Vai al contenuto

13° Bavisela non Competitiva...col "SDS-Team"


Messaggi raccomandati

Vedo forsi noi andaremo ancora prima, per ciapar el primo treno...situazioni come l'altro anno dove stavo per svenir per la calca no le voio più...

Semmai al limite se vedemo là :rolleyes:

cmq stando ai orari dei treni che xe scritti oggi sul giornal el primo xe proprio el nostro!

poi xe un 9.18 e un alle 9.24...

quinid magari informite se xe proprio cusì x evitar de andar prima x niente....

cmq el nostro treno delle 8.54 parti dal binario 5!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 129
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

fatta...all'arrivo el tempo dela maratona segnava 3ore pasade....quindi son rivado ben insieme coi migliori no????

ah....cavoli.....go partecipado ala bavisela no competitiva....vabbèh son arrivado uno?!....neanche quel...pazienza! :clapclap:

go partecipado con la morosa e amici....gavemo caminado beatamente dal'inizio ala fine con pausa caffè....pizzettina...biscotti....e ciacole...+ sosta berinbau :ave: .

fortunatamente ogi iera bel tempo.

Ps: stendemo un velo pietoso sul'organizazion dei treni :censura:

Link al commento
Condividi su altri siti

Dele 4 bavisele che go fato questa volta devo dir che el treno iera super comodo, son sta in piedi ma no iera struca' de nisuna parte, iero tranquillo con mio spazio vitale :D

Iero sul primo treno, i altri due no so come iera :D

Per el resto solito, go ciapa' paura co no go visto subito i sout con le medaie e pensavo che no le fosi, ma per fortuna iera ancora tante :punk:

Ringrazio i partecipanti (tutti e 10.000) :D

:piacere:

Link al commento
Condividi su altri siti

Un appello a tutti i vecieti cocoli che i se fa la corsetta:

Prossimo anno cerche de evitar de strusciarve quando alla fine se tutti sudai gocciolanti eccetera.. Ed evite de mostrar i scai alzadi a tutti che robe che casco per terra per colpa de un... :incazzado::censura:

E ai organizzatori dei treni.. Vede de farli partir un poco prima che xe rivai tutti tardi alla partenza.. :baston::caregaintesta:

Cmq xe sta divertente dei..

Link al commento
Condividi su altri siti

GrandI!!! :D :D :D

imagino che quei che no xe ancora rivai a scriver xe perche se ga ferma' ai barachini de barcola a disetarse vero? :D :D :D :D

foto volemo veder le foto :D

el ga indovinado :D :D :D

figo.. me ga piasso sai.. ovviamente le foto le upperò presto.. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma qualchidun conosi quei che iera con le maiette de calcio con i bonghi e le percussioni che i faseva casin e i iera in ogni chioschetto a sbevazzar?? Quei si che i sa coma che funzia el mondo.. :petesoni:

Li gavemo visti anche noi a Miramar, dopo i xe sparidi O|

A proposito, un saluto a Patrizia e Renzo che li go becadi dalle parti del Porto Vecio, anche lori alle prese con la Bavisela :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ehm.. alle 12.15?!?!

i se ga fermà a bever e i xè rivai quasi come mi che non me son praticamente mai fermada?!?!

Eh.. cmq bella l'esperienza.. prossimo anno non me la perdo..

..deso torno a dormir! :D

:bye:

Orca ciò.. Dita cusì xe brutta... Eh bon se vedi che co i beveva i faseva el sprint oppur ga ciama i alpini con l'ape che li ga portai al traguardo... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Dio che mal!!!!!!!!!!!!!!!! Xe stada la mia prima bavisela e penso anche l'ultima!!!! credo che perirò molto presto me go perforado la milza e rotto un legamento sospensorio dell'utero ma nessun dei miei copartecipanti alla gara me ga aiutado :incazzado: FE TANTO LE PERSONE DE BUON CUOR E DOPO ME FE RANTOLAR !!!!!!!!!!!!!!!! :noghesemo: Xe due ore che son indecisa se ciamar in medicina d'urgenza che i me veni cior. Comunque volevo anche mi dir un due robe sulla bavisela:l'organizzazion iera bona anche se me ga tocado far baruffa e ciaparme una pacca in schiena per gaver una bottiglietta de acqua :piovaintesta: Bon a parte questo volevo ringraziar tutti quie che iera in particolare Sandro.Se vedemo l'anno prossimo..............si si............ma mi sarò in baretto della stazion che ve speto!!!!!!!!!!!!CIAOOOOOOOOOOOO.Forcipe

Link al commento
Condividi su altri siti

Ps: stendemo un velo pietoso sul'organizazion dei treni :censura:

Anche mi no go parole per quel! Xe el primo anno che succedi una roba del genere :incazzado:

Vabbè....che dir...dopo sole 3 ore de sonno dovute a prolungata sosta in autogrill :D son rivada anche mi a Miramar per la partenza. Iero nera per ieri, perchè me ga toccado parcheggiar sotto casa de AV, perchè son rivada in stazion e, vista la calca, no go rivado a ciapar el mio treno ma neanche quel dopo. Solo sul terzo son rivada a salir. :incazzado: Me go sentado comodamente per terra :D e pian pianin son rivada a Miramar dove quei miei poveri compagni de avventura me aspettava :D

Tutto ben dopo :D Come sempre go corso dalla capitaneria alla piazza :D sempre a ritmo de pensionata :D

Grazie muli per la compagniaaaaaaaaaaa :fiuclap::ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×