Vai al contenuto

Lamentoni!!!!


Messaggi raccomandati

Ocio muli a no scanarse :D

Per mi quel che xe bel qua a TS xe anche in certi posti l'acostamento tra antico e moderno che se crea, el palazo alto e streto de passo Goldoni per esempio e no c'entra niente col resto dela piaza. :D

O in piaza dela Borsa, quela che xe nata come casa del faso :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Per far Piazza Goldoni no'i ga butado zo niente.... I ga semplicemente ripensado la piaza in stile moderno, ma i palazi xe restadi quei.

Per far Piazza Vittorio Veneto idem.

Appunto! Secondo mi, se te ga de rifar una piazza te devi far in modo che no fazi a pugni col resto! L'esempio de cenerentola calza a pennello. No te me pol far una piazza stile moderno con un ambiente circostante d'epoca, con statue, capitelli e quant'altro. No sta ben punto!

Fa la piazza moderna fora dal centro della città e non snaturar la vera personalità de questa mersavigliosa città :rolleyes:

P.S. Resta sempre mia opinion personale :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

basta farsi un giretto per vienna per vedere cosa vuol dire "mantenere lo stile"

Quoto al 2000%.

Mi critico, e anche tanto :) ma la considero una roba costrutiva, e so che se xe gusti, xe gusti.

El problema xe che anca se son giovine me trovo ogni tanto a girar un poco per l'Europa (e fora), e vedo cos che vol dir VERAMENTE saver far le robe: col fato che per 40 ani a Trieste no se ga fato NIENTE, basta poco per far esultar la gente.

Xe za qualcossa, ma no basta; xe de far un scalin, "pensar" da cità de media grandeza, no da paese.

So che xe scale diverse, ma cità come Vienna ga savudo crear una architetua modernissima stupenda; a Milan i sa far i stesi lavori che de noi se fa in 6 mesi in un : me chiedo eprchè, nel picio, no se posi far anca noi.

Per el resto nel 99% dei casi co se fa qualcossa de novo me va ben in linea de principio :D

Link al commento
Condividi su altri siti

A mi le ultime modifiche me ga piasso quasi tutte, tranne el porta cd in piazza Goldoni. :down:

Anche piazza Vittorio Veneto, magari ai puristi dell'architettura non ghe piaserà tanto ma non me sembra brutta. Me son abituado anche alla fontana del viale (quasi abituado). :wacko:

Stile gotico, moderno, neoclassico, Le Corbousier.. co' te son imbriago basta che i muri su cui te se pozzi i sia solidi! :D:vino:

basta farsi un giretto per vienna per vedere cosa vuol dire "mantenere lo stile"

:offtopic: De Vienna me vien in mente la Cattedrale de Santo Stefano, una bellissima cesa gotica, immersa in una ridda convergente de case/casupole abbastanza anonime.. non me piaseva molto la città in realtà, troppo casotto per i miei gusti. :offtopic:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×