Vai al contenuto

Digitale Terrestre


Messaggi raccomandati

  • Risposte 287
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

esatto. Per no dir che i decoder DTT dovesi tranquilamente inacorzerse de che tv te ga, e adatar la imagine de conseguenza, solo che tanti de quei economici (per es. quei de Paolo Berlusconi, tanto per dr un), no lo fa sai ben..

Non lo fa automaticamente ma te devi sceglier ti che opzioni metter per veder meio :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Intanto ieri FINALMENTE, la motoGP su Italia 1 iera in 16:9 !!!!!!!

finalmente? boh...mi la go vardada su un tv normale x cui in 16:9 no la go vista...e poi sinceramente no me piasi sta roba...o te mandi el segnal in entrambi i formati opur manda normale...xkè no tuti i tv suporta el segnal 16:9 :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtroppo qua te me trovi in disaccordo, semmai i dovessi mandar TUTTO in 16:9 visto che oramai lo standard video xe questo.

El 4:3 xe morto, basta che te guardi i scaffai dei negozi tematici.

no...mi casa go tv analogica e 4:3...fin che el segnale xè analogico no vedo xkè i ga de meter el 16:9...tv non in formato 16:9 ghe ne vendi ancora x cui al momento son contrario a un'imposizion simile...quando sarà el digitale ghe ne discuteremo, xkè cmq te son obligado a comprar o el decoder o a cambiar tv e cior un col decoder integrado...e questa xè comunque un'imposizion, no una scelta...se fossi gratuito el decoder saria un altro discorso :) ma qualchedun evidentemente ga de guadagnarghe de sora

Link al commento
Condividi su altri siti

Son d'accordo in parte con ti. Son della stessa idea che non xe giusto che ne i "imponi" qualcosa, ma l'era tecnologica xe sempre in aggiornamento e se xe per quel anche Bill Gates con el suo Windows, oramai, da anni te IMPONI dei aggiornamenti obbligatori altrimenti non te useria più un clinz. Vedi Win98 -> WinXp ecc...

Quindi o un se aggiorna.. o se resta ciavai. Questo xe el quanto.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Qualchedun ga sentì ieri quel che i ga dito a proposito de canali del digitale terrestre sul satellite da giugno affinchè quei che no lo ricevi ancora possi veder? Mio fio me ga dà questo indirizzo, ma mi no riesso a veder probabilmente per problkemi de settaggio. Devo spetar che rivi lui....

http://www.tivu.tv/aiuto/domande-frequenti/tivu-sat.aspx

E dopo el me ga mandà anche questo, ma nisba anche qua

http://www.tivu.tv/

Link al commento
Condividi su altri siti

Qualchedun ga sentì ieri quel che i ga dito a proposito de canali del digitale terrestre sul satellite da giugno affinchè quei che no lo ricevi ancora possi veder? Mio fio me ga dà questo indirizzo, ma mi no riesso a veder probabilmente per problkemi de settaggio. Devo spetar che rivi lui....

http://www.tivu.tv/aiuto/domande-frequenti/tivu-sat.aspx

E dopo el me ga mandà anche questo, ma nisba anche qua

http://www.tivu.tv/

Non savevo niente, ma go letto quel che te ga linkado.

Gira e rigira xe sempre de tirar fora schei.

Un decoder satellitare compatibile con sto Tivù-Sat, una scheda de comprar (non se sa quanti schei) solo per chi paga el canone (iera ora!!!!) ecc ecc

Qua altre info: http://it.wikipedia.org/wiki/Tiv%C3%B9_Sat

Link al commento
Condividi su altri siti

Muli ieri stavo guardando Premium Cinema e de colpo, dopo qualche problema de ricezion xe cascado el segnal de Joi,Mia,Steel, Cinema e Studio Universal e non li becca più.....go l'antenna verso Muja....ve xe successo anche a voi o xe un problema mio?

tanto per cambiar i gaverà modificà le frequenze.. prova ad aggiornar el decoder.

Mi per fortuna (???) son puntà su Conconel.

I miei che xe puntai su Muja noi vedi gnanche i canai Mediaset

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go l'antenna veso Muggia e vedo solo la 7 e telefriuli dele nostrane. Quele con la tessera no le vedo perchè no la scheda,ma go notà anche mi che un per xe cascade. In più, go due decoder terrestri, in cusina vedo un dato numero de canai che in sogiorno no ciapo, là xe visibile solo la7. Tele 4 se vedi solo de note.....

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...
Mio papà ga da poco ciolto un decoder e go provà a darghe un'ociada. Xe normale che delle vecie emittenti se ciapi solo La7 e Telefriuli? O|

Premetto che no go mai seguì più de tanto la question, essendo che la tv la vardo sempre meno :D

Nel senso che te ciapi "solo ed esclusivamente" La7 e Telefriuli?

Link al commento
Condividi su altri siti

Se te dipendi da Muggia se ciapa ben solo la7 e Telefriuli più sportitalia MTV mediashopping e le codificade. De qualche giorno se vedi ogni tanto tute le mediaset, ma le vien su bastanza mal e cussì anche Iris, Boing ecc. Noi no vedemo altro!

Modificato da Nona Picia
Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 mesi dopo...

Son sempre mi che rompo con le domande sul digitale terrestre. Chi de voi me savessi dir se col TivùSat oltre a veder tutte le reti nazionali e non d'Italia se vedi anche la nostra Tele4 o Telefriuli?

Xe una discussion con mio marì che me piasessi vinzer..... :foracolcul:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mio papà ga da poco ciolto un decoder e go provà a darghe un'ociada. Xe normale che delle vecie emittenti se ciapi solo La7 e Telefriuli? O|

Premetto che no go mai seguì più de tanto la question, essendo che la tv la vardo sempre meno :D

Nel senso che te ciapi "solo ed esclusivamente" La7 e Telefriuli?

Go visto pena deso la risposta. Sì, ciapo solo quele delle vecie, niente Rai nè Mediaset :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

Se te dipendi da Muggia se ciapa ben solo la7 e Telefriuli più sportitalia MTV mediashopping e le codificade. De qualche giorno se vedi ogni tanto tute le mediaset, ma le vien su bastanza mal e cussì anche Iris, Boing ecc. Noi no vedemo altro!

Sì, go l'antenna puntada verso Muggia. Pur abitando vicinissimo in linea d'aria alle antenne de Conconel, son sconto dal colle de Scorcola :(

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Se te dipendi da Muggia se ciapa ben solo la7 e Telefriuli più sportitalia MTV mediashopping e le codificade. De qualche giorno se vedi ogni tanto tute le mediaset, ma le vien su bastanza mal e cussì anche Iris, Boing ecc. Noi no vedemo altro!

Sì, go l'antenna puntada verso Muggia. Pur abitando vicinissimo in linea d'aria alle antenne de Conconel, son sconto dal colle de Scorcola :(

Adesso ben o mal ne vien dentro anche le Mediaset, anche se le continua aver disturbi anche se un "poco" meno frequenti de prima....

Link al commento
Condividi su altri siti

Qualchedun ga sentì ieri quel che i ga dito a proposito de canali del digitale terrestre sul satellite da giugno affinchè quei che no lo ricevi ancora possi veder?

da questa settimana se pol ordinar la tessera tivusat dal sito della rai ,se te paghi con carta de credito la costa 16 iuri circa ,mi la go ordinada lunedi ,spero che me rivi entro domenica cussi rivo a veder la formula 1 dal sat.

http://www.rai.it/dl/portale/smartCard/smartCard.html

scheda.png

Link al commento
Condividi su altri siti

te ga el tivusat o el decoder digitale satellitare? Perchè là de Euronics i ne ga dito che bisogna comprar anche l'adatator dela scheda per el decoder satellitare se no nol va.

Tien presente però che i ne pol dir quel che i vol, tanto noi semo molto ignoranti in materia!

Link al commento
Condividi su altri siti

te ga el tivusat o el decoder digitale satellitare? Perchè là de Euronics i ne ga dito che bisogna comprar anche l'adatator dela scheda per el decoder satellitare se no nol va.

Tien presente però che i ne pol dir quel che i vol, tanto noi semo molto ignoranti in materia!

mi go do decoder sat con s.o. linux

dreambox

qboxhd

in cui el lettor de schede se pol programmarlo con vari tipi de emulazioni

in pratica el leggi tutti i tipi de schede sat,anche quelle de sky

Modificato da 666
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×