Vai al contenuto

foto de fiori


Messaggi raccomandati

Co vado in giro pel Carso e anca in montagna me piasi tanto fotografar fiori. E co vado po con gruppi naturalistici semo in tanti a fotografarli.

Ma mi vedo che xe do maniere de fotografarli:

mi ciapo la mia compattina digital, me cucio vizin del fior, meto el modo macro, vado vizin fin che posso al fior ( cola Nikon più vizin che cola Canon) speto che l'autofocus la meti a fogo e scatto. A volte , sempre cuciada, avvicino la machina de meno e meto el mio potente zoom 3 X . Risultato: posso avicinarme de meno cola machina, che no la ariva a meter a fogo de vizin, come i veceti presbiti, però limitando la profondità de campo, SE ghe xe suficente luce, me sfoca el fondo e el fior vien più in risalto.

Inveze i possessori de reflex, digitali o analogiche, resta in pie ( e me varda de bruto che son vizina al fior che ghe toca spetar per la foto), gira un poco quel cannon de zoom che i ga lori, e fa foto belissime istesso!

Cossa xe meo per una foto de fior: avicinarse fin che se pol col obiettivo o ciaparla più de lontan con un zoom poù potente?

( el dubio xe per la mia prosima machina, penso ancora a una digital compatta ma con un zoom maggior..)

Link al commento
Condividi su altri siti

beh.. una digitale compatta pur gavendo 10x de zoom otico.. no te gavarà mai el stesso effetto che te pol gaver con una reflex xke no te pol agir in manuale el più dele volte..

quindi l'effetto della pdc limitado con una compatta xe più facile ottener da vicin col macro..

mentre se te ciol una reflex digitale.. un obietivo macro costa sazio.. quindi saria più facile lavorar col zoom.. ovviamente i prezi no li conosso ma quando che vardavo de ciorme un macro x la mia gavevo rinunciado..

Link al commento
Condividi su altri siti

io le macro con la reflex le faccio sempre con un medio tele, come i ritratti, per avere una maggiore pdc, ovviamente rispetto ad una compatta cambia la distanza minima di messa a fuoco, con la mia fz5 o la ex-500 la messa a fuoco l'avevo con distanza minima di 5 centimetri dall'obiettivo, con la E-500 dipende, vado dei 30 cm del grandangolare al metro e mezzo del tele, in pratica dipende dall'obiettivo che uno decide d'usare.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×