Vai al contenuto

Piano del Traffico


Messaggi raccomandati

  • Risposte 328
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

[

Mi digo: ma scherzemo? Se son via de casa stago ancora più atento perchè no conoso le strade e tegno ben i oci verti per i segnai... te son turista? A magior ragion te devi star atento perche' no te conosi.. e se te sbagli... te paghi come i altri... no esisiti "ma mi no savevo"[/OT] :D  :rolleyes:

Ma no, dai.... el mio post iera volutamente ironico. So perfettamente che quando un sbaia paga. El mio parere sul piano del trafico xe che se se riva a migliorar la situazion, tuto xe positivo e ben accetto!

Certo che bisognaerà veramente star SAI atenti. Se co te rivi a un incrocio te son sta abituà per anni e anni a poder girar a destra (ad esempio) e no te lo pol più far, beh xe caligo. Tuto qua....

Link al commento
Condividi su altri siti

Come sempre mi speteria el piano definitivo, no stemo a far teorie o processi alle intenzioni.Savemo tutti come funziona la politica in sti casi-casini (scuse el giogo de parole).Trieste a livel de traffico xe sai difficile da gestir, mi voleria per una volta, come SanGiacomin, veder la via Dell'Istria non incasinada dalla mattina alla sera come adesso.Gavemo una marea de macchine per una città cusì piccola che gira a svodo perchè xe la benzina agevolada. Resta comunque un riscio far sensi unici, i doveria secondo mi lassar un periodo de prova e veder come reagisci la gente e sopratutto el traffico. :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

15/12/05

TRIESTE - Piazza Vittorio Veneto 4 - ore 12.Presentazione studio di fattibilita' per la realizzazione della metropolitana leggera Trieste-Muggia.

ohh forsi che una roba veramente sgaja i la fa?

ottimo, se se fa... dopo saria de slongar fin a Monfalcon, o almeno fin Barcola.

Chi che sa de più che parli, che son curioso :p

Link al commento
Condividi su altri siti

esempio: SCOZIA

4497a.jpg

KIEV(tram veloce)

kyiv-fast-tram3.jpg

MONACO

2004-03-02-14-X400.jpg

A BRESCIA i sta za costruindo una metropolitana veloce, ma più centrale (e articolada) de un eventual tragito ts-muja.. e la xe automatica (niente autista), una roba che trovo piutosto inquietante...

Val.jpg

I vol farghene in Italia anche a Latina, Palermo Cagliari e Avellino

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciao a tuti!

A mi me par una menada sto novo pian del trafico. Casin xe e casin sarà sempre, sopratuto se tuti continuerà a cior la machina per andar a comprar un litro de late.

Ve poso dir comunque che dopo che go visudo i ultimi due ani a Roma, el trafico de TS xe niente in confronto a quel de la capitale. Là sì che te va fora dei copi!

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quanto riguarda la metro legera, lo studio xe sta comisionado e presentado dala provincia.

I prevedi 3 possibili soluzioni de cui 2 se limita a Mugia - Trieste mentre la terza prevedi el ragiungimento Mofalcon e del'aereoporto de Ronchi.

De quanto i ga dito, sembra che tecnicamente no ghe sia problemi a realizarla, il problema vero sta nel rivar a servir un bacino de utenza suficientemente grande da gaver ritorno economico. Da tuti i studi fati precentemente par che no sia conveniente e chi gestiria sta linea saria in perdita.

Link al commento
Condividi su altri siti

secondo mi se a questo segui una politica de far parchegi vizin ale fermate più lontane e magari de serar ampie zone del centro ai non residenti, ghe saria un bon bacino de utenza.

Altra roba, se se ragiona esclusivamente sul ritorno economico ste linee, le sarà convenienti solo nele metropoli/cità medio-grandi.

Bisogna secondo mi vederla come una ocasion per CREAR novi movimenti locali, un mezo urbanistico per svilupar nove aree e migliorar quele esistenti (ex aquila, borgo, ecc).. no solo agevolar quei esistenti.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 mesi dopo...

L'altro giorno pasavo per via Carducci in bus...

pensavo... almeno el tratto tra i Portici e piazza Oberdan secondo mi xe bastanza largo da dividerlo fisicamente in due, de una parte bus in doppio senso e de l'altra solo auto verso la stazion.

Cusi' i bus no dovesi zigzagar per la via andando verso la stazion. I gavesi la loro corsia e saria piu' veloci. L'unica roba restasi de come far l'incrocio con via Valdirivo.

La separazion podesi eser fata con un spartitrafico largo abbastanza da far da salvagente per le fermate dei bus, in prossimita' de semaforo con striche pedonali (come che xe za le fermate dia via Carducci sia alla Luminosa che la de piaza Oberdan). E dove no xe fermata: aiole verdi.

Se podesi anche meter la i pai dela luce in stile come che i ga meso dapertuto e cavar le luci impicade.

Mancasi solo de preveder una nova adeguada semaforizzazion che tegni conto dela situazion.

Fantasie... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Da quel che go capido per veder el novo piano del trafico ghe volerà ancora un per de ani.

Prima i ga de finir la grande viabilità e una volta finida i comincerà a rimeter a novo la galeria de Piaza foragi che sarà completamente chiusa per un ano (no come 'desso che i fa lavori solo de note). Una volta finidi sti lavori i meterà in moto el piano del trafico.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×