Vai al contenuto

Riunione enogastroetilica in Carso


Messaggi raccomandati

Ben fioi, ogni promessa un debito  dixeva quel.

Gavevo promesso un meeting su de mi in Carso finida la buriana e desso son pronto.

Con tutto el rispetto pei altri, no pol mancar Stefano79, Riodario, Andyball, Andreis e Marietto nostro furlan, perché iera quei più attivi sul discorso.

El campo xe aperto a tutti, intanto decidemo el giorno. Mi proponessi de far sotto ferragosto un giorno qualsiasi della settimana, ma son aperto alle vostre proposte.

Son in ferie da sabato 22, quindi prima se possibile.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi son a Trieste e non me movo ma go dei impegni a caval de ferragosto (una gara de pesca da confermare el 13, una cena probabilmente el 14 e ancora un paio de robe), purtroppo non so ancora le date, xe qua el fradel della mia compagna e go diverse robe de far con lori in ferie inoltre e se combino go de andar a cior e buttar la barca in acqua... 

Voi decide pur una data mi spero de esserghe! Mal che vadi almeno per un brindisi. 

Link al commento
Condividi su altri siti

17 ore fa, gimmi ha scritto:

Mercoledi 12 o giovedi 13 come se messi?

 

5 ore fa, andyball ha scritto:

Boni per mi

Idem per mi. Però me faria piazer conoser anche @Riodario. Tra l'altro, Dario, quela gara de pesca xe forsi in ambito FIPSAS? Perché se xe una gara de canna da barca facile che ghe sia anche mi, come quela mega gara organizzada un paio de settimane fa dagli Amici del bunker. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

37 minuti fa, Stefano79 ha scritto:

 

Idem per mi. Però me faria piazer conoser anche @Riodario. Tra l'altro, Dario, quela gara de pesca xe forsi in ambito FIPSAS? Perché se xe una gara de canna da barca facile che ghe sia anche mi, come quela mega gara organizzada un paio de settimane fa dagli Amici del bunker. :D

A quella ghe iero, la mia prima gara da barca. Bottino veramente misero, non gavemo riva a tenir i sgombri sotto la barca, finido a metà classifica :(.

Sto altro giro go gara sociale no posso mancar visto che dopo la prima tappa de sabato son in testa a sorpresa. 

Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, Riodario ha scritto:

A quella ghe iero, la mia prima gara da barca. Bottino veramente misero, finido a metà classifica :(

Idem per mi. Poco più de 7 etti e 66° posto :mescondo: Magari se semo anche visti a tavola per el pranzo post gara, ma no conoso el tuo volto.

E bon, speremo de becarse per sta grigliata. Fa el possibile! :vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

4 minuti fa, Stefano79 ha scritto:

Idem per mi. Poco più de 7 etti e 66° posto :mescondo: Magari se semo anche visti a tavola per el pranzo post gara, ma no conoso el tuo volto.

E bon, speremo de becarse per sta grigliata. Fa el possibile! :vabenon:

Mi un kg e mezzo circa... Me ga salva un per de riboni coccoli la mattina... Non go riva a tirar su peso nianca con le menole, non ghe ne gavemo ciapado nianca... Son contento almeno che go doppiado el peso de chi me ga porta in barca e che xe anni che fa gare. 

Devo appena abituarme a sta pesca chirurgica... 

Al pranzo semo rivadi tardi, gavemo fatto prima una sosta fatale al baracchin... 

Per la grigliata almeno un scampon conto de farlo ?

Link al commento
Condividi su altri siti

Il 3/8/2020 Alle 18:03, mario-manzanese ha scritto:

Vi ringrazio tanto per l'invito ma per me sarà piuttosto complicato partecipare! Ci farò un ultimo pensiero quando avrete definito bene la data, ma sarà molto difficile.
Ciao e grazie!

Mi dispiace Mario :( Anche te mi avrebbe fatto piacere conoscere.

Link al commento
Condividi su altri siti

Il 28 luglio 2020 Alle 20:16, gimmi ha scritto:

Ben fioi, ogni promessa un debito  dixeva quel.

Gavevo promesso un meeting su de mi in Carso finida la buriana e desso son pronto.

Con tutto el rispetto pei altri, no pol mancar Stefano79, Riodario, Andyball, Andreis e Marietto nostro furlan, perché iera quei più attivi sul discorso.

El campo xe aperto a tutti, intanto decidemo el giorno. Mi proponessi de far sotto ferragosto un giorno qualsiasi della settimana, ma son aperto alle vostre proposte.

Son in ferie da sabato 22, quindi prima se possibile.

 stasera ho incontrato il giovane stefano a borgo per partidin e mi ha detto della tua iniziativa che mi ero perso.  Grazie Gimmy vengo volentieri dimmi se bianco o rosso da portare.  Forza Unione 

Link al commento
Condividi su altri siti

Il 7/8/2020 Alle 23:51, gimmi ha scritto:

O la. Domani parti i Whatsapp. Chi pensa de esserghe e pensa che non go el suo numero, me mandi un privato.

Purtroppo no go whatsapp. Su certe robe son rimasto volontariamente all'era della pietra ?

Te posso mandar el mio numero de cellulare via MP. Grazie in anticipo per tutto!

Link al commento
Condividi su altri siti

Dopo un giro de chiamate nel weekend,  fossimo solo in sei presenti con un forse che dipendi dalla data. 

Xe parecchi amici in ferie. Mi voio far una festa, no una cenetta intima, quindi sposto l'incontro in Carso a settembre, perchè volessi aver una ventina de amici a festeggiar. 

Stago aspettando una risposta dai motociclisti per la nostra reunion annuale, appena avuta fisserò una data che spero possi esser buona per tutti.

Stavolta gaveva aderido andreis andyball stefano stets e giova80. Con un forse de riodario che magari rivava a passar.  Questi se tegni pronti,  per gli altri fisserò la data prima possibile, per un venerdì sera de settembre. (Non el 4 perchè sarò ancora in montagna).  Molto probabile 11 settembre con un punto de domanda che spero de dissolver in qualche giorno.

Link al commento
Condividi su altri siti

5 ore fa, gimmi ha scritto:

Dopo un giro de chiamate nel weekend,  fossimo solo in sei presenti con un forse che dipendi dalla data. 

Xe parecchi amici in ferie. Mi voio far una festa, no una cenetta intima, quindi sposto l'incontro in Carso a settembre, perchè volessi aver una ventina de amici a festeggiar. 

Stago aspettando una risposta dai motociclisti per la nostra reunion annuale, appena avuta fisserò una data che spero possi esser buona per tutti.

Stavolta gaveva aderido andreis andyball stefano stets e giova80. Con un forse de riodario che magari rivava a passar.  Questi se tegni pronti,  per gli altri fisserò la data prima possibile, per un venerdì sera de settembre. (Non el 4 perchè sarò ancora in montagna).  Molto probabile 11 settembre con un punto de domanda che spero de dissolver in qualche giorno.

Ok, ricevuto. Inoltre le previsioni del tempo dà la possibilità de qualche scasson. In effetti, se xe cusì tante defezioni, la scelta più saggia xe rimandar, anche se con rammarico. 

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...

Riporto l'ultimo messaggio in merito de @gimmi

Quindi coinvolgo come minimo @andreis @andyball @mario-manzanese

Riportato

No no, calma. Andrea Andreis devi esserghe. Mi pensavo de far o venerdi 11 alla sera ( ma da presto, per cusinar co xe ancora luce) o sabato 12 a pranzo.  Dixeme voi come ve xe più comodo. Ma non in questa discussion, nell'altra apposita.

Personalmente me va ben entrambe le soluzioni. Esprimetevi ragazzi :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×