Vai al contenuto

Fotocamere e obiettivi


Messaggi raccomandati

  • Risposte 414
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

  • 2 settimane dopo...
adesso con el photokina xe parecchie news interessanti.. che per adesso tante xe solo rumors, altre xe za ufficiali..

Già!! E mi speto de feder la fuji s4 pro!! :DDDD

El sensor miglior al mondo montà su corpo nikon f100 o f6 (no go capì ancora...)

Con l'ultimo sensor, quel dele D200 e Alpha, Sony ga dimostrà che xe mejo che continui a far le Playstation...

Link al commento
Condividi su altri siti

si xe una roba cocola ma che tuto soma' no risolvi un granche el problema perche' la polvere resta dentro e la va a finir de un altra parte quindi che te gabi un sistema figon che scasa la polvere o che te usi una pompeta a aria no cambia niente... e cmq se xe polvere secca funzia, se xe umido no te la tiri via e quindi cmq te devi netar el sensor per ben....

me par che el sistema de olympus funzioni in modo diverso ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh, anche con quel olympus la polvere devi fini de qualche parte, no?

Te pol usar la pompetta che te neti le lenti (i le fa aposta) per far andar via la polvere oppur una pei clisterini (da usar solo per la macchina però :grin: ). Credo che cusì no se dovesi aver problemi de sporco sul sensor

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Leica presentera al Fotokina dele nove digitali, su DPreview xe le enteprime ...

me stavo domandando se forsi anche Leica xe rivada, per lo meno lato corpo macchina, la fine.... che senso ga far una macchina con sensor kodak da 10MP (crop 1.3) e venderla a 2990 sterline quando in giro xe robe che costa 1/3 ?

I veci utenti leica se pasa al digitale restera con leica o spera de rivar montar le lenti leica su canon/nikon ?

Mi la vedo come un tentativo de restar sul mercato, almeno che no vegni fora una nova dslr leica ....

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

cominciado el Photokina ... curiosa sta specie de obietivo che asomiglia a tilt/shift ma che no go ben capi' l'utilita ... dovesi servir a meter ben a fuoco un'area centrale e a sfocar gradualmente i bordi .. penso sia usado anche per far macro particolari.. sul sito del produtor xe delle gallery cocole ... pareria che se posi blocar l'obietivo su una determinata posizion e quindi meter a fuoco manualmente...

Lensbaby 3G

buh! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Xe tutti Canon dipendenti  :D  (come ti!  :p  )

Si, ormai i compra tuti canon, vista la grande scelta de obbiettivi. Le ultime nikon xe una mezza schifezza con quel sensor sony...

Però me sa che i ga presentà la macchina dei miei sogni, la fuji s5 pro, corpo della nikon d200 ma sensore FUJI, come solo lei li sa fare :DDDD , spero solo non costi una follia...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×