Vai al contenuto

Digitale Terrestre


Messaggi raccomandati

  • Risposte 287
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ieri go controlà el digitale terrestre.....NO VEDO PIU' le Mediaset tutte e gnanche La7 e su uno dei due decoder go perso anche el numero che iera el 7, andemo sempre meio.....In cambio go Tele4, Free, tele Antenna 3 e Telealtoveneto, MTV, Sportitalia tuti due e altre che no so cossa che sia. Oltre a un mucio de frequenze ocupade ma che no trasmetti.

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh, calcolè comunque che el giorno del switch-off sarà comunque de riprogrammar tutto perchè le frequenze sarà diverse.

Inoltre consiglio per i novi acquirenti de comprar za un decoder HD perchè ricevi in MPEG4 e questo protocollo da "voci di corridoio" soppianterà l'attualme MPEG2 nel giro de qualche anno quindi col riscio de trovarse za inadeguadi coi decoder attuali.

Infatti nelle zone coperte dal Switch-off ghe xe za sti canai:

Canale5 HD

Italia1 HD

Rai4 HD

Rai HD

..... ed altri che non ricordo.

Fazo presente ad esempio che za in Slovenija i trasmetti solo in MPEG4 !!!

Ah e per finir comunico anche questo:

Siwtch-Off (fonte DGTVi -> Link)

21 Ottobre – 25 Novembre:

Emilia Romagna

Veneto

Friuli Venezia Giulia

Modificato da SaRtO
Link al commento
Condividi su altri siti

te dovesis ringraziar che no ghe xè più le Mediaset :D

No xe le Mediaset che me interessa xe La7 che me interessa, perchè in antenna lo vedo malissimo e sul satellite el xe solo de skay che no go. Inveze su digitale terrestre lo vedevo ben.

mi te dago un consiglio, che cmq te convien far per eliminarte alcuni dubbi;

dubbi che in stà fase, gà la maggior parte dele persone......

xe de premeter che le mediaset in zona ciampore(se intendi i ripetitori tvt e tv-dtv)e la7, xe ancora in fase de pianificazion e prova, mentre per le trasmisioni analogiche, xe sempre stà casini per tuti quei che gaveva e che gà l'antenna indirizada su quei ripetitori.

el mio consiglio xe de ndar nel menù del tuo decoder e riempostar la configurazion de fabrica (impostazioni iniziali di fabbrica), dopo che tè gà fato questo, risintonizar el tuto, ricordandote che sè nò te gà schede de abonamenti vari (me par), de eliminar tuti quei codificadi....per facilitarte la vision de quei in ciaro, (....tuti i programi decodificadi...cusì te podesi veder tuti quei ciari..). el problema non sussisti per quei che gà l'antenna puntada su belvedere (conconel) dove le varie reti (quasi tute) trasmetti zà sia in digitale che in analogico.

per finir, sperando de gaverte aiutà un atimin, te digo solo che sti casini continuerà fino al switch-of de settembre (cussì xe programà- dopo chi vivrà vedrà), e che a ciampore xe un'altro casin ncora più casin!!!!! i stà ncora sbarufando per cambiar i siti dei ripetitori, e questo la disi longa........voio veder se saria mi a impiantar milionade de atrezature che dopo devo tirarle via.....

el_falisca antenista :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

....me dimenticavo de puntualizar, una roba fondamentale:

l'importanza dell'antenna

...cioè: el segnal digitale xe completamente diferente de quel analogico; mentre che con quel analogico anca gavendo un'antena puntada mal o con scarso rendimento, sè riva veder tuti i canai (anche se disturbadi), con el segnal digital, el segnal devi eser bon cioè devi esser sora determinati valori de db minimi altrimenti nò te vedi nisba! dunque, controla se l'antena nò te sia cascada con la bora o la se vebi spostà (prima de tuto). sicuramente ogi, con stà giornada, non te pol dir o verificar che tuto funzioni, xe una condizion particolar...... anca el mar influisi sul segnal.......

per quel che tè me gà domandà, mi te diria de si. ghe gò regalà a mio suocero una tv nova e... el xe super felice de riveder telequatro, ...dopo ognidun sà quel che el vol, cmq penso che per un, che varda la tv ...el tempo necesario... basti quel! dopo se condizion del singolo :bye:

Modificato da el_falisca
Link al commento
Condividi su altri siti

scusime.... son de notolada, gò interpretà mal la tua domanda.... :caregaintesta:

R: non sò! dipendi cosa te vol veder, quanto te vol vardar, quanto te ga voia de spender.

via sat te son obligada a gaver abonamenti per i vari network, perchè cmq non i trasmeti tuti i progr. in chiaro!!! donque te vedessi una volta si e una volta no!

...dopo... l'andazo xe quel del futuro "cable-tv", cioè dela television via cavo (questo per eliminar tutte le antenne, sia rx e tx); via satellite come stroligo invecià, penso che la trasmision interattiva sarà el futuro, dunque e comunque te sarà costretta a abonarte al servizio.... con i relativi costi......

in final concludo disendo che el mercato ormai xe saturo e prima o dopo i ricambierà ....... altrimenti non i venderà più niente.

Link al commento
Condividi su altri siti

grazie!!!Noi no gavemo al massimo el segnal, però tele4 e la7 le vedevo benissimo sul digitale terrestre col massimo de qualità e segnal, ma adeso la7 xe sparida anche ela... vederemo per il tivùsat

vebi pazienza che se te la vedevi te la rivedera..........probabile che i sti fazendo lavori :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

salve a tutti! Intanto mi presento, sono Marco di Trieste :)

Poi una domanda, c'è qualcuno di voi che usa la tessera mediaset premium e ha problemi di ricezione dei canali? Io da ieri non vedo più nè i canali calcio nè quelli gallery (in realtà questi ultimi li vedevo fino ad oggi pomeriggio)...a breve non riesco a controllare l'antenna sul tetto per capire se è un problema solo mio

Link al commento
Condividi su altri siti

(OT) Ciao marco e benvenuto nella nostra comunità :)

Io ho regalato il digitale a mio padre per natale e ho anche la mediaset premium...ma non ti posso aiutare perchè l'abbiamo provato solo durante le feste e da quel momento è ancora tutto in scatola :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...

Allora, i miei ga comprado un televisor novo per la cusina. Visto che quel'altro iera un cimelio (che però camminava h24 da più de quindise anni) e che gavesimo dovù cior un decoder, allora gavemo ciolto un novo bon. Se tratta de un Sony Bravia da 22', ovviamente in 16:9 perchè i 4:3 no i fa più (:pianto:), che gavemo subito regolado in maniera da no aver le immagini schiacciade. Bon, tutto ben, se vedi benissimo. Solo un problema: l'audio cul. Se senti le vosete stridule e i bassi xe praticamente inesistenti. Al che go zercà notizie in rete e go visto che anche i modei da 50' monta altoparlanti ridicoli da pochi Watt, suppongo per via del schermo poco profondo che no dà spazio ad altoparlanti più grandi.

Gavè notà anche voi un peggioramento della qualità audio nei novi tv ultrapiatti? Savè se almeno certe fabbriche prevedi altoparlanti esterni opzionali? Perchè a sto punto me tegno stretto el vecio crt stereo col subwoofer centrale che go in salotto :wacko:

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Gavè notà anche voi un peggioramento della qualità audio nei novi tv ultrapiatti? Savè se almeno certe fabbriche prevedi altoparlanti esterni opzionali? Perchè a sto punto me tegno stretto el vecio crt stereo col subwoofer centrale che go in salotto :wacko:

per funzionar ben gli altoparlanti devi gaver una cassa armonica(che servi ad aumentar l'intensita' del suono)dato che i novi televisori se sempre piu' fini non i ga spazio per montar casse decenti.ma solo altoparlanti tipo radioline portatili.....l'unico rimedio se montar altoparlanti esterni,sempre che el tv sia predisposto se no bisogna comprar anche un ampli.

Link al commento
Condividi su altri siti

assolutamente ampli + casse esterni. Se te li ciol decenti, xe una spesa che te fa una volta sola nela vita.

Ampli usado = 300€ circa, casse decenti, da 250/300.

El suono val un bon 40% del esperienza e del immersion, se no de più. Solo che pochi lo sa, perchè pochi ga mai provado, ala fine..

Link al commento
Condividi su altri siti

I lo fa, ma quasi sempre ga un raporto prezzo qualità inutile.

Mi in cusina go una radio che se sentiva ipermal, e go risolto splendidamente con dele casse logitech, disemo de livel medio-alto per PC (che cmq no costa follie).

Link al commento
Condividi su altri siti

Ci sono alcuni ultrapiatti che hanno sonoro decente. Ma se nevuoi uno veramente buono, meglio abbinarlo ad un buon impianto da salotto.

Oramai chi vuole una esperienza da cinema in casa piglia sempre super TV+ impianto surround.... facendo un mutuo per comperare l'attrezzatura.

Link al commento
Condividi su altri siti

Oramai chi vuole una esperienza da cinema in casa piglia sempre super TV+ impianto surround.... facendo un mutuo per comperare l'attrezzatura.

A me non interessa il mega impianto surround (che non mi piace per niente come sensazione, ti dirò) ma mi basterebbe sentire come con i vecchi CRT stereo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×