Vai al contenuto

Piano del Traffico


Messaggi raccomandati

L'altro giorno pasavo per via Carducci in bus...

La separazion podesi eser fata con un spartitrafico largo abbastanza da far da salvagente per le fermate dei bus, in prossimita' de semaforo con striche pedonali (come che xe za le fermate dia via Carducci sia alla Luminosa che la de piaza Oberdan). E dove no xe fermata: aiole verdi.

Se podesi anche meter la i pai dela luce in stile come che i ga meso dapertuto e cavar le luci impicade.

mi me domandavo anca perchè no meter dela parte dei numeri dispari dei alberi come che xe di fronte, vegnissi come un boulevard..

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 328
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

ciò ma se i me sera la galleria che giro de m... me toca far... :incazzado:

:D senza rancore ma questo xe el tipico comportamento triestin che impedissi de far funzionar le robe :D

son sicuro che te comprendi l'utilità de far un lavoro che comporta si, dei disagi a TUTTI, ma xe fatto per el bene de TUTTI. Un po' de pazienza, no se pol gaver la botte piena e la moglie imbriaga :D

Link al commento
Condividi su altri siti

posso capir la necessità de far el lavor... ma un anno xe tanto... non i rivava farlo un po' più veloce???

ciù per ndar da casa mia (servola) al lavor (San Luigi) ... attraverso la galleria, vado su per via revoltella e rivo in dieci minuti col scooter... pensa per un anno che giro me toca far con la galleria chiusa :pianto:

:pianto::pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Certo un anno xe tanto, ma credo che ghe sia de rifar tuto là sotto! Alcuni geometri ga fato dele rilevazioni e i ga dito che sotto l'intonaco ghe xe dele CAVERNE compagne che manca poco che se stachi e croli zo tuto. Penso che tocherà far un lavoro come a suo tempo per la galeria de San Vito

Link al commento
Condividi su altri siti

La galleria de piazza Foraggi la xè disastrada, iera ora che i se decidesi a rifarla.

Ma tornando al piano del traffico, go sentido dir che i vol metter a senso unico la galleria de piazza Goldoni...xe questo che trovo assurdo O| Immaginè che giro assurdo ne tocherà far dopo....più traffico e più inquinamento, bah :down:

Link al commento
Condividi su altri siti

bah mi credo che sia mejo far giri piu longhi e veloci piutosto che brevi e pieni de stop file code precedenze.... el tempo ala fine xe uguale ma xe un vantagio per la scorevoleza, per el stress de chi guida e forsi anche te risparmi sula benzina ...

Link al commento
Condividi su altri siti

posso capir la necessità de far el lavor... ma un anno xe tanto... non i rivava farlo un po' più veloce???

ciù per ndar da casa mia (servola) al lavor (San Luigi) ... attraverso la galleria, vado su per via revoltella e rivo in dieci minuti col scooter... pensa per un anno che giro me toca far con la galleria chiusa :pianto:

:pianto::pianto:

Te va su per via dell'Istria, piazza S:Giacomo, via del Bosco, su per via Pascoli (me par che se pol) e te rivi in via Rossetti. Te poderia anche andar zò per via molino a Vento e su per via Pascoli, la xe più svelta. E po' ghe xe la via del Veltro che riva in Piazza Foraggi, ma no so se se pol girar per via Vergerio.

Te basta?

Ciao ciao :ciapitestopese::ciapitestopese:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 7 mesi dopo...

Xe torna' sul giornal l'idea per el novo piano del trafico de crear una corsia preferenziale in controman in via Rossetti per i mezzi pubblici in modo che no i resti imbottigliadi in via Piccardi.

E zo le proteste dela gente... chi disi che cusi' saria piu' traffico in via Rossetti... chi se lamenta che i cavassi un casin de posteggi...

Solito insomma... alora lasemo pur che chi usa i mezzi pubblici sia penalizzado e se imbottigli in via Piccardi, cusi' dopo dira'... "alora ciogo l'auto" e "che m**da el servizio pubblico"...

solito insoma... niente de novo...

Link al commento
Condividi su altri siti

In effetti se andasi a perder un mucio de parcheggi in cambio de 2 minuti in meno spesi in bus...

Mi che no stago là e che giro in bus podesi anche andarme ben, ma capiso benissimo se chi abita là xe contrario.

El fatto xe che gavemo solo edifici veci senza parcheggi interrati. Anche avendo un'auto sola per nucleo famigliare, no xe comunque bastanza spazio per tenirle tutte in strada.....Ed esser costretti a farse spennar in un parcheggio a pagamento no lo trovo giusto.....In sto caso spezzo una lancia a favor dei automobilisti :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe torna' sul giornal l'idea per el novo piano del trafico de crear una corsia preferenziale in controman in via Rossetti per i mezzi pubblici in modo che no i resti imbottigliadi in via Piccardi.

Da residente in zona......posso dir che za trovar parcheggio no xe facile e se i fa una roba del genere aumenterà i parcheggi selvaggi sui passi carrabili ( za xe anni che purgo per colpa de chi me se parcheggia per andar a far la spesa ad ore assurde, ghe metemo ancora questa, a posto semo) :incazzado:

Modificato da assist4
Link al commento
Condividi su altri siti

Ho passato 3 anni di scuola in via Rossetti e conosco bene il problema... :ehsi:

Concordo che bisogna trovare 1 soluzione,ma capisco benissimo le esigenze di chi vive in quella zona e le difficoltà nel trovare un parcheggio... :confused:

Vedremo che succederà :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

Oggi sul Piccolo el sindaco rilancia la sua ultima idea, forse la sperimentazion podessi partir za a marzo, ma no i da troppi particolari per cui me resta un paio de domande in sospeso.

L'idea xe de chiuder completamente al traffico piazza Tommaseo e piazza della Borsa.

Lasar el corso Italia percorribile.

Deviar el traffico per chi dalle rive vol andar in corso attraverso el primo tratto de via Mazzini con svolta obbligada a destra in via Roma e immission in corso Italia.

Link al commento
Condividi su altri siti

go letto proprio adesso in bar..

no me par niente mal..

forse un poco de casotto la de via roma angolo via mazzini.. ma un ottimo centro pedonale che va da la del bar stella fin tutta piazza goldoni..

no cambierà sai, ma almeno lassa tranquilla piazza della borsa dai motorini e auti

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×