Vai al contenuto

[Filtri]


Messaggi raccomandati

comincio sta discusion perche' go un dubio atroce :D

go de cior un filtro polarizator circolare perche' quel linear fa barufa coi autofocus.... el dubio xe se cior un polar a vide (hoya per esempio) o cior un cokin serie P. Mi go za qche filtro cokin quindi saria un enorme vantagio anche xche lo utilizasi un doman anche su altre lenti... me domando come sia la qualita' de questo polar, se qualchidun lo ga e quai xe i vostri consigli :D Volesi cmq che no gabio vignetature col 17-85 che uso deso e magari nianche con un grandangolo un poco piu spinto che un giorno me piasesi gaver...

Visto che costa una botta volesi gaver + info :D

Vedo anche che la resa dei colori tra pelicola e digit xe diversa, qua xe un scato fato con un polar colora' che con la pelicola in situazioni simili me dava risultati figoni, adeso col digitale fa schifo... devo provarlo in condizioni veramente simili (qua de verdi ghe ne iera pocheti vista la stagion - scatto fato domenica a lipiza) quindi probabilmente xe in gran parte colpa mia.. cmq se trata de esperimenti.. meto qua la foto originale e quela modfiicada:

Modificada:

img0486copy7zy.jpg

Originale:

img04861copy5py.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

allora:

te fazo una domanda.. te pensi che te utilizerà tanti obietivi oltre el 17-85? xke se si.. spender 80 euri per ogni filtro a vide xe parecchio (valuta ti poi el raporto prezo/qualità)

però te ga de pensar: oltre el polarizator.. che altri filtri te useria de frequente?

mi penso che con el digitale oltre el polarizator tuto el resto te lo pol ritoccar con el photoshop..

se invece ti te vol restar alla vecia ed usar più filtri anche per solo scurir el ciel.. beh, 20euro per ogni adattator del diametro de ogni obietivo e tutti i filtri serie P xe uguali..

mi ciolessi un polarizzator a vide e basta.. spendo de più e go una roba più professionale..

se dopo te se ciol un fisheye come te pensavi.. beh, altri 80euri

se te ciol un terzo obietivo.. pensa subito de ciorte i cokin..

Link al commento
Condividi su altri siti

no asolutamente no penso che gavero mai tanti obietivi pero' forsi un tele un poco + longo e un grandangolo un poco piu spinto si ... dopo no xe dito che devi tegnirli tuti cioe magari un giorno vendo el 17-85 e ciogo el 10-22 cioe no so eco cos'che sara' ma del resto no se pol nianche farse trope pare :D

xe un fato anche de considerar che in efeti col cokin usar un paraluce a 17mm xe imposibile... quindi andasi decisamente mejo uno a vide.... e meter in preventivo co se ciol un obietivo che 80 euri te parti x el filtro....

forsi xe mejo in efeti.... :D

grasie del consiglio :D

vedemo se qchiudn altro ga altre idee....

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×