Vai al contenuto

Young Card


Messaggi raccomandati

una domanda a voi tutti.. la gave ancora?

se no. pecà perche la funziona :D [ieri son andada per la prima volta al cinema volta esibendola e go avu la riduzion della riduzion :rolleyes: ]

se si. savè dove la pol esser utilizada?? i gaveva manda a casa delle liste dei negozi aderenti qualche anno fa ma non so piu dove la go messa e sul sito della rete civica non xe scritto niente piu a riguardo. :confused:

le uniche cose che son riuscida a trovar su internet xe sta de "la contrada" [teatro] , il Nazionale [cinema] e immaginario scientifico.

se qualcun sa qualcossa.. please.. write ;) pol esser utile per tuti quei che pol usufruirne

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Eccome qua con le informazioni :D

Allora.....go trovado la lettera che i me gaveva mandado a casa nel fabbraio del 2001 e dove sora xe scritti tutti gli esercizi che ga aderido all'iniziativa. E go scoperto che la posso usar anche mi :lol: (mi pensavo che, vista la mia età, i me inviassi a casa la old-card :grin:).

Anche mi savevo che adesso no la xe più valida, ma se ieri i te ga fatto lo sconto, me sbaiavo :D

Oggi, quando vado in ufficio, te fazo una fotocopia, cara polpy. Se se vedemo domenica mattina per el giro de assaggini de cioccolata :D te la dago. Altrimenti la tegno in portafoglio per la prima occasion utile de incontro :ikik:

:bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Eccome qua con le informazioni :D

Allora.....go trovado la lettera che i me gaveva mandado a casa nel fabbraio del 2001 e dove sora xe scritti tutti gli esercizi che ga aderido all'iniziativa. E go scoperto che la posso usar anche mi :lol: (mi pensavo che, vista la mia età, i me inviassi a casa la old-card :grin:).

Anche mi savevo che adesso no la xe più valida, ma se ieri i te ga fatto lo sconto, me sbaiavo :D

Oggi, quando vado in ufficio, te fazo una fotocopia, cara polpy. Se se vedemo domenica mattina per el giro de assaggini de cioccolata :D te la dago. Altrimenti la tegno in portafoglio per la prima occasion utile de incontro :ikik:

:bye::bye:

:foracolcul: grazie cara cucciolina ^_^

bhe.. xe vero.. xe solo 10% ma xe comunque qualcosa de risparmia :)

comunque xe molte cose che ga piu del 10% e pol esser interessante :

http://www.contrada.it/c/stag/irresistibili.html

http://www.contrada.it/c/stag/maggiordomo.html

http://www.triestecinema.it/pagina.php?pag=promozioni

http://www.immaginarioscientifico.it/ita/attivita/visite.htm

ecco alcuni link.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

mah da quando la xe uscida ghe xe stadi sempre un mucio de casini per chi ga deciso de aderir.

Una volta go quasi fatto barufa con uno de un local con esposto el logo (e tra l'altro compariva anche nell'elenco) e alla fine el me ga fatto el sconto ma senza la young card... :-|

poi go comincià a usarla solo al nazionale..

xe praticamente sparida..

e adesso che go scoperto che al nazionale e nella catena de triestecinema i fa i abbonamenti me fazo quei cussì pago 10 ingressi scontadi una volta sola e via.. e quindi la young card non me servi neanche in quell'occasion..

comunque non me risulta che i gabbi bloccado la young card.

quel che me risulta xe che i negozi che gaveva aderido i se gaveva anche tiradi via via indrio...

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×