Vai al contenuto

Censurato el spot de Rocco Siffredi


assist

Messaggi raccomandati

Ma no i se vergogna...

con tute le publicita' con babe con le tete de fora,

le verie saghe de publicità TIM o Vodafone,

che iera le babe che pareva te la moli solo se te ga el cell figo,

con tuta quela m**da de publicita' che xe

che ga richiami chiaramente sessuali...

:incazzado::incazzado::noghesemo::noghesemo:

Link al commento
Condividi su altri siti

Senza polemica...no xe che visto che semo sotto elezioni, sia anche questa una mossa per ingraziarse qualchedun?  O|

Hai ragione.

Ne ho le prove :)

---------------------------------------------------------------------------------

Edit:

Immagine rimossa perché offensiva nei confronti di un credo politico.

---------------------------------------------------------------------------------

Link al commento
Condividi su altri siti

mah, devo dir che me inquieta... xe pien de pubblicità con messaggi che definirli subliminali xe un eufemismo :DDDD e una che, podemo discuter se fussi de bon gusto, ma che cioleva la roba co un poca de ironia i la censura...

cioè no ga senso... o xe per far contento qualchidun, ma me sona de un perbenismo de facciata. De la serie quel che xe esplicito no se pol, anche se in realtà xe una ciolta pel cul, mentre se xe giusto un fil de meno va ben...

Quoto in pien Starlite...

In che mondo che vivemo!!! :pianto::pianto::pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Qua el spot incriminado

Ghe xe tanto de pezo in televison.

Grazie cenerentola :)

Ora che l'ho visto concordo che la censura è una vera cazzata.

E' più ironico che allusivo. Siamo pieni di pubblicità con tette al vento a tutte le ore non vedo perchè romper le scatole per una roba cosi innocua :).

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

ciao!

concordo con tutti quanti!

ci son ben altre cose che andrebbero censurate!

(tra l'altro la prima volta che go visto il spot iero de mia nonna, che ignora la profession del Rocco in question e la ga commentà: "mah, no la gò capida tanto, perchè i ga messo un cogo in vestaglia?" intendendo che essendo il personaggio un esperto di tuberi fosse un cuoco! ovviamente per capire e offenderti devi sapere chi è l'attore e quindi la censura mi sembra una cosa di facciata!)

:porco:!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×