Vai al contenuto

foto panoramiche


dido76

Messaggi raccomandati

mularia...me piasi sai le foto panoramiche con vista tipo a 360°...come se le fa de bel?

mi me se capità de veder l'altro anno durante la barcolana un tipo con un accessorio tipo obiettivo supplementare su una reflex digitale...macchina puntada verso l'alto e via a far la panoramica...ma no gavevo mai visto roba simile... :confused:

mi go una reflex dela minolta...go per el momento solo l'obiettivo de serie...+ in là farò zonte de obiettivi...però el panoramico me ispira sai...me spieghe come se fa de bel?

grassie :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

oviamente per bele foto te ocori una panoramica, mejo se a obiattivo rotante.. a mi me piasi perchè costa poco le Horizon (model 202), russe .. decisamente oneste.. son ancora tentado de ciormene una, xe che le xe enormi e go paura che quele+cavalletto no me le portasi mai drio.

Link al commento
Condividi su altri siti

figone.... in efeti su ebay no le costa una asurdita' e in un zaino le trova facilmente posto ... certo che pero te devi sempre gaver un trepiede con ti .. xe un poco complica' .. pero'... te me ga stuziga :D

mi al caso rimando a sta estate.. ma no xe dito che no me cavi el sfizio.. hehe

cmq montar le foto a 180 o 360 gradi con un software NO xe la stesa roba.. ve poso asicurar :D

Link al commento
Condividi su altri siti

grassie x le risposte...

el mato che go visto mi gaveva una roba simile a questa:

http://www.kaidan.com/Detail.bok?no=101

mi no go una digitale...preferiso la reflex

mi go una minolta dinax4...xè stado sempre el mio sogno e co go podu permettermela me la go comprada...

se un domani cambierò macchina ciolerò una reflex digitale...la digitale compatta no me intripa

chiaro che l'obietivo panoramico xè + che un sfizio visti i costi...

x i software so dei plugin si per photoshop o affini...

vabbè...el panoramico resterà un sogno a lungo termine :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ben, visto che dei errori se impara molto, ve conto el mio unico tentativo de far una panoramica ( Piazza Goldoni):

go ciapado la mia modesta Canon A70 e go impostado el programma panorama, po tegnindola in man go scattado 3 foto girandola un poco alla volta. Po go scarigado le 3 foto sul Pc e con un programin de fotoritocco go tentado de meter insieme: Xe vignudo una roba cussì cussì, ma coi seguenti problemi:

1 fazendo a man le foto no iera tute propio ala medesima altezza per cui al momento dela sovraposizion i tochi no combaciava, go sporcado le giunture con un poco de clone.. Eror mio: dovevo scatar col trepiede

2 le tre foto, essendo fate in direzion un poco diferente, gaveva luce diferente, per cui i 3 tochi ga esposizioni diferenti e el pavimento cambia tonalità de grigio. eror mio: no dovevo far esposizion automatica, ma almeno dopo la prima, espor manualmente in modo che le 3 foto sia esposte precise.

3 se al posto dela giuntura xe passada una persona, evidentemente la xe in una foto e la xe spostada nell'altro. eror mio: evitar gente in primo pian.

Giusto??( meo che no ve posto la mia foto :ehno: )

Link al commento
Condividi su altri siti

tutto giusto.. cmq se te ga problemi de esposizion.. con photoshop te rivi ad esporle in maniera praticamente uguale.. senza problemi..

ma solo tre foto in una panoramica? quanti gradi te volevi far? convien scattar le foto sovrapponendo almeno de 1/4 le foto.. cussi el software riva a gestirse meio le sfumadure

Link al commento
Condividi su altri siti

tutto giusto.. cmq se te ga problemi de esposizion.. con photoshop te rivi ad esporle in maniera praticamente uguale.. senza problemi..

ma solo tre foto in una panoramica? quanti gradi te volevi far? convien scattar le foto sovrapponendo almeno de 1/4 le foto.. cussi el software riva a gestirse meio le sfumadure

Per cominciar, mi no go photoshop che me par assai complicato e me contento de un modesto photoimpact e anca la version 6 che xe vecia, ma per quel poco che fazo mi me contento.

Mi gavevo fato solo che 3 foto perchè me pareva che meno zonte che xe, meo xe... O|

Resta po el problema che messe tute insieme la foto final iera con una prospettiva strampalata.ben bon, dai ve la fazo veder, fin che la resta picia no la xe gnanca tanto oror. Ciolela a modello de come no se fa una panoramica ( ma meo che gnente..)

panoramica3small3sy.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

cercando in rete go trovado vari programmini free.. però li go vardadi e i xe parecchio complicati (stile gimp)

un altro programma cocolo che go trovado (trial) xe stado photovista pamorama che crea con un plugin aggiuntivo le animazioni 3d per guardar le foto a 360°, molto interessante

Link al commento
Condividi su altri siti

panoramarive7vi.th.jpg

quando iera la fiamma olimpica semo andadi sul molo audace e pozando la macchina su una bitta+cavalletto (grazie polpetta), go ottenudo questa..

el programma usado xe panorama maker.. ma go giogado molto in post con photosho x uniformar el più possibile

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 mesi dopo...

go trovado un programma che me piasi molto!!! The Panorama Factory 4.0

no xe per niente mal.. la modalità automatica xe un poco scadente, la semiautomatica xe figona e la manuale xe luuuunghissima ma perfetta!

go provado a far questa che iera particolarmente dificile xke xe 12imagini..

el risultato xe come xe vignudo fora dal programma! (lo go solo passado per PS x cavar la scrita dela demo del programma)

son proprio felice! l'unica roba o son mi m**a o no trovo el modo de far con quicktime l'animazion 3d..

altro pregio del programma xe che te spara fora imagini de qualità elevata (molto de più rispeto a panorama maker)

alpeadriarid5eh.th.jpg

EDIT: dal anteprima no se vedi un tubo.. clicché sora!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×