Vai al contenuto

[Tutorial] PDC


Messaggi raccomandati

beh te seri el diaframma te aumenti i tempi .... :D

Mi de solito o uso el tasto per el controlo dela pdc (la macchina scegli da sola el tempo giusto xche' la leggi 'f' dal obietivo) opur fata l'inquadratura sbaso el piu posibile el tempo (stando atendo a no rivar oltre 1/lunghezza focale x evitar el mosso anche se adeso coi obietivi stabilizai poso 'ndar oltre :D) opur te seri 'f' .. dipendi se te lavori in priorita de tempo o de diaframma...

Coi grandangoli e giornade luminose te pol rivar a scatar con 1/30 e una bela pdc con un f22.. tranquilamente..

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

No no f22 te lo ga facilmente... el mio riva a f32 senza moltiplicatori (che po arivar a f32 con un moltiplicator non vol dir, secondo mi, aumentar la pdc, in quanto con l'aumento dela focale la pdc diminuisi quindi le due robe IMHO xe equivalenti....) o sbaglio?

Link al commento
Condividi su altri siti

Una roba curiosa del quela magnifica foto: la division -orizzonte fra el lago e el ciel xe propio a metà foto, epur l'impression visiva xe che la parte de acqua sia de più de el ciel, forsi perchè el toco del ciel xe più picio inquadrado dele montagne?

seconda osservazion sula foto, la xe nata cussì o la xe stada modificada ( taiada, rifiladam drizzata... con un programa de fotoritocco?

perchè mi presempio no so perchè tendo a no veder mai driti i orizzonti ( sarò in cimberli co fotografo?) e li drizzo spesso dopo..

per la profondità de campo, qua se trattava de gaver tuto a fogo, che xe quel che i primi fotografi iera preocupai, no de sfocar quel che no ghe interessava!

Link al commento
Condividi su altri siti

forsi l'impresion che l'acqua xe de + xe xche el sasso meti in risalto el lago con i riflessi.... forsi....

riguardo la seconda parte, nesuna modfica ne con photoshop o altro, solo una scanerizazion dela diapositiva cusi come la xe stada scatada :D

lui si che xe bravo :D altro che noi che semo super digitalizzai :p

[ scherzo Trert :amicici: ]

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
  • 1 mese dopo...

l'obiettivo è un 150mm che diventa 300mm sulla olympus, la distanza era di circa un metro, la prossima volta posto più piccola...prendevo il mio monitor come riferimento... sorry

ancora meglio era venuta una fatta con un 200mm-400mmequivalente ma non la trovo, mi sa che devo averla cancellata.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×