Vai al contenuto

Sorveglianza SIOT


Messaggi raccomandati

Ieri sera (martedì 3 agosto) dopo le 23, ierimo Jazz, Tuluù e mi de ritorno dela sagra de Prebenico...

pasemo in mezo ai bidoni dela SIOT...

camonieta militare de sorveglianza con lampegiante gialo....

de traverso sula strada.... :unsure:

un militar che ne fa cenno de ralentar.... :confused:

ralentemo e xe l'altro militar con tanto de elmeto e corpetto rinfrangente a bordo strada che parla alla radio.... :ph34r:

a fianco de lui....

DO' MUSSI SCAMPADI DE CHISADOVE CHE BRUCA SOTO LA REDE

:ihihihhi::rotfl::ihihihhi::caval:

Link al commento
Condividi su altri siti

No posso creder!!!!!!

BHe te sa dove go visto la scenetta più eclatante? un paio de anni fa, quando gaveva verto el sportler al giulia. Bhe te sa che sul muro in alto xè i due manichini che fa freeclimbing...... bhe ....ecco......iera notte...una pattuglia de caramba ferma la davanti, fari puntadi sui manichini!!!!! e ciamava rinforzi!!!!!

Mi iero piegada de rider!!!

:rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

Non volessi esser :offtopic: ma el titolo xè "Sorveglianza SIOT"

...come go letto el titolo za me xè vegnù un colpo.. visto che stago a 5 minuti a pie dal SIOT..

Quando iera successo el fattaccio delle Torri Gemelle.. l'11 settembre, per paura de attentati in Italia (suppongo) la zona del Siot iera sotto sorveglianza per un paio de giorni.. e mi iero un ninin preoccupada.. anche perchè se i fa saltar anche un solo de quei mi devo cambiar casa.

Cmq poveri mussi.. :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Società Italiana Oleodotto Transalpino

Xe i bidoni de petrolio dove che vien depositado el greggio che va in oleodotto fin in Austria, dalle petroliere che lo scariga qua in porto.

Tra Domio e Caresana xe i bidoni (de l'altra parte del monte, verso Muja inveze xe i bidoni che iera de l'Aquila che adesso i ga cominciado a smantelar).

Nel '72 se no sbaio l'organizazion teroristica Setembre Nero (Black September) gaveva anche fato saltar uno o due bidoni.

E dal 2001 oviamente la zona xe sorvegliada da pattuglie dell'esercito..

Son sta' esauriente? :-D

Link al commento
Condividi su altri siti

esauriente al estremo, solo per capir, perché me piasi le robe tecniche....i bidoni servi come deposito intermediario tra nave e oleodoto che va in Austria..??

Quei del'antica Aquila, gho una foto de picio soto un cartelon de publicitá quando i gaveva la benzina.....xé vero uno xé stado fato esploder da Setembre Nero nel 72, iero zá in Brasil ma gó visto le foto, anni roventi anche quei, la stessa organizazion ( Arafat iera drio ) che fato fora i atleti ebrei ale olimpiadi in Germania.

dime una roba Sandro....el karma servi a cossa ????

saludi

Fabio

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...
No posso creder!!!!!!

BHe te sa dove go visto la scenetta più eclatante? un paio de anni fa, quando gaveva verto el sportler al giulia. Bhe te sa che sul muro in alto xè i due manichini che fa freeclimbing...... bhe ....ecco......iera notte...una pattuglia de caramba ferma la davanti, fari puntadi sui manichini!!!!! e ciamava rinforzi!!!!!

Mi iero piegada de rider!!!

:rotfl:

Giusto per concluder con el discorso dei carabinieri furbi, un giro iero con moroso e due amici a ciacolar in macchina in piazzale Europa, nel parcheggio alto sora la strada. Ierimo là a vardar el panorama, ora circa le due de mattina, quando riva una pattuglia de caramba a far posto de blocco sul curvon.... ma no passava un can che iera un.... cusì per ingannar el tempo cossa i se ga messo a far? A far a gara a chi che rivava a SPOSTAR I PANETTONI DE CEMENTO COI PIE!!!!! Noi no volevimo crederghe.... semo morti de rider per dieci minuti....

:rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×