Vai al contenuto

Miss Trieste 2004...


Messaggi raccomandati

  • Risposte 93
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Non trovo giuste tutte ste polemiche per Miss Trieste..... Allora perchè non xè sta fatta polemica per Miss Udine che ga vinto una mula triestina?????

Alla fine xè una bela mula, e che la sia de Nova goriza cambia poco. Trieste xè una città multietnica, non dovemo miga scandalizarse se Miss Trieste per un anno xè slovena!!! Dai non femo i soliti campanilismi e razzismi!

Link al commento
Condividi su altri siti

Non trovo giuste tutte ste polemiche per Miss Trieste..... Allora perchè non xè sta fatta polemica per Miss Udine che ga vinto una  mula triestina?????

Alla fine xè una bela mula, e che la sia de Nova goriza cambia poco. Trieste xè una città multietnica, non dovemo miga scandalizarse se Miss Trieste per un anno xè slovena!!! Dai non femo i soliti campanilismi e razzismi!

Quoto interamente saretta :ok: El discorso xe che se el regolamento lo prevedi, certi casini no dovessi neanche naser :D

Modificato da SandroWeb
Link al commento
Condividi su altri siti

Secondo mi el regolamento doveva preveder che sia *residente* a Trieste, ovvero triestina almeno de adozion, niente de piu' (Trieste xe sempre stada un paston de nazionalità, xe un dato de fatto... e chi no conossi la diferenza tra nazionalità e citadinanza che se la vadi a leger... esisti triestini italiani, triestini sloveni come che una volta iera anche triestini greghi, croati, ungheresi - mio nono iera ungherese - tedeschi eccetera)...

insoma... che la sia triestina se la ga de rapresentar la beleza triestina...

I doveva pensarghe co i ga fato el regolamento :D

Comunque per mi no xe nianche giusto che miss Udine sia triestina, come che no capiria se miss FVG fossi lombarda... che senso ga?

Comunque concordo sul fato che xe polemiche inutili e in sto caso puramente politiche.... questo aspetto politico dei politicanti dela nostra cità che se intrometti anche qua me fa proprio schifo.

Comunque tutto sommado visto quel che goapena scrito... ve digo che proprio ela no esendo triestina la podessi prorpio rapresentar la beleza dela nostra città multiculturale.

E come moderator ve ricordo de star 'tenti a dove che se pol finir con sta discusion :D

Link al commento
Condividi su altri siti

- in primo logo le regole che xé stade fate per sto concorso. Le prevedi la partecipazion de una mula esquimese o del'isola de Bali ??

....SI...alora semo dentro.

- in secondo logo, stando ala regola, inveze de scriver Miss Trieste, se scrivi Miss Multietnica eletta a Trieste.

- in terzo logo, xé giusto ?, xé sbaiá ? secondo el punto de vista de ogni dun de noi

se pol far un sondagio democratico, nel senso....SI o NO.

Argomenti :...........secondo el mio punto de vista, come conceto la mula dovessi almeno esser nata nela citá, questo val per tuto el pianeta. E magari dovessi spetar ala giuria votar per questa o quela che gabi el profilo del logo. Asolutamente niente contro, ma se una cinese se candita, per esempio, a Miss Trieste, no me par che la rapresenti le mule del posto, vice versa, idem.

Fazo un altro esempio, qua in Brasil, paese multi razial ( bianchi, neri, giali, e i indios nativi ) e multi etnico, quando xé el concorso de miss Brasil te vedi ste bele mule de tuti le raze, da bionde coi oci celesti, a nere. Ma almeno xé nate qua.

saludoni,

Fabio

Link al commento
Condividi su altri siti

anke secondo mi i dovessi partecipar solo mule nate a trieste xkè tanto fa far un concorso de bellezza generale (anke se secondo mi tuti sti concorsi xe bojade).

tipo q.do ga vinto miss italia danny mendez nn iero favorevole xkè nn solo nn la xe nata in italia ma nn ga neanke un genitor italian (almeno cussì me ricordo).

me diverti pensar al mal de stomigo de q.ke d'un nel saver ki ke ga vinto proprio sto anno...cmq la mula ke ga vinto xe carina.

Link al commento
Condividi su altri siti

La mia voleva esser una estremizzazion... anche mi son d'acordo.

Miss ElPostoCheVolemo *devi* esser una de ElPostoCheVolemo... nata e/o cresuda nel posto. Se no perdi senso far el concorso ah... xe poco de far... no xe razismo o robe simili... xe definizion del concorso....

Anche se no insisteria tropo sula nascita. Che dopo magari ris'ciemo de escluder una triestina solo perche' i genitori iera in vacanza co la xe nata :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ne dubito...

Lei ha dichiarato a un giornale che

"Lavorerò per rappresentare questo posto, ma il mio paese è un altro" la slovenia ?

"Qui ho tanti amici, da quando ho vinto ricevo solo complimenti. Ma non mi sento di questa città" per forza ! E' nata nella parte slovena di Gorizia...

"La vittoria nel concorso è un opportunità da sfruttare. Le critiche ? Io sono felice e questo mi basta" no comment... :censura:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

Strano come in un forum dove la maggior parte dei utenti xe giovine se podessi parlar cussi INTELLIGENTEMENTE de un discorso che all'apparenza pol esser scottante !

Evidente l'INTELLIGENZA ( e la saggezza) no xe direttamente proporzionale all'età !

BRAVI MULI !!!

PS: a qulachidun poderà esserghe oscuro questo mio post ... a Sandro e golfoblu no credo !

Link al commento
Condividi su altri siti

la vita ogni giorno che passa la me insegna qualche cossa in piú, nel senso che credo de diventar col zervel sempre piú pratico. Nel caso dele dichiarazioni dela mula ( se xé vere ), me par al giorno de ogi bastanza normali, tanto tuto se fá per schei, o quasi tuto, questo anche per mostrar che la mula, in sto caso, la se ne frega sai dele due parti, tanto la slovena, come la triestina, quel che la vol xé meterse in evidenza e zercar de riempirse la borseta de bori. Noi sempi che fazemo "scandal" per discuter se xé giusto che no la sia triestina o meno.

:testadamuro::testadamuro::testadamuro::testadamuro:

e dopo in altro forum, devo leger che le done in mostra gá senso de schiavitú, ma vara ti, e de quando se obligo che le vadi in concorso..... :censura::censura:

Fabio

Link al commento
Condividi su altri siti

Strano come in un forum dove la maggior parte dei utenti xe giovine se podessi parlar cussi INTELLIGENTEMENTE de un discorso che all'apparenza pol esser scottante !

Ehehe Andrea (innanzitutto ben ritrovado qua visto che no te venivi da sai tempo :D ), qua semo tutta gente per ben :p E poi el saver parlar de tutto senza incazzarse l'un con l'altro dovessi (DOVESSI :rolleyes:) far parte del bagaglio cultural de ognuno de noi...no me voio mai schierar per qualchedun o contro qualchedun, digo solo che tante volte da incomprensioni nassi orrendi scagazi :cesso:

Nel caso dele dichiarazioni dela mula ( se xé vere ), me par al giorno de ogi bastanza normali, tanto tuto se fá per schei, o quasi tuto, questo anche per mostrar che la mula, in sto caso, la se ne frega sai dele due parti, tanto la slovena, come la triestina, quel che la vol xé meterse in evidenza e zercar de riempirse la borseta de bori. Noi sempi che fazemo "scandal" per discuter se xé giusto che no la sia triestina o meno.

Caro Fabio, mi penso che el problema de Miss Trieste xe che ognidun la ga interpretada in maniera propria: chi disi che la mula doveva esser de qua, chi disi che invece non importa de dove la sia basta che sia bella, chi disi invece che l'organizzazion ga completamente cannado col regolamento...Te dirò che personalmente poco me importa che sta qua la se metti a dir "w la giuria de trieste che me ga eletto anche se son slovena" oppur "grazie tante, ma de voi no me frega niente, go partecipado solo per impinirme de bori": spero vivamente che non la gabi fatto questo ultimo pensier in testa sua, visto el mezo casin (ingiustificato secondo mi, nonostante tutto) che xe venudo a crearse per un semplice, semplicissimo, concorso de bellezza. Me vien allora de pensar che in sta città ogni occasion xe bona per sparar a zero su qualsiasi roba :disgust:

:bye::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

son dacordo con ti Sandro, zerco a sto punto de farme capir meio, quando digo che credo de aver el zervel ogni volta piu pratico, xé per dir che no servi incavolarse per zerte robe nela vita. Alora, semo pratici o semplici se se vol.........

se sta un concorso, iera bele mule.... :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

una dele quali gá vinto, e sicuro no la meno bela.....e alora.......??????

:clap::petesoni::clap::petesoni::clap::petesoni::clap::petesoni:

Fabio

Link al commento
Condividi su altri siti

son dacordo con ti Sandro, zerco a sto punto de farme capir meio, quando digo che credo de aver el zervel ogni volta piu pratico, xé per dir che no servi incavolarse per zerte robe nela vita. Alora, semo pratici o semplici se se vol.........

se sta un concorso, iera bele mule.... :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

una dele quali gá vinto, e sicuro no la meno bela.....e alora.......??????

:clap:  :petesoni:  :clap:  :petesoni:  :clap:  :petesoni:  :clap:  :petesoni:

Fabio

Ma infatti dai...tanti casini per niente...sempre allegri mai pasion, viva l'A e pò bon digo mi :vino: W miss trieste e via :baba:

Modificato da SandroWeb
Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

Sandro no vignivo perche te sà benissimo che son un pochetin incasinado .. (vedi gestion dell'altro sito ..iera un poche de robe in pie da reallizzar) e due settimane in ferie.

Cmq visto che el post xe stado verto, e ripeto me par che qua se pol esprimer un pensier in libertà senza che i te fazi passar per un de destra piuttosto che de un de sinistra digo la mia.

fazo una picola premessa anche qua ... LA MULA XE UN PATATON !

detto questo mi trovo giusto che chi vinzi o solo se iscrivi a Miss Trieste sia perlomeno residente qua.

Visto e considerado che Miss Trieste rappresenterà la città in ambito nazionale (se spera) me piaseria che la mula sia de qua .. punto e fine.

Se dopo volemo ampliar el discorso e strumentalizzar la roba (vedi accuse a mi rivolte disendome che son provincialotto)portando el discorso sul :

ORAMAI SEMO IN EUROPA I CONFINI XE CASCAI .... ricordo a queste persone che no xe proprio cussi !

"I confini no sparisi afato, né sparirà in futuro... el tratato de Schengen prevedi semplicemente che un Stato pol astenerse de far controli ale frontiere, salvo rimaner in vigor tute le altre norme concerenti l'espatrio (documenti regolari, ecc...)."

Facile quindi impignirse la bocca co sti paroloni stile globalizzazion solo per avvalorar le proprie tesi e calpestar le opioni altrui.

Link al commento
Condividi su altri siti

Andrea, per mi el discorso xé quel che gó scrito al comincio, ossia, rispeto ale regoel stabilide, bele o brute, e l'opinion che gavemo sul tema. Sta ultima parte xé per rilassar un poco sula question, e ciaparla in scherzo fra amici. El resto de quel che te gá scrito va benissimo, zerti argomenti in pratica savemo ben come i procedi. Europa unita xé una roba, Europa un unico paese.......no credo.

Come i disi qua, ogni dun zerca de tirar el sardon sul suo lato dela griglia.......

Fabio

Link al commento
Condividi su altri siti

Uh quanta roba che gavè scrito in mia asenza :D

Dunque... le dichiarazioni dela mula no me scandaliza, el concorso iera aperto a tutti, ela la ga vinto, ela sicuro no ghe interessa altro che gaver vinto... inoltre quanti anni la ga?

E po' mi penso che se le partecipa a concorsi de beleza ssai poche speranze go de sentri qualcosa de inteligente dala loro bocca.. forsi sbaglio... ma de quel che vedo la magioranza de lore xe cusì :down:

Andrea: Schengen per mi c'entra ssai poco coi confini... quando mi son libero de moverme da un paese a l'altro senza far file e che i me controli el pasaporto... beh per mi quel confin no esisti.... anche nei stati uniti xe i confini tra i vari stati con leggi diverse da un stato a l'altro.... i confini de cui parlemo qua xe tuti nela testa dela gente e no traciadi per tera cola pitura :wacko:

Ma qua parlemo de Miss Trieste e modalità de elezion dela Miss, no de confini :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×