Vai al contenuto

Digitale Terrestre


Messaggi raccomandati

Misteri del digitale.

ad un mio amico in soggiorno el ciapa 20 canai, in cusina 35!!!!

E tutto su el stesso impianto antenna de casa condiminiale!!! :-O

Se vedi che tra una presa e l'altra ghe xe delle perdite de segnal,me succedi la stessa roba anche a mi,magari xe un spinotto collegado mal :ehsi: Ma il MUX-A RAI qua in region lo trasmetti solo da COL GAIARDIN? :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 287
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Sembreria proprio cusì anche se ghe xe tropi misteri...

Mi, zona Paisiello el MuxA non lo ciapo.

Un mio collega, zona Maddalena, el ciapa tutto!! :S

Inoltre sembra ghe sia delle grandi divergenze coi pareci.

Con el DVB-T comprà con la scheda mediaset premium, l'EPG funziona alla grande.

Con l'integrato nel TV LCD (Philips) me da i programmi in quel momento e quei che vien dopo e basta!!

Per mi sto DVB, lasando perder la qualità video-audio, xe un'inculada pazzesca. Non me capacito de come un standard de una parte funzi e dall'altra no... mah!

Link al commento
Condividi su altri siti

x mi l'inculada pazesca xè el doverlo cior nel momento che ghe sarà el pasagio.. xkè me par che de migliorie al servizio no ghe ne xè stade fate,per lo meno (da quel che vedo nei vostri post) dal punto de vista de segnal. e de tempo x farlo funziar ben i ghe ne ga avudo,ma se no tuti lo ga comprado evidentemente qualcosa vol dir.

no i lo publiciza quasi neanche + per tv...e un doman te me costringi a ciorlo...quasi un furto legalizado.

Link al commento
Condividi su altri siti

Primo: l'altro giorno i ga dito per tv che la regione Friuli Venezia Giulia gaverà el ditale terrestre completo nella seconda metà del 2010.

Secondo: una volta vedevo ret4 canale5, italia1, i sportivi, iris, boing, bbc, la 7, mtv e altre ancora Tele4 solo de note o dale 11 alle 12 sti ultimi giorni (e durante i tg i disi che i programmi se vedi tuto el giorno, BALLE!)

Adesso vedo SOLO la7, mtv, Sardegnachannel, coomingson e basta!

Link al commento
Condividi su altri siti

mi mediaset continuo a vederla tutta compreso La7.

Sportitalia e sportitalia24 (pur rifazendo la ri-sintonizzaizon) non se vedi più.

Tele 4 xe roba de paura!!! Ga un ritardo con la sincronizzazion video-audio alluccinante!!

Inoltre me son informado meio sull'EPG.

OVVIAMENTE... Mediaset utilizza un suo protocollo personalizzado creado insieme a Tv Sorrisi e Canzoni.

Quindi o te ga el decoder de Mediaset oppur non te ciapi un clinz. Questo xe quel che go letto sui vari forum dedicadi al digitale terrestre.

Odio chi va fora dei standard!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi quel che me preoccupa più de tutto xe che dopo la metà del 2010 i ne cava l'analogico per metter SOLO el digitale.

Questo i lo ga za fatto in Sardegna ma....

Gavè visto la copertura dei segnali attuali in sardegna??? :-O

Questa xe Cagliari e non ghe xe un 100% gnanche morto!!!

http://www.dgtvi.it/dgtvi/copertura.aspx?T...D=1039&CS=1

Link al commento
Condividi su altri siti

infatti...me urta sai el fato che devo eser obligado a meter el digitale terestre se el servizio che se ga xè pietoso...xè anni che ghe xè el digitale terestre ma no me par che sia mai decolado: un xkè el ghe sarà, vero?

deso i ne obligherà a gaverlo...quindi: o te compri la tv che lo ga za instalado al suo interno, opur te toca zontar un scatoloto in + a casa...e pure pagartelo. qualchedun ghe guadagna drio me sà ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto sarto. A meno di non aver un decoder multicanale (che costa più di aver due decoder) ti serve un decoder per TV.

A questo punto meglio averlo già integrato nella TV.

Ma personalmente penso che semplicemente rinuncerò alla TV via antenna sperando che almeno migliorino la linea ADSL nella mia zona.

Link al commento
Condividi su altri siti

che poi qua a Trieste, qualitativamente parlando, sarà una bela m*rda :D

semo in una conca e za la radio se beca mal... mi prima de gaver Sky no becavo una banana (anche se, tanto, no iera niente de vardar)

Link al commento
Condividi su altri siti

Devo dir che son rimasto sai indrio come tecnologia tv, se vedi che la vardo sia, no? :D

Me savesi dir quanto costa indicativamente un decoder? No parlo de quei ipermegafighi che se taca in rete ecc, me interessa solo veder tutti i canai in chiaro disponibili :D

No esisti che buto via 2 tv perfettamente funzionanti, una delle quali pagada dai miei più de 2 milioni del vecchio conio, all'epoca. Quindi penso che in famiglia se rangeremo coi decoder esterni.

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Devo dir che son rimasto sai indrio come tecnologia tv, se vedi che la vardo sia, no? :D

Me savesi dir quanto costa indicativamente un decoder? No parlo de quei ipermegafighi che se taca in rete ecc, me interessa solo veder tutti i canai in chiaro disponibili :D

No esisti che buto via 2 tv perfettamente funzionanti, una delle quali pagada dai miei più de 2 milioni del vecchio conio, all'epoca. Quindi penso che in famiglia se rangeremo coi decoder esterni.

te li trovi da 25-30 euro in su ,credo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Devo dir che son rimasto sai indrio come tecnologia tv, se vedi che la vardo sia, no? :D

Me savesi dir quanto costa indicativamente un decoder? No parlo de quei ipermegafighi che se taca in rete ecc, me interessa solo veder tutti i canai in chiaro disponibili :D

No esisti che buto via 2 tv perfettamente funzionanti, una delle quali pagada dai miei più de 2 milioni del vecchio conio, all'epoca. Quindi penso che in famiglia se rangeremo coi decoder esterni.

Da 25€ in su. Ma se prendi quelli economici aspettati probemi di sintonizzazione. I problemi nati in sardegna sono in buona parte dovuti a questo. Decoder sotto i 40€ cinesi o giu di li che non erano omologati.

Come risultato non permetteno una buona sintonizzazione, non permettono la memorizzazione dei canali o impediscono la ricezzione di alcuni canali che usano sistemi di compressione non supportati.

Il primo test di switch of in sardegna è stato disastroso.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×