Vai al contenuto

Mercato al'ingrosso dale rive a Ferneti


Messaggi raccomandati

LOGISTICA DEI PRODOTTI ORTOFRUTTICOLI: IL MERCATO SI SPOSTA ALL’AUTOPORTO DI FERNETTI.

Un nuovo sviluppo per l’Autoporto di Fernetti, che si occuperà anche di logistica dei prodotti ortofrutticoli e del freddo, è stato deciso oggi durante un incontro al Comune di Trieste, presieduto dal sindaco Roberto Dipiazza e dal vicensidaco Paris Lippi.

La presenza del segretario generale della Fondazione CrTrieste Paolo Santangelodi era in particolare legata al futuro dell’area che si libererà, una volta compiuti gli atti formali, in seguito allo spostamento del mercato ortofrutticolo attualmente situato in riva Ottaviano Augusto. La Fondazione, infatti, intende realizzare in quel sito un nuovo e funzionale centro congressi con sale per almeno 1500 posti. La realizzazione della struttura verrà finanziata dalla stessa Fondazione CrTrieste che ha già compiuto un primo studio di fattibilità ed è pronta ad affidare l’incarico per la progettazione.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi saria la posizion ideale per far i parchegi interati che i volessi far al posto dela ex Bianchi. E de sora i pol far quel che i vol.

No saria mal, se riva direti la dala superstrada... passeggio sant'andrea... e parcheggio praticamente in centro...

Ma... xe za un parchegio sempre svodo a poca distanza (via Locchi)...

Bah... solito...

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi saria la posizion ideale per far i parchegi interati che i volessi far al posto dela ex Bianchi. E de sora i pol far quel che i vol.

No saria mal, se riva direti la dala superstrada... passeggio sant'andrea... e parcheggio praticamente in centro...

Ma... xe za un parchegio sempre svodo a poca distanza (via Locchi)...

Bah... solito...

in via locchi xe tropo lontan del centro... qua inveze saria 'sai più comodo :vabenon:

Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque ieri i tipi che lavora in mercato ga protestà perchè no i vol 'ndar suso.

Tropo lontan e tropo fredo de inverno... i disi.

E anche chi ga boteghin no xe sai felice.

El mercato dove che xe desso xe un pecà tignirlo, quela zona se la podessi utilizar sai meio.

Link al commento
Condividi su altri siti

beh a Fernetti andassi ben pei comercianti, ma efetivamente no me vedo le veciete a andar fin su.. per mi la soluzion xe far 2 mercati: un, piu grande, per le alte pei comercianti più grandi, un in cità o periferia (zona industrial?) per vecete e comercianti piu pici..

Link al commento
Condividi su altri siti

Eh.. me sembra giusto.. cusì te paghi el doppio la roba perchè i commercianti all'ingrosso lavora el doppio.. sia da una parte che dall'altra..

E non pensar che ogni commerciante vadi ad assumer un collega per andar a servir le vecete nell'altro.

El mercato xè conveniente cusì perchè nel stesso punto fa smercio all'ingrosso e al dettaglio.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

tropo lontan diria de no... se riva in 10 minuti / un quarto d'ora...

nn diria...

cmq efetivamente xe più scomo xkè xe più lontan e de conseguenza te ga magiori consumi de benzina e xe un viagio longo se te devi tornar per imprevisti o integrazioni.

cmq ciò nn togli ke quell'isolato xe vergognoso e nn xe una degna conclusion dele Rive. xe anni ke sento ke li sposta e dopo xe sempre là...

Link al commento
Condividi su altri siti

Eh.. me sembra giusto.. cusì te paghi el doppio la roba perchè i commercianti all'ingrosso lavora el doppio.. sia da una parte che dall'altra..

E non pensar che ogni commerciante vadi ad assumer un collega per andar a servir le vecete nell'altro.

El mercato xè conveniente cusì perchè nel stesso punto fa smercio all'ingrosso e al dettaglio.

:bye:

efetivamente te ga raxon anca ti... uhmm a sto punto saria per una soluzion in zona industrial

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi i podesi ristrutturarlo sicuramente, ma lasasi là el mercato. Sa che viaggio per tutti quei che ga el boteghin dover andar ogni giorno a Fernetti a cior la roba. E poi ghe xè anche el discorso del bar mercato. El verzi alle 4 de mattina (penso sia l'unico) e xè un toccasana per tutti quei che lavora de notte e che vol bever qualcosa a fine turno...ehm...ghe andavo anche mi a suo tempo :rolleyes:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi me par che gavemo la mentalità un poco mumificada: el mercato xe per i botegheri, le vecie vadi a comprar la verdura in botega.

No xe per dir che l'erba del vicin xe sempre più bela, ma per lavor me toca 'ndar speso a Udine e anche nel Mercato Ortofrutticolo. Bon, el xe fora città, el ga un bar grande fora, un bareto picio dentro, un altro bar davanti, una baraca del giornalaio e la filiale de una banca. I bar lavora perché anche se no xe in cità ghe xe altre aziende vizin e i camionisti ghe piasi i bar (e de camionisti a Ferneti ghe ne xe tanti). I'ofri anche el servizio doccia (ma no so se gratis o a pagamento).

Al posto del mercato me par che i voli far un palacongressi, e saria sempre ora! Magari cusì la stazion maritima torna stazion maritima e magari ne torna i tragheti dei greghi!

Avanti Unione!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

De quel che so in mercato al'ingrosso no se pol cior do persighi e tre articiochi ma se devi cior cassete. E se se ciol cassete se devi gaver l'auto. E se se xe in auto tanto fa se pol 'ndar a Ferneti.

Per siora Ucia che va far la spesa xe sempre el mercato coperto perchè za 'desso no la va ciorse la casseta de naranze al mercato al'ingrosso per portarsela casa in autobus.

Link al commento
Condividi su altri siti

Brava Cenerentola!

Pò un'altra roba che mi no go mai rivado a capir: mi son grosista e te vendo la verdura a ti a un prezo, dopo me vien el privato e ghe vendo quel che me vanza a un prezo un poco più alto de quel che te go fato a ti, ma più baso de quel che ti te pol far in botega, no me par giusto!

Mi capiso che se no'i vendi ghe toca butar via, ma quel xe el rischio d'impresa e la capacità del'imprenditor. O no?

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×