Vai al contenuto

El tram de Opcina...


Starlite

Messaggi raccomandati

  • Risposte 524
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

:pianto:

Principio de incendi causa corto circutio in piaza scorcola,

ieri matina (sabato 21) verso le 10.

Adesso xe solo 2 veture in servizio. Fin doman almeno xe servizio misto tram da piaza oberdan a conconel e bus da conconel a opcina.

Le altre 4 veture: 2 guaste, 1 in revision, 1 in atesa de colaudo (che dovesi rivar entro setembre).

:pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma per fortuna adesso arrivano i 5 milioni di euro presi dal progetto stream voluto da illy... se avessero fatto tempo fa invece di puntare su quella monata de illy...

Spero che prolunghino la linea del tram in due direzioni, una verso il castello di Miramare e una verso la stazione di Campo Marzio passando per le rive... aggiungo una terza direzione, da piazza Oberdan fino all'Ippodromo di Montebello...

Di sicuro sarebbe un grosso richiamo turistico anche in previsone dell'expo 2008... :ok:

Modificato da Livius
Link al commento
Condividi su altri siti

Non era una questione politica ma una questione economica... costava di meno ripristinare le vecchie linee tramviarie, più ecologiche di così, che lo stream che aveva dei problemi con i binari tecnologici infatti in via Mazzini spaccavano in continuazione perchè in certi punti si rovinavano...

Link al commento
Condividi su altri siti

Non era una questione politica ma una questione economica...

Allora la prossima volta esprimite meio senza far risaltar i tratti politici :aracheroba:;)

costava di meno ripristinare le vecchie linee tramviarie, più ecologiche di così, che lo stream che aveva dei problemi con i binari tecnologici infatti in via Mazzini spaccavano in continuazione perchè in certi punti si rovinavano...

A mi me piasessi se i ripristinassi le linee tranviare de una volta, però non xe cusì semplice ed economico evidentemente.

In ogni caso non so quanto de meno saria costado. Xe vero che gaveva problemi grossi la rotaia del straem, però xe una tecnologia nova, e la linea triestina serviva proprio a sperimentarla. Infine el Comun non gaveva speso una lira, a parte i disagi causadi dalla chiusura al traffico de via Mazzini per i tempi necessari ai lavori (inevitabili). Tutte le spese fin la sostenude iera a carico della Ansaldo.

Non solo gaveva problemi la rotaia ma anche i mezzi, a un ghe xe saltà le batterie mentre iera al deposito de Broleto.

Un grosso pro del Stream però iera la sua indipendenza dalla rotaia, overo la possibilità de moverse e deviar percorso in caso de necessità, e el fatto che non iera bisogno de corsie risevate, come inveze servissi per un tram.

A sto punto saria sta meio meter i filobus, che quei novi, come che xe adesso a Roma (che i ga coprado za no so quante vetture e i sta installando le linee bifilari che non iera più - quindi xe un ritorno al filobus)... i filobus novi, disevo, ga le baterie ricaricabili e quindi anche lori ga un certo grado de indipendenza.

E per finir, le COOP triestine aveva za dado la disponibilità a finanziar el prolungamento della linea 9 fino a via D'Alviano in modo da aver la linea Stream fino all'entrata delle Torri, de cui i gaveva ancora de iniziar la costruzion :clap:

Esaustivo e logorroico, ma ghe tignivo al stream :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ok ! Tu fai parte del partito pro Stream ma io sono pro tram anche perchè i nostri tram funziano ancora a Torino e a Milano e hanno il loro fascino di una epoca mai tramontata...

Mi piacerebbe che a Trieste ci siano dei tram tipo San Francisco che di sicuro sarebbero un forte richiamo turistico...

Perchè limitarsi a un solo tram, quello per Opicina, quando possiamo avere altri tipo uno per il castello di Miramare, uno per le rive eccetera...

Al limite su certi percorsi possiamo usare i filobus per evitare certi ostacoli o lavori... e che fine ha fatto l'idea di avere la metropolitana leggera per collegare alcune parti della città ? E mi pare che il percorso è già pronto, vedi l'iniziativa "I binari sconosciuti di Trieste", mancano solo le stazioni e le fermate...

Link al commento
Condividi su altri siti

Forsi incentrando el discorso sul stream go dado un'idea sbagliada, ma come go scritto in un'altra discussion mi son un strenuo sostenitor dei tram.

Magari ghe fossi a Trieste tutti i tram che te disi ti! :D

Con la sistemazion del porto vecio i podessi crear una linea tranviaria lungo tutte le rive, e con la pedonalizzazion del corso farlo rivarfin piazza Goldoni. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

(CUTTT) ... e che fine ha fatto l'idea di avere la metropolitana leggera per collegare alcune parti della città ? E mi pare che il percorso è già pronto, vedi l'iniziativa "I binari sconosciuti di Trieste", mancano solo le stazioni e le fermate...

Mi ghe son stado quando xe stada fatta l'iniziativa dei "Binari sconosciuti" (quela de maggio): per un come mi che ghe piasi scoprir le vecie rotaie triestine, devo dir che xe stado sai bel e sai emozionante andar su per le stazioni de montebello/longera ecc. :lol:

Come tanti altri affezionati, secondo mi saria oro riprender in man le ormai defunte tradizioni tramviarie, anche se purtroppo al giorno d'oggi se pensa prima de tutto al portafoglio e ai costi d'esercizio e dopo, semmai, alle tradizioni.

Sai pecà :giveup:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciò... se fusi la metropolitana legera mi per andar in centro ciapasi quela ah....

Con quei che xe i "binari sconosciuti" te pol colegar:

Opcina, Università, Longera-Guardiella, Rozzol, San Giacomo, Ponziana, Chiarbola,

Sotoservola, Valmaura, Le Torri d'Europa (la podessi fermar propio davanti l'entrata de via Svevo sui binati sopraelevadi), Campi Elisi, fin Campo Marzio.... da la podessi crea una linea de superficie lungo le rive fin ala stazion centrale per finir el giro. In piu' xe la galeria soteranea che garantiria almeno due fermate: largo Mioni e piazza volontari giuliani....

Certo xe de far un pochi de lavori e raddoppiar i binari qua e la.... :punk:

Link al commento
Condividi su altri siti

far una metropolitana a trieste xe economicamente controproducente xkè nn xe abastanza utenti ke la dopreria (e nn credo a quele persone ke i disi ke se fossi la metropolitana la dopreria xkè ormai i Triestini xe tropo abituai a gaver un motorin o una makina soto le ciape gnanca ke trieste la fossi enorme).

pena ke un vol pedonalizzar q.cossa (lassemo perder corso italia per el momento) tuti ghe salta dosso per dopo dir ke xe stado un ben farlo (vedi Borgo Teresian)...nn so se gavè leto sul Piccolo de q.ke g.no fa dele proteste per gaver serado un toco de strada davanto el monumento Rossetti...q.sto per dir ke con tuto ciò ke amo Trieste nn amo altrettanto la mentalità conservatrice e antifuturistica ke ga i triestini.

Stream iera una bela idea, fia dela tecnologia moderna e la xe stada ostacolada e criticada tantissimo senza ke nn la gabi fato un g.no de funzionamento publico (ma se sa ke i triestini xe espertoni de tecnologia e trasporti...e q.di i se pol permeter le critike frequenti su segnalazioni...).

e poi tanti de quei ke disi de tornar ai filobus o ai tram nn i ga dito o fato niente q.do li cavava...meno mal ke i ga combatudo almeno per el povero e sfigado tram (o gli incidenti xe tuta una serie de sabotagi per cavarlo??? :p )

le linee sule Rive scordevele...sennò le machine dove le se le parchegia? vedè la tristezza dela sacheta... :down:

Link al commento
Condividi su altri siti

..ormai i Triestini xe tropo abituai a gaver un motorin o una makina soto le ciape..

Son pienamente d'accordo.. però se te vieti el transito a tutto el centro ai auti e ai motorini te vedi come tutti usa el bus (o quel che xè) e no tira via l'auto dal posteggio! No?

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

saria intanto de educar i fioi a un magior senso civico e a doprar l'auto solo 'servi e magari le prossime generazioni adotterà el sistema del sud tirol dove te parkegi la makina a prezi decenti tuto el g.no e intento te va a zavater in giro per la cità senza smog e gente ke se ziga drio de tuto.

infeze qua de noi poki la meti in garage perkè costa (xe vero) però i soldi nn riva a esser un deterrente ad andar a pie e cussì via ai auti in seconda, terza fila per comprar un majon (gnanca fossi una lavatrice ke te se la devi portar a casa).

ma alla fine i soldi per governar el tram li gavemo o no?

Link al commento
Condividi su altri siti

ma alla fine i soldi per governar el tram li gavemo o no?

I soldi, 5 milioni di euro dal governo, arrivano dal defunto progetto stream...

Per la metropolitana leggera si può fare chiudendo definitivamente l'intero centro storico alle auto costringendo i triestini a prendere la metrò e guadagneremo tutti in salute e in portafogli...

Link al commento
Condividi su altri siti

Si. Sicome el finanziamento statale a suo tempo iera stado dado ala Comun, e no al'ACT,

evidentemente non podeva eser inpiegadi per finanziar la TT, anche se iera per far lavori

sula trenovia.

Per cui cossa i ga fato? Soliti dismissiamenti all'italiana (che in sto caso ne va anche ben) :D

La TT ga passado la proprietà dela trenovia ala Comun (che la gaveva ceduda alla ACEGAT nel '70,

se no sbaio, e de la al'ACT nel '77).

Essendo adesso la Comun proprietaria della roba, quei 4 M€ stanziadi in quela volta dal Governo,

più 2 milioni mesi adeso dala Comun e altri 800 mila mesi adeso dal'ACT (che xe uno dei soci dela TT),

per un gran totale de 5,8 milioni, sarà impiegadi per:

- cambiar le sine

- rifar l'impianto funicolare (cavo, motori dela stazion de vetta Scorcola)

- sostituir i due carri scudo (i tochi arancioni per intenderse) con due novi che non ga bisogno de personal a bordo

- ristrutturar la stazion de piazza della Caserma (:D)

- sostituir i impianti de trazion delle vetture con novi impianti fornidi dalla Ansaldo e za installadi sul 405 (sparirà el vecio controler del manovrador :pianto: anche se spero che i lo lasi almeno su una vettura)

I soldi per riparar i guasti de sti giorni xe comunque, indipendentemente da sto finanziamento, trattandose de roba de ordinaria amministrazion.

Infine go savù che dele due motrici storiche, la numero 1 ga un motor brusà, mentre la numero 6 funziona perfetamente (fin che no i la toca disi qualchedun :D )

Per concluder... se i prolunga per el centro storico la linea... ve imaginè che bel veder le veture storiche (la 6 in particolare che ga ripristinado l'alestimento originale del 1902) girar de sera magari per el centro? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Le notizie sul tram de opcina se spreca in sti giorni sul Picolo :D

Ogi xe una proposta de no me ricordo chi, cmq un che i disi che xe anche docente all'Università de Trieste, che el volessi prolungar el tram fin a 500 metri circa dall'entrata della Grotta Gigante.

Ssai idee, ssai proposte ma mi me sa che no i farà un tubo come al solito. :confused:

Secondo mi ga più senso prolungar el lato cittadino :punk:

In ogni caso però i dovessi comprar anche nove vetture e quindi costruir anche una nova rimessa, che no xe spese a poco e no penso che basti i 5 milioni e 800 mila che se ga reso disponibili de recente :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Penso che se Trieste avrà l'Expo2008 ci saranno dei finanziamenti per la città e una parte andrà a favore del tram per fare ciò che serve per rilanciarlo prolungando le linee verso il lato cittadino (direzione Campo Marzio, ippodromo di Montebello e castello di Miramare) e verso la grotta Gigante...

Forse è solo un sogno di mezzanotte di mezz'estate... :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

xe bel lèger tante ilusioni e boni propositi...

pecà che a Trieste ogni decision in materia de trafico

la xe sempre e comunque in man a la lobby dei botegheri.

Per lori, l'unico respiro che fa salute xe quel dei bori...

come quela col negozio in Corso: "se i passa in machina i vedi le

vetrine..."

gavemo scoperto che andar a pie se diventa orbi...

!!!'na volta i ne diseva cussì per 'n'altra roba, ma ierimo fioi!!

:censura:

Link al commento
Condividi su altri siti

pecà che a Trieste ogni decision in materia de trafico

la xe sempre e comunque in man a la lobby dei botegheri.

[snip]

come quela col negozio in Corso:

"se i passa in machina i vedi le vetrine..."

Purtroppo xe vero. I botegheri a Trieste ga una pesante voce in capitolo.

Si, go leto anche mi de quela che le vetrine se vedi meio pasando in machina....

Volessi saver chi che la ga dita... che vado comprarghe mi

qualcossa in negozio :down:

Tornando al tema del Tram de Opcina:

ogi sul Picolo xe un trafileto nela prima de Trieste a proposito del amodernamento dela 405, ma no i disi granchè de novo. Xe solo un articoleto riempitivo.

Tra l'altro xe una foto del novo cruscoto comandi, ma fata dal esterno, come quele che poso far mi :down: Anzi... mi gavesi osado verzer la porta del tram e montar su :D Tanto una volta la filada la go za ciapada :clap:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×