Vai al contenuto

Novo largo tra le rive Grumula e Ottaviano Augusto


Messaggi raccomandati

Xe sta fato el sondagio dal Piccolo.

Ma qua volesi veder nove idee.

Tra le risposte piu' serie pervenude al Piccolo xe:

Maria Teresa (la proposta a mio avviso piu' valida tra quele del Piccolo, anche se saria un poco fora zona - quindi non ottimale)

Straulino-Rode (iera atleti triestini de quel che go capì, ghe stassi meio quindi intitolada una struttura sportiva - per esempio perché continuar a ciamar impersonalmente el PalaTrieste?)

Giovanni Paolo II (no me par che c'entri ssai, anzi per niente, ok xe sta una figura storica importantissima ma cossa ga a che far con Trieste? si.. xe passa' de qua, come in tuto el resto del mondo... no... piutosto la via che porta al tempio mariano de m.te Grisa saria meio intitolarghe)

Sacchetta (xe difronte alla Sacheta.. al limite ghe stassi, toponimo e via)

in piu' suel segnalazioni de ieri, un ga proposto:

Angelo Cecchelin (anche se ghe stassi meio intotolado un teatro - però xe tra le proposte, l'unico personaggio Triestin, molto importante secondo mi, che pero' no xe mai sta valorizzado culturalmente, poca gente lo conosi, e per el periodo in cui ga lavorado e quel fazeva... secondo mi meritassi che ghe sia intitolado qualcossa a Trieste - xe un personaggio storico triestin)

E poi... "Largo" o "Piazza"? Mi me va piu' Largo, perché Piazza me ga piu' de qualcosa de ben delimitado, che la non xe. Ma questa forsi xe una sottigliezza.

Link al commento
Condividi su altri siti

alora, vedemo un pocheto:

Maria Teresa : come ga za dito qualchidun xe un pocheto fora man (me par :rolleyes: );

Straulino-Rode : visto che probabilmente questi xe atleti (se podessi darghe el nome a una palestra o zone limitrofe;

Giovanni Paolo II : figura molto amata dalla gente e, come dito da star, se ghe podessi intitolar la via che porta Monte Grisa;

Angelo Cecchelin : artista teatrale triestin e val lo stesso discorso, solo in ambito teatrale, fato per i due atleti de cui sora;

no resta altro che darghe el nome de Sacchetta (za che semo in zona :rolleyes: )

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quanto riguarda Maria Teresa mi ghe dedicassi qualcossa de più importante come la via centrale del Novo Porto Vecio riqualificado e magari con una bela statua. Me par assurdo no dedicarghe qualcossa de importante visto che se no fossi sta per ela, Trieste saria ancora una cità de pescadori dove se parla furlan in provincia de Muja.

Per sto qua me 'ndassi ben a Cecchelin, ma anche al baron Goffredo de Banfield, a Carolus L. Cergoly o a Mariano Faraguna. Probabilmente xe tanti altri che se meritassi, a mi me xe vignù in mente questi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×