Vai al contenuto

I vostri nick name


Kiriranshelo

Messaggi raccomandati

  • Risposte 88
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Uhm beh el mio xe xche go sai poca fantasia... AV xe el mio nick da sempre xche apunto no go fantasia e xe le mie iniziali.. po sicome qua 'av' iera tropo curto e no ghe 'ndava ben alora go zonta' Tux che me ricorda el pinguin de Linux e dopo ricorda anche una bela localita' sciistica in austria piena de piste e apresski :D :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

diminutivo del mio nome...

Mattia??? :haha::haha::haha::haha::haha:

Bon. Mi Maurice perchè xe l'unico nome straniero che conosso equivalente a Maurizio (el mio nome) in italian.(PROPORZION John : Giovanni = Maurice : Maurizio)

I miei compagni de classe me ciama Petro (diminutivo del cognome), un me ciamava Piero,perchè gaveva capì mal el mio cognome o i me ciama col nome dele persone che imito (Laurino,Muscia,Mike...),ma xe più frequente Petro.

Link al commento
Condividi su altri siti

Colgo l'occasione per salutare tutti visto che sono nuovo da queste parti.

el mio nick "roderick dhu" xe nato durante un viaggeto in scozia, se trata de una marca de Whisky*, più che altro me ga sai piasso el stemmeto del "roderick dhu".

saluti e se sentimo

4307514nt.jpg

* : come disi i scozzesi

Link al commento
Condividi su altri siti

El nome xè legado a una storia molto triste....Frencie iera una cagnetta abbandonada al rifugio Astad (lo conossè?? el rifugio per cani e gati abandonadi a Opicina), mi fazevo là la volontaria e sto can me se ga tanto affezionà, praticamente ierimo inseparabili, gavevo deciso de adottarla, ma visto che la iera aggressiva coi altri la veterinaria (nonchè direttrice del rifugio, tale sig. strnz ******) la ga deciso de coparla, contro el parer de tutti, una mattina che al rifugio la iera sola senza nissun che possi bloccarla. Da quel giorno no vado più là, anche perchè go savù che là dentro succedi dei orrori alle bestie che neanche immaginè.

El nick xè un modo per ricordar per sempre un essere vivente che per quei pochi mesi che ga fatto parte della mia vita, me ga savù dar davvero tanto...e la me manca davvero immensamente.

Modificato da SandroWeb
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...

El mio lo go tirado fora per caso, un gg dovevo iscriverme in un sito, i me chiedeva el nik come el solito, e mi volevo el mio nome: evelyn, ma iera occupado, poi go provado con eve, evy, ecccc. tutti occupadi, me ga ciapado la para e go messo la prima roba che me xe vegnuda, cat, che iera za occupà cusì go aggiunto la mia data de nascita e ancora un 2 perchè me stava ben. Da quel gg metto sempre sto nik in ogni parte, e per fortuna nessun lo ga.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×