Vai al contenuto

13° Bavisela non Competitiva...col "SDS-Team"


Messaggi raccomandati

  • Risposte 129
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Te stavo giusto per smsizzar :D

Andemo doman pomeriggio, sul presto (i comincia alle 4 ma meio andar un fiatin prima, no volessi far file chilometriche).

Dovarò venir con l'auto perchè devo ritirar le sacche de tutti i altri che non vien :)

Se qualchedun se vol unir domani pome, ovviamente xe ben accetto :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Te stavo giusto per smsizzar :D

Andemo doman pomeriggio, sul presto (i comincia alle 4 ma meio andar un fiatin prima, no volessi far file chilometriche).

Dovarò venir con l'auto perchè devo ritirar le sacche de tutti i altri che non vien :)

Se qualchedun se vol unir domani pome, ovviamente xe ben accetto :bye:

:down: mi go lezion domani pome dalle 3 alle 4.30 (più o meno)... quindi o te va a ciapar la fila e poi te raggiungo... oppur no so! :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

:down: mi go lezion domani pome dalle 3 alle 4.30 (più o meno)... quindi o te va a ciapar la fila e poi te raggiungo... oppur no so! :unsure:

Al limite speto che te finissi e dopo se sentimo...col fatto che la ricevuta xe a nome tuo, no volessi che me fazi storie...te sa come che pol esser ste robe

Link al commento
Condividi su altri siti

:down:  mi go lezion domani pome dalle 3 alle 4.30 (più o meno)... quindi o te va a ciapar la fila e poi te raggiungo... oppur no so!  :unsure:

Al limite speto che te finissi e dopo se sentimo...col fatto che la ricevuta xe a nome tuo, no volessi che me fazi storie...te sa come che pol esser ste robe

mi no son mai stada e no go idea de quanta gente possi esser...

però se xe file lunghissime te podessi andar prima ti a far la fila e mi te raggiungo in fila!

Link al commento
Condividi su altri siti

mi no son mai stada e no go idea de quanta gente possi esser...

però se xe file lunghissime te podessi andar prima ti a far la fila e mi te raggiungo in fila!

Magari vado là per le 4 e intanto vedo come che xe...se xe sai scandal, me metto intanto in fila :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×