Vai al contenuto

ORGANIZZEMO


polpetta

Messaggi raccomandati

  • Risposte 66
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

iaga non ga tutti i torti: saria bel beccarse una giornada de tempo nuvoloso e no sto gran caldo che xe in sti giorni.

Noi comunque rimanemo d'accordo per far questo sabato che vien, se qualchedun ga suggerimenti ulteriori....

@*Chiara: magari la scampagnata verso la Svizzera la faccio tra un paio di settimane assieme alla mia piemontesina :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

l'idea xe bona ma x mi non adeso, con 30 gradi soto el sol no... :noghesemo: a sto punto vado a barcola se devo cusinarme o vado in montagna se devo caminar :p

almeno che no se parti da val rosandra tipo ale 7 de matina ma cmq te se cusini... :(

e magari un giorno organizar una caminada in montagna?

ciauuuu

:bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Alla luce degli inevitabili rinvii, tra caldo e esami universitari (per chi li ga de far), semo costretti a spostar el tutto a data da destinarsi. Dispiasi veramente ma credo sia inutile ciaparse e andar in così pochi...

Bona giornada a tutti :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...
  • 6 mesi dopo...

Forsi, e digo forsi, sto giro se riva ad organizar qualcosa.

Penso che la domenica sia el giorno che podessi tutti.. e pensavo che visto che no xè la triestina domenica 20 se podesi far una caminada (caminada please... za son debole de cuor...).. ovviamente in Val Rosandra :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Allora femo le robe serie. Domenica 20 in Val Rosandra, ritrovo ore 10 (bel tempo permettendo!). Partecipanti:

1) iaga

2) polpetta

3) Vico

4) Starlite

5) Sandro (..in forse..)

Vedemo de iscrverse sto giro?!?!?! :D :D

:bye:

Modificato da iaga
Link al commento
Condividi su altri siti

Ohla!

per el 20 no garantiso ma se qualchidun ga voja mi faria volentieri altri gireti nele setimane che xe dopo Pasqua! go un per de sentieri sul carso triestin tiradi zo da un libro scrito da una mia colega & co che me piasesi proprio far !!! la stagoin xe quela giusta :D

dai dai su :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×