Vai al contenuto

[MACRO] altri bei fiorelini


Messaggi raccomandati

Beleeee ! :D

(ma cos'te fazevi a lignan ogi ? te ciapavi posto x domenica? :D)

mi diria la seconda ...e ghe taiasi un toco alto, magari anche zoncando i petali a meta'... fazendo la foto un poco 'quadrata'....

:D

:fiuclap::fiuclap::fiuclap:

iero col mio colega a provar le nove infradito per l'estate durante la pausa caffè.. :D

te disi zoncarla? xe che mi le foto me secca farle che no le mantegni le proporzioni de 4/3 o 2/3... :(

Link al commento
Condividi su altri siti

xe che mi le foto me secca farle che no le mantegni le proporzioni de 4/3 o 2/3.

beh xche' mai? anche mi no me piasi ma se no te la ga zoomada co te ga scata' e te domandi cosa se pol far.... croppa ah :D

anche le panoramiche no xe proprio 4/3 - 2/3 :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...

Ogi scambiando 4 ciacole con un noto peteson del sito apasiona' anche lu de fotografia :p me son ricorda' che gavevo fato diversi ani fa dele macro in una maniera particolare, anzi due.

La prima maniera iera metendo dele lenti adizionali davanti al obietivo in modo da aumentar le diotrie e quindi l'ingrandimento. Go zerca velocemente tra le diapo ma no go trova' nisun esempio, ma pena go un poco de tempo scanerizo e mostro cosa se pol otignir. Le lenti adizionali se le trova facilmente in giro, no le go ancora provade sula reflex digitale xche le xe diametro 52 e devo trovarle diametro 67 ...

El secondo metodo, secondo mi piu 'originale' :D consisti nel montar l'obietivo (mejo un grandangolo) al contrario sul corpo machina dela reflex, esisti dei anei apositi che consenti de farlo. Oviamente se perdi l'automatismo del diaframa/tempi per cui bisogna prima meter a fogo, dopo se meti la ghiera dei diaframi sul diaframa desidera' (visto che la distanza de mesa a fogo xe ridotisima mejo usar cavaleto e diaframi sai chiusi) o se lasa a tuta apertura e dopo se scata .... :D

eco qua un esempio:

foto 1: cactus dele dimensioni de circa 12/15 cm de alteza e i fiori iera grandi circa poco piu de l'ongia de un pollice .... foto scatada col 28mm monta ala drita

fiorecactus27tp.jpg

foto 2: la seconda xe fata col 28mm monta ala riversa

fiorecactus17bo.jpg

credo che questi due modi de scatar le foto permeteva de far dele macro simpatiche spendendo cifre veramente ridicole, sopratuto la seconda soluzion. Purtropo adeso con le reflex super autofocus no credo sia piu posibile farlo visto che manca sui obietivi la posibilita de serar a man el diaframa.... motivo in piu x no butar mai via la vecia reflex :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi la penultima proprio no me piasi, la go mesa solo x confrontar le dimensioni dei fiori con la macro :D

xe cmq sai dificile meter a fogo con l'obietivo ribalta' xche la profondita' de campo xe sai sai ridota e bisogna lavorar al max dela chiusura del diaframa e nonostante questo se riscia de gaver parti non a fogo... cmq iera solo un tentativo fato x zogarse :D

Grasie cmq :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 anni dopo...
anche qua forsi un bic sotoesposta... :D
a mi le me piasi un poco sotoesposte perchè i colori vien più saturi. Ma forsi dipendi del video che se ga, mi la vedo giusta.

Per le lenti addizionali de una volta, mi gavevo una per la mia Retina, che iera meccanica anni 50, no reflex, e iera un casotto perchè cambiava l'esposizion rispetto al esposimetro ( esterno, manual) e ale distanza segnade . Insoma, iera un terno al lotto intivar ben la foto e po arivava solo che a avicinarse fin 30 cm..

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×