Vai al contenuto

aumento tasse


saretta

Messaggi raccomandati

ieri me xè riva el bollettin con la seconda rata de pagar.... xè sta un schock!

De solito le nostre rate se aggirava intorno ai 500 euro, poco più o poco meno.

Bhe ragazzi questa xè eccessiva, ma eccessivamente eccessiva! :incazzado:

Semo rivadi a quota 730 euro!!!!! 230 euro de più.... e al momento nessun sa perchè sia aumentada così tanto. Non xè che tiro fora i soldi dal cilindro.. cavolo!

Mi prima de pagarla, come sempre all'ultimo giorno, voio saver perchè sta cifra.

Mi desso non so se voi gavè tasse più alte de mi, ma anche a voi ve ga umenta in qualche modo?

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma gavè preso vision dei bandi per la riduzion?

Perche', anche se cmq l'aumento xe sconsideredo, da sto anno le fasce de reddito per gaver sonti iera aumentade in numero ed estension.

Per esempio mi fin l'altro anno non ghe rientravo, sto anno ghe rientro e go un considerevole sconto...

Link al commento
Condividi su altri siti

mi son al primo anno qui, e no savevo se xè tanti o poci (rispeto agli annis corsi), però devo dir che pagar 500+735 euri l'anno per studiar me par eccessivo!!!

1200€/anno per studiar!! punterò alle riduzioni per merito :D (mi go dito punto, no che riverò!!! :wacko: )

Link al commento
Condividi su altri siti

Ma gavè preso vision dei bandi per la riduzion?

Perche', anche se cmq l'aumento xe sconsideredo, da sto anno le fasce de reddito per gaver sonti iera aumentade in numero ed estension.

Per esempio mi fin l'altro anno non ghe rientravo, sto anno ghe rientro e go un considerevole sconto...

Premetto che mi non go mai chiesto riduzioni i altri anni, e go sempre paga 500 euri. Quindi non vedo perchè sto anno go de pagar sta botta!

Cmq non savevimo niente de quel che te disi ti, se savevimo che aumentava così gavessimo fatto tutti.... ma dopo cmq va saver se i ne accettava!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 settimane dopo...
come se fa per aver la riduzion x merito?

servi crediti?

una buona media?

o tutti e due?

tanti esami, fatti bene e presto.

a seconda di quanti esami dai, come li dai e se sei più o meno in regola automaticamente ti viene calcolata a riduzione per merito.

Link al commento
Condividi su altri siti

questo non succedi però... allora mi go fatto 10 esami in 6 mesi, ma se i prof non manda su in segreteria i tagliandfini non risulta ch eli go fatti tutti in 6 mesi de fila! e addio merito!

basta farse certificar dala segreteria de facoltà e con quel andar all'erdisu.

Link al commento
Condividi su altri siti

questo non succedi però... allora mi go fatto 10 esami in 6 mesi, ma se i prof non manda su in segreteria i tagliandfini non risulta ch eli go fatti tutti in 6 mesi de fila! e addio merito!

basta farse certificar dala segreteria de facoltà e con quel andar all'erdisu.

ma sta proprio a livel de segreteria de facoltà el problema, stago ancora spetando che i me registri esami del primo anno!!! E son all'ultimo eh! Chissà se prima della laurea gaverò tutto a posto...

Link al commento
Condividi su altri siti

ma sta proprio a livel de segreteria de facoltà el problema, stago ancora spetando che i me registri esami del primo anno!!! E son all'ultimo eh! Chissà se prima della laurea gaverò tutto a posto...

ah...come nn detto...

ara ke soto soto q.cossa funzionava nela mia facoltà...cmq tuto merito de D.C. (ometo nome per la privacy ke nn se sa mai)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 anno dopo...

Me xè vegnudo un colpo.. go appena controllado la mia situazion sul sito dell'univeristà.. a breve me riverà l'ultima (spero) rata de pagar per la triennale.. devo preparar i miei prima che rivi a casa la busta..

965€ ..

No cori che digo altro..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

eh.. 965 sto semestre e 535 el primo semestre.. :D

Evidentemente i voleva far conto tondo..

Solo che me gira perchè studio in aule dove xè strati de polvere, i cessi xè sempre sporchi (anche appena neti, perchè le babe no xè in grado de netar).. la segreteria no xè in grado de far nessun lavor (aspetto ancora che me registri i esami fatti da dicembre ad adesso) se non quel de bever caffè e ciacolar..

E se tutto va ben, te devi spetar anni per gaver el toco de carta che te disi che te ga una laurea.. Però se no te vol gaver altri problemi, te devi presentar tutto in tempo.. e guai se te sgarri de 1 secondo.. :(

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando iero mi all'Uni (dal 95 al 2001) ricordo che pagavo 600.000 lire all'anno o poco più , certo con tutti questi aumenti di pubblico ha solo il nome , nei fatti è quasi una Università privata.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×