vedemo.

R.: Ciao, stame ben!!!

****************

Cussì lo go saludà, mentre el coreva via indafarado. Me go tirà su el bavero del camisoto perché la bora gaveva scuminzià a tirar e go proseguì per via Ghega indove son 'ndà anca mi in un picio apalto a cior roba de magnar, fra le insegne multicolori che già anunciano el Nadal, con la freta tipicamente comercial de sto mondo moderno. Chissà se dopodoman, come i ga dito nele previsioni, nevigherà?

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi lo go vardà e ghe go chiesto cossa el bevi..ghe go dito: "Te vol na bira o un calice?"

Lui me ga risposto: "Son astemio..va ben un bicer de late"

Ara che el te la ga contada... Mi lo go becà con su fio e altri dodici scalmanai, che i fazèva bisbocia in osterìa ala Palù, zò a Muja. I se ga scassà un caratèl de refosco e un scartozzo de pan suto. Almeno i podeva ciamàr un piatìn de persuto... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Se me trovassi di fronte a quel che ghe ga fato i manighi ale zeriese, ghe domanderìa:

1) De cavarghe i vermi ale zeriese;

2) De darme un consiglio su come no esser sempre cista a fine mese;

3) De farghe cascàr l'usèl a quel mona de dotòr che gavèvo in sala parto;

4) De portar la pase nel mondo;

5) De far tuti contenti (meno quel mona de dotòr che gavèvo in sala parto).

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite brunotto
ma con questo nome dovresti essere ben informato su cosa succede lassù!!?? :p

O no!!??

:rolleyes::D

In genere ci ignoriamo a vicenda. Io son agnostico di dio e lui e agnostico di Ghost.

Cavolo........ hai scritto anche Dio in minuscolo!!.... e Ghost in maiuscolo!!!:DDDD

Modificato da brunotto
Link al commento
Condividi su altri siti

la mia domanda principale saria quella penso che se fa tutti.. quando se mori dove finisi l'anima o comunque quella roba che anima le persone, che ghe fa render conto de esser vivi, che li fa mover, cantar, zogar, rider, pianzer ecc ecc? perchè co go visto mio zio morto solo da pochi minuti no lo go riconosu.. non sembrava più lui.. go avu la sensazion che fossi un involucro svodo.. no so spiegarme meio!

e poi ghe domandasi se ga intenzion de far venir un altro diluvio .. universale.. per tutti i casini che l'omo continua far senza mai imparar la lezion dalla sua stessa storia :S

Link al commento
Condividi su altri siti

la mia domanda principale saria quella penso che se fa tutti.. quando se mori dove finisi l'anima o comunque quella roba che anima le persone, che ghe fa render conto de esser vivi, che li fa mover, cantar, zogar, rider, pianzer ecc ecc? perchè co go visto mio zio morto solo da pochi minuti no lo go riconosu.. non sembrava più lui.. go avu la sensazion che fossi un involucro svodo.. no so spiegarme meio!

e poi ghe domandasi se ga intenzion de far venir un altro diluvio .. universale.. per tutti i casini che l'omo continua far senza mai imparar la lezion dalla sua stessa storia :S

:petesoni::vino::papa:

La risposta a questa domanda te la gaverà co sarà ormai troppo tardi :D

Link al commento
Condividi su altri siti

:petesoni::vino::papa:

La risposta a questa domanda te la gaverà co sarà ormai troppo tardi :D

Quando non potrai tornare indietro e dire "ve lo avevo detto io". Questo mi secca. Quando non mi daranno aureola le alucce ed nuvoletta non potrò ritornare e dirgliene 4 a chi dipinge allegorie per il controllo etico della massa.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite brunotto
:petesoni::vino::papa:

La risposta a questa domanda te la gaverà co sarà ormai troppo tardi :D

Quando non potrai tornare indietro e dire "ve lo avevo detto io". Questo mi secca. Quando non mi daranno aureola le alucce ed nuvoletta non potrò ritornare e dirgliene 4 a chi dipinge allegorie per il controllo etico della massa.

Parli troppo difficile per la massa ignorante....cioè.... che ignora sia chiaro!!! :aracheroba:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando non potrai tornare indietro e dire "ve lo avevo detto io". Questo mi secca. Quando non mi daranno aureola le alucce ed nuvoletta non potrò ritornare e dirgliene 4 a chi dipinge allegorie per il controllo etico della massa.

Concordo al 100% con la tua vision, da agnostico (no necesariamente) razionalista. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite brunotto
Quando non potrai tornare indietro e dire "ve lo avevo detto io". Questo mi secca. Quando non mi daranno aureola le alucce ed nuvoletta non potrò ritornare e dirgliene 4 a chi dipinge allegorie per il controllo etico della massa.

Concordo al 100% con la tua vision, da agnostico (no necesariamente) razionalista. :D

E così siete in due..... ma perchè non parlate come mangiate e lo dico per la massa ignorante che vorrebbe comprendere cosa mangiate...pardon dite!!??

:s'ciopado: :testadamuro::monaetandul:

Modificato da brunotto
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×