Vai al contenuto

Cinema Capitol sera in dicembre


Messaggi raccomandati

  • Risposte 75
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Mi no, gavevo ospiti.

El comico xe che originariamente iera combinà per el 28.

Poi go rotto el rompibile per spostar tutto al 26, per cui la notizia che ieri iera l'ultima serata me ga colto in pieno contropiede.

:incazzado::incazzado:

Ma i gaveva sai furia de smetter de lavorar? :incazzado::incazzado:

Pazienza, ciao a tutti :bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Iera parecchia gente all'"ultima"?

Allora, gente iera...ma nianche tantissima considerando che iera l'ultimo spettacolo. Forsi tanti no xè stadi informadi che i ga anticipà l'ultimo spettacolo.

Ierimo mi, Starlite, Iaga, Jazz, Cucciolina del forum. Kiri ne ga raggiunto dopo per "imprevisti" disemo ( :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider: )

Per mi el film iera una boiada galattica, però no iera quel el motivo per cui semo andadi. Un pezzo de storia della nostra città che se ne va :pianto:

Grazie ai partecipanti :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ecco le foto che gavevo promesso :D Un membro del forum :linguaccia: oggi me le ga chieste e visto che go un poco de tempo le metto sù :D

pict04787iu.jpg

Allora....qua gavemo Jazz e un toco de Starlite :lol: prima dell'inizio del film

pict04793qm.jpg

Sempre prima dell'inizio del film, co ierimo in fila....da sinistra gavemo Starlite, in mezzo xe una mula esterna al forum e poi Jazz (spunta anche el profilo de Stefano :lol: )

Link al commento
Condividi su altri siti

pict04805hr.jpg

Qua se gavevimo appena sentado (ovviamente ben centrali :D )

In primo pian xe Stefano, poi Starlite, un ocieto de Iaga (che come mi xe altamente allergica alle foto :grin:), l'amica de Jazz e Starlite e in fondo spunta la testolina de Jazz :)

pict04815kh.jpg

Questi xe i ultimi titoli de coda dell'ultima proiezion de sto glorioso cinema :pianto: (pecà per el film che ga proiettado...veramente una schifezza :D) Almeno el primo tempo me xe passado :rolleyes: el secondo stavo per indormenzarme con tanto de bava alla bocca :baba:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×